Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair voi evätä pääsyn lennolle jos käyttäytyy heidän mielestä huonosti

Vierailija
17.07.2024 |

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ihmisiä jotka eivät hallitse tunnereaktioitaan lentokoneeseen. Johan tuo on turvallisuuskysymys.

Minun puolestani kyllä voitaisiin sulkea muunkin yhteiskunnan ulkopuolelle.

Olin juuri pääsemässä tähän, mutta ehdit ensin. Tosiaan milloin leirit?

Vierailija
82/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon, että jos perseilevä individualisti pääsee lennolle ja rupeaa siellä toteuttamaan oikeuksiaan, siitä tulee lumihiutaleelle aika kallis reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona. 

Aivan. Jos ei alistu niin ei ole oikeutta elää.

Miten ja missä tilanteessa rationaalisesti toimivan ihmisen tarvitsisi lentokentällä alistua mihinkään? Tuossa tilanteessa pikemminkin yksi käytöksellään alisti muut mahdolliselle viivytykselle puuttumalla muiden työntekoon ja mahdollisesti olisi alistanut kanssamatkustajat todistamaan huonoa käytöstä tilassa, josta ei voi poistua.

Eihän me tiedetä tuosta tilanteesta yhtään mitään. Sana vastaan sana. Tulee mielikuva, että oli tilanne mikä hyvänsä niin pääasia on se, että sinä alistut.

Se, että tyyppi menee lehteen ruikuttamaan, kertoo kaiken oleellisen. Perähikiän Kingi koki vääryyttä. Kyynel.

Vierailija
84/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein toimittu Finnairilta. Jos ei osaa käyttäytyä lentokentällä, ei osaa käyttäytyä lennollakaan. Röyhkeä, aggressiivinen ja ohjeistuksista piittaamaton matkustaja on turvallisuusriski.

Vierailija
85/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu-lumihiutale yllättyi, että perseily ei olekaan ulkomailla sallittua kuten kotopitäjässään, missä hän on kingi. 

Persu? No tuskinpa vaan. Kyllä nämä omanarvontuntoiset itsekkäät tyypit ovat poikkeuksetta sieltä vihervasureitten leiristä. Mull on kato oikeus.

Vierailija
86/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aspana ja osasin kyllä hommani. Tuossa tapauksessa olisin hymyillyt ja sanonut: ihan pikku hetki vielä.

Kun olisi tullut heidän vuoronsa, olisin sanonut, että "no niin, nyt on vuoronne. Kesti tuossa aika pitkään. Nyt laitetaan teidät matkakuntoon" tms leikkisän ystävällistä. Kehunut kilttejä lapsia.  Onnistuin aina. Pitää osata olla myötätuntoinen ja ystävällinen, se on ammattitaitoa. 

Portugalilainen luonne ei tuo noihin tilanteisiin huumoria, ovat asiallisia. Olen käynyt Portugalissa yli 20 kertaa, kokemusta on.

Vierailija
87/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ihmisiä jotka eivät hallitse tunnereaktioitaan lentokoneeseen. Johan tuo on turvallisuuskysymys.

Ihan varmasti on jo suunnitelmissa.

Vierailija
88/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissähän ei yleensä kuulla sen toisen osapuolen näkemystä. Vähän sama kuin kaikki lastensuojelun uhrit, minä vain kävelin kadulla ja tuli poliisit ja sossut ja hakkasi minut ja vei lapset. Jos kysyisi niiltä poliiseilta ja sosiaalityöntekijöiltä niin kuulisi ihan eri tarinan.

Vierailija
89/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on simputuksen makua. Tämä perheenisä ei varmasti olisi aiheuttanut lennolla mitään ongelmia. Tuskin oli humalassa. Pikkutärkeä lentokenttävirkailija päätti heittäytyä hankalaksi ja käyttää sitä pikkuruista valtaansa maksimaalisesti. 

Mutta mitä opimme: parasta valua lentokentän läpi  mahdollisimman hajuttomasti.

"Mutta mitä opimme: parasta valua lentokentän läpi  mahdollisimman hajuttomasti." miksi kukaan täysjärkinen toimisi lentokentällä millään muulla tavalla? Lentokenttä on läpikulkupaikka, valtaosalla ihmisistä tulee ihan luonnostaan selkärangasta noudattaa sen sääntöjä ja olla aiheuttamatta mitään ylimääräistä. 

