Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Eniten odotan BMX- ja skeittauskisoja. Eniten kultaa voittaa USA ja Suomi voittaa 3 mitalia. Itse kannustan näissäkin kisoissa Etelä-Koreaa (asuin siellä 3 vuotta opiskelijavaihdossa nuorena), mutta myös Suomea ja Japania. Näistä kolmesta Japani voittaa eniten kultaa ja eniten mitaleja. Saa nähdä kuinka paljon kisojen aikana tapahtuu raiskauksia ja puukotuksia islamin nimessä, kun kisat pidetään Pariisissa... ~Mies26
Skeittauksessa on 12-vuotiaita tyttöjä kilpailemassa...
Harmi ettei Joonas Rinne päässyt olympialaisiin. Sen otteita aina kiva seurata. Monta turistia kyllä joukkueessa on, kuten Krista Tervo ja Topi Raitanen(molemmat toki huippu-urheilijoita, mutta alisuorittavat tällä hetkellä).
Kohta alkaa! M28
Yle näyttää tänään vain yhden ottelun, loput voi katsoa netistä ilmaiseksi, jos ei halua maksaa MTV:lle. M28
Onko jo kairaukset aloitettu ja riittääkö kumit?
Kumpi voittaa, Argentiina vai Marokko? M28
OHO! Marokko teki maalin! :o M28
Vierailija kirjoitti:
OHO! Marokko teki maalin! :o M28
Marokkohan on ihan hyvä jalkapallomaa.
Rugby! Ja etenkin ne pelaajat! Sopusuhtaisesti lihaksikkaita, mahtavat reidet kunnolla esillä (vrt. jalkapalloilijat), tiukat peput... eikä olla mitään prinsessoja joille tulee pipi kun vastustaja kaataa maahan (vrt. tässäkin jalkapallo), vaan se kuuluu asiaan. Oikeita uroksia, varsinaista silmäniloa. Tätä lajia aion seurata!
Odotan Ella Junnilalta kahden metrin ylitystä. Yleisurheilua aion vain seurata, avajaiset tietysti katson. Toivottavasti ei tule mitään yllätyshäiriöitä.. Turvatoimet ainakin mittavat.
Suomelle ei varmaan yhtään mitalia..
Mitähän maailman tähtiä on esiintymässä tällä kertaa? Ranskalaisia tietty, mutta ehkä joku huippu myös, vaikka Madonna. Ja tulen sytyttää joku moninkertainen ranskalainen olympiavoittaja, mutta kuka?
Tänään tilasin MAXin. Nyt sitten seurataan todellakin kisoja. 3800 tuntia kisoja ja parhaimmillaan valittavana 54:stä suorasta lähetyksestä... Huhhuh.
Itse kiinnostaa tietenkin yleisurheilu ja katson kaikki, missä suomalaiset. Mutta erityisesti kiinnostaa kiipeily, koskimelonta, ratsastus (harrastan itse), uimahypyt, ammunta. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
N52
Vierailija kirjoitti:
Tänään tilasin MAXin. Nyt sitten seurataan todellakin kisoja. 3800 tuntia kisoja ja parhaimmillaan valittavana 54:stä suorasta lähetyksestä... Huhhuh.
Itse kiinnostaa tietenkin yleisurheilu ja katson kaikki, missä suomalaiset. Mutta erityisesti kiinnostaa kiipeily, koskimelonta, ratsastus (harrastan itse), uimahypyt, ammunta. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
N52
Onko kiipeily olympialaji?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta mitallia Suomi voittaa? M28
Tämä on helppo: 0 kpl
Onko sodomiittejä kommentaattoreina ylellä.