Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Ai että mua raivostuttaa ylen lähetyksissä tuo kuvaruudun jako. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä tapahtuu samaan aikaan toisaalla, vaan haluaisin nähdä sitä alunperin meneillään olevaa ohjelmaa koko ruudusta.
Onpa noi ampujat pukeutuneet jäykkiin asuihin. Ihan kuin haarniskassa yrittäisivät liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JAPANIIIII!!! M28
Kuka pani? Tuskin sinä.
Milloin Ylen stuertti on taas äänessä?
Kiinaan meni näiden olympialaisten ensimmäinen kulta. Ei se varmaan jää Kiinan viimeiseksi, vaan avasi heidän putken.
Pariisissa sataa taas tänään kaatamalla. Tulee mielenkiintoinen pyöräilykisa niillä renkailla.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mua raivostuttaa ylen lähetyksissä tuo kuvaruudun jako. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä tapahtuu samaan aikaan toisaalla, vaan haluaisin nähdä sitä alunperin meneillään olevaa ohjelmaa koko ruudusta.
Joo, se ärsyttää minuakin. Samoin YLEn pitkät omat "mainokset" katso sitä, katso tätä, YLE välittää, pelaa kisapähkinää jne. ärsyttävät.
Olen päivän aikaan 4 kertaa kääntänyt kanavan tv5:lle, että olisin katsonut sieltäkin lähetystä. Joka ikinen kertaa siellä on silloin pyörinyt vain mainoksia. Näyttääkö ne oikeasti siellä livenä mitään sporttia vai pyöriikö ne mainokset vain koko ajan?
Saavat pyöräilijät olla tarkkaana märällä asfaltilla.
Hienoa, että afganistanilainen naispyöräilijä on kisoissa mukana, vaikka talibanit eivät tätä katso hyvällä. Vaatii rohkeutta uhmata nykyistä hallintoa siinä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JAPANIIIII!!! M28
Kuka pani? Tuskin sinä.
Milloin Ylen stuertti on taas äänessä?
Hienoa, että Jani Sievinen on jälleen uinnin asiantuntijakommentaattorina, TV5:lla.
Kaatumisia kaarteissa tulee paljon.
Voisivat näyttää koottua väliaikalistaa tässä pyöräilyssä, esim. 10 kärki.
Voi harmi, Anniinalla pyörä hajonnut ja joutunut vaihtamaan normaaliin maantiepyörään.
Olispa ollut mukavaa, jos olisi ollut kuiva rata eikä kukaan olisi kaatunut.
Kulta Australiaan pyöräilyn aika-ajossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi, Anniinalla pyörä hajonnut ja joutunut vaihtamaan normaaliin maantiepyörään.
Oma vika kun ei ole valmistautunut.
Olipa Anniinalla paljon epäonnea. Toivottaavasti seuraava kisa menee paremmin.
Itse katson mieluiten melontaa ja soutua olympialaisissa. Olen kolmissa kesäkisoissa ollut paikan päällä niitäkin katsomassa.
Skeittaus myös kiinnostaa, vaikka en siitä paljon ymmärräkään.