Vallankin kun rähjäämällä ei yksikään jono ole koko tunnetun maailmanhistorian aikana edennyt sen nopeammin. 

Jos ei tahdo jonottaa, business-luokkakin on olemassa. Ihan itse voi valita kummassa lentää. 

Kuka muuten enää edes asioi nykyään ihmisten kanssa kentällä, eikös lähtöselvitys ole automatisoitu ajat sitten? Itse matkustan kovin vähän, mutta näin minulle on kerrottu. Ne tekee sen kotona netissä ja passi näytetään kentällä johonkin lukijaan. 

Vierailija
90/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa käyttäytyä, kannattaa pysyä kotona. 

Aivan. Jos ei alistu niin ei ole oikeutta elää.

Miten ja missä tilanteessa rationaalisesti toimivan ihmisen tarvitsisi lentokentällä alistua mihinkään? Tuossa tilanteessa pikemminkin yksi käytöksellään alisti muut mahdolliselle viivytykselle puuttumalla muiden työntekoon ja mahdollisesti olisi alistanut kanssamatkustajat todistamaan huonoa käytöstä tilassa, josta ei voi poistua.

Eihän me tiedetä tuosta tilanteesta yhtään mitään. Sana vastaan sana. Tulee mielikuva, että oli tilanne mikä hyvänsä niin pääasia on se, että sinä alistut.

Niinpä, yhteisille säännöille ja auktoriteetille alistutaan

Niin, se säännöille alistuminen on pikku pakko jos halutaan, että 400 ihmistä voi olla pienessä peltitölkissä turvallisesti. 

Kyllä se on tuon urputtajan etukin, että on säännöt, joita noudatetaan. Muutenhan sitä olisi nikkelimyrkytys jokaisella päänaukojalla. 

Anarkiasta haaveilijat ei ikinä oikein tunnu ymmärtävän, että aina on joku isompi, pahempi ja aseistetumpi, jos ihmisiä ei alisteta yhteiskunnan säännöille. Ne luulee, että sitten he olisivat niiiin vapaita. Eikä ymmärrä että kevyen ohjailun sijaan niitä väkisinmaattaisiin takaovesta. 

Vierailija
91/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissähän ei yleensä kuulla sen toisen osapuolen näkemystä. Vähän sama kuin kaikki lastensuojelun uhrit, minä vain kävelin kadulla ja tuli poliisit ja sossut ja hakkasi minut ja vei lapset. Jos kysyisi niiltä poliiseilta ja sosiaalityöntekijöiltä niin kuulisi ihan eri tarinan.

Niinpä. Ja jos mies on kokenut vääryyttä ja epäoikeudenmukaista kohtelua tilanteessa, miksi hän haluaa avautua nimettömänä ja ilman kasvokuvaa? Eihän hänellä pitäisi olla mitään hävettävää siinä tapauksessa. Taitaa tiedostaa itsekin, että ei mennyt niin kuin Strömsössä ja syyllinen löytyy peilistä.

Vierailija
92/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovuksissa on paljon vaarattomampia kuin huumeissa ja joku ääri uskonto.Juopot ei yleensä aiheuta mitään vaaraa kenellekään kunhan örisee mutta nämä harhoissa elävät huume ja uskonto ryhmät.

Vierailija
93/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lampaiden kokoontumisajot täällä on bääääh, toi oli erimieltä sitä pitää kurittaa bäääh

Sulle ilmeisen yllättävää, mutta suurin osa ei tykkää riehujista. Ei lampaat eikä sudet.

Niinpä, susilaumassa sitä, joka ei pysy ruodussa, kannustetaan ensin kulmahampaalla ja jos peli jatkuu, saa häipyä perustamaan ihan oman lauman. 

Laumaeläimille on elinehto seurata lauman sääntöjä. 

Vierailija
94/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta synagoga noi natsijutut sairas päästäisi.

Vierailija
95/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on simputuksen makua. Tämä perheenisä ei varmasti olisi aiheuttanut lennolla mitään ongelmia. Tuskin oli humalassa. Pikkutärkeä lentokenttävirkailija päätti heittäytyä hankalaksi ja käyttää sitä pikkuruista valtaansa maksimaalisesti. 

