Hirveä poru, kun hoplop alkaa veloittaa aikuiselta peräti 2,90e
Oikeesti voi KYYNEL!!! Jos se talous oikeasti tuohon kahteen euroon kaatuu, niin kyllä se aika huonolla tolalla on jo valmiiksi!
Kommentit (149)
Kyllä se vtuttaa kun se aikuinen ei saa sillä rahalla mitään ellei ole itse lasten kanssa peuhaamassa. Suurin osa vanhemmista kuitenkin tuo lapsensa tunniksi pomppimaan ja istuu itse odotustilassa tai kahvilassa sen ajan (lastahan ei saa eikä pidä jättää hoploppiin yksin) näpräämässä puhelinta, lukemassa kirjaa tai tekemässä etätöitä.
Sen lisäksi aika moni odotteleva vanhempi kuitenkin käyttää rahaa kahvilan tuotteisiin.
Jos rahalla saisi vaikka vapaan oikeuden käyttää kahvikonetta, toimivan wifin, päivän lehdet ja rentouttavan jalkahieronnan niin maksu olisi oikeutetumpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vtuttaa kun se aikuinen ei saa sillä rahalla mitään ellei ole itse lasten kanssa peuhaamassa. Suurin osa vanhemmista kuitenkin tuo lapsensa tunniksi pomppimaan ja istuu itse odotustilassa tai kahvilassa sen ajan (lastahan ei saa eikä pidä jättää hoploppiin yksin) näpräämässä puhelinta, lukemassa kirjaa tai tekemässä etätöitä.
Sen lisäksi aika moni odotteleva vanhempi kuitenkin käyttää rahaa kahvilan tuotteisiin.
Jos rahalla saisi vaikka vapaan oikeuden käyttää kahvikonetta, toimivan wifin, päivän lehdet ja rentouttavan jalkahieronnan niin maksu olisi oikeutetumpi.
2,90 tunnin istumapaikasta on ihan hyvä hinta
Mun mielestä taktisesti fiksumpi veto Hoplopilta olisi ollut korottaa lapsen maksua ja aikuinen edelleen ilmaiseksi. Tuo tuntuu hölmöltä, että aikuisen on pakko olla mukana ja aikuisen on pakko maksaa.
Ei tästä saa keskustella tällä palstalla.
Mutta samat tyypit ostaa silmää räpäyttämättä 10€ röökiaskin tai tuopin
Vilkaisin mitä meidän lähimmässä hoplopissa maksaisi kun vietäisiin kaksi lasta tunniksi tai puoleksitoista pomppimaan ja aikuiset olisivat vuorollaan valvomassa niin että toinen vuorollaan voisi kierrellä ostoskeskuksen kauppoja.
- Lasten liput yht 47,8€
- Aikusten liput yht 5,7
- Kaksi kahvia ja dallaspullat odottaville aikuisille ja joku mehujuoma lapsille: noin 20€
Näillä hinnaksi reilun tunnin hoplop visiitille tulee vähän yli 73€!
Pienten lasten kanssa tulee halvemmaksi mennä Linnanmäelle, käyttää siellä maksuttomia lasten laitteita ja ostaa lisäksi kuuden laitelipun paketti millä molemmat lapset pääsevät ilmaislaitteiden lisäksi muutamaan isompaan laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
tai 8 euron makulatten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut ikinä käydä hoplopissa asiakkaana?
Siellä istuminen ei todellakaan ole mikään nautinto mistä haluaisi maksaa: akustisesti huonolaatuinen tila jossa karmea meteli, huono valaistus lukemiseen tai mihinkään muuhunkaan, ala-arvoiset ja ylihintaiset kahvilatuotteet ja ergonomisesti täysin pasfat penkit joilla on ikävä istua!
Istuisin mielummin ostoskeskuksen puolella penkillä lukemassa ellei olisi pakko valvoa omia lapsia.
Koska aikuisen läsnäolo on pakollista, olisi ollut aivan sama nostaa lastenlipun hintaa 3€ ja sanoa että se sisältää yhden aikuisen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni aikuinen maksaisi varmasti mieluummin siitä, ettei siellä tarvitsisi istuskella vaan lasten valvonta olisi järjestetty muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut ikinä käydä hoplopissