Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tilasin MAXin. Nyt sitten seurataan todellakin kisoja. 3800 tuntia kisoja ja parhaimmillaan valittavana 54:stä suorasta lähetyksestä... Huhhuh.
Itse kiinnostaa tietenkin yleisurheilu ja katson kaikki, missä suomalaiset. Mutta erityisesti kiinnostaa kiipeily, koskimelonta, ratsastus (harrastan itse), uimahypyt, ammunta. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
N52
Onko kiipeily olympialaji?
On. Toista kertaa olympialaisissa. Älyttömän mielenkiintoista seurata.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tilasin MAXin. Nyt sitten seurataan todellakin kisoja. 3800 tuntia kisoja ja parhaimmillaan valittavana 54:stä suorasta lähetyksestä... Huhhuh.
Itse kiinnostaa tietenkin yleisurheilu ja katson kaikki, missä suomalaiset. Mutta erityisesti kiinnostaa kiipeily, koskimelonta, ratsastus (harrastan itse), uimahypyt, ammunta. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
N52
Onko kiipeily olympialaji?
Olympialaisissa kilpaillaan kaikkiaan 32 urheilumuodossa. Verrattuna Tokion olympialaisiin 2020 uutena lajina Pariisissa nähdään breakdance. Samalla ohjelmistosta putosivat karate, baseball ja softball.
Tämä ketju kuolee tähän. Terveisin yli 400 kommentin ketjun aloittaja.
Lopeta kaappaamasta meidän Virallisen ketjun kommentoijia. Siellä on yli 400 kommenttia eli se on virallinen
Japani on 93 maa, tod. näk. N:n kohdalla (Nihon). M28
Pakollinen wokeosuus meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Pakollinen wokeosuus meneillään.
Jep, mädätys on vahvaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Mitä lajeja odotat eniten? M28
Yhdysvallat
Vierailija kirjoitti:
JAPANIIIII!!! M28
Kuka pani? Tuskin sinä.
Laittakaa Team Japan seurantaan X:ssä! M28
Miten on määritelty jossain lajeissa ketä pääsee osallistumaan? Jossain yleisurheilussa ja uinnissa on helppo laittaa rajat mitkä tarvitsee ylittää. Koripallo, kiipeily, vesipallo, rygby, breakdance, lentopallo, tennis yms, miten niissä on määritelty ketä voi osallistua?
Naisten maantiepyöräilyn aika-ajo tänään 15.25 TV2, ensimmäinen herkkupala.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas illalla uinti TV5:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta, pitääkin katsoa.
Tykkään eniten yleisurheilusta, sen alkuun on vielä aikaa. Seuraan toki monia lajeja, mm. uintia. Voittaako Sarah Sjöström taas kultaa?
🚨 UPDATE! 🚨
Skeittaus on siiretty maanantaihin 29. päivä huonon sään vuoksi. M28
Tietysti, Eihän se muuten voisi kiinnostaa Olympialaisissa.
t. eri