Mutta mitä opimme: parasta valua lentokentän läpi  mahdollisimman hajuttomasti.

"Mutta mitä opimme: parasta valua lentokentän läpi  mahdollisimman hajuttomasti." miksi kukaan täysjärkinen toimisi lentokentällä millään muulla tavalla? Lentokenttä on läpikulkupaikka, valtaosalla ihmisistä tulee ihan luonnostaan selkärangasta noudattaa sen sääntöjä ja olla aiheuttamatta mitään ylimääräistä. 

Vallankin kun rähjäämällä ei yksikään jono ole koko tunnetun maailmanhistorian aikana edennyt sen nopeamm

Pitäähän ruumaan menevät matkatavarat sentään luovuttaa elävälle ihmiselle.

Vierailija
96/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lampaiden kokoontumisajot täällä on bääääh, toi oli erimieltä sitä pitää kurittaa bäääh

Sulle ilmeisen yllättävää, mutta suurin osa ei tykkää riehujista. Ei lampaat eikä sudet.

Niinpä, susilaumassa sitä, joka ei pysy ruodussa, kannustetaan ensin kulmahampaalla ja jos peli jatkuu, saa häipyä perustamaan ihan oman lauman. 

Laumaeläimille on elinehto seurata lauman sääntöjä. 

Yksinäinen susi menee sitten lampaiden keskelle ulisemaan, että nämä ovat lampaita?

Vierailija
97/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juovuksissa on paljon vaarattomampia kuin huumeissa ja joku ääri uskonto.Juopot ei yleensä aiheuta mitään vaaraa kenellekään kunhan örisee mutta nämä harhoissa elävät huume ja uskonto ryhmät.

Aivan varmasti myös juovuksissa olevat voivat olla vaarallisia käytökseltään. Ei muuten olisi sellaista käsitettä kuin rähinäviina. Alkoholi poistaa estoja ja jos on yhtään käsittelemättömiä turhautumia tai aggressioita, humalatila ryöpsäyttää ne voimalla pintaan.

Olen ollut todistamassa tilannetta, kun umpikänninen mies seuralaisineen heitettiin junasta ulos kesken matkan. Mies oli ahdistellut ja häiriköinyt erästä kanssamatkustajaa ja miehen seuralainen sai tietenkin raivarit, kun kännitorkuilta havahduttuaan huomasi tilanteen. Joku ehti soittaa hätäkeskukseen ja pariskuntaa oli seuraavalla asemalla maija vastassa. Tämä oli siis pitkänmatkan juna ja kaksikolla olisi ollut matkaa jäljellä vielä sellaiset parisataa kilometriä. Lentokoneessa tällainen operaatio ei olisi ihan yksinkertaista toteuttaa.

Vierailija
98/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aspana ja osasin kyllä hommani. Tuossa tapauksessa olisin hymyillyt ja sanonut: ihan pikku hetki vielä.

Kun olisi tullut heidän vuoronsa, olisin sanonut, että "no niin, nyt on vuoronne. Kesti tuossa aika pitkään. Nyt laitetaan teidät matkakuntoon" tms leikkisän ystävällistä. Kehunut kilttejä lapsia.  Onnistuin aina. Pitää osata olla myötätuntoinen ja ystävällinen, se on ammattitaitoa. 

Portugalilainen luonne ei tuo noihin tilanteisiin huumoria, ovat asiallisia. Olen käynyt Portugalissa yli 20 kertaa, kokemusta on.

Ohis mutta juuri sen takia portugalilaiset ovat niin virkistävää porukkaa. Muissa Välimeren maissa sitä länkytystä kuulee ihan riittämiin.

Vierailija
99/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Tunnehumppaihmisille varataan 64v päiväkotipaikka, missä vastuulliset ja koulutetut aikuiset pitävät heistä huolta ja ottavat syliin jos itkupotkuraivari iskee.

Vierailija
100/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Tunnehumppaihmisille varataan 64v päiväkotipaikka, missä vastuulliset ja koulutetut aikuiset pitävät heistä huolta ja ottavat syliin jos itkupotkuraivari iskee.

Masennetuille lampaille on suunnitelmissa "vapaaehtoinen" eutanasia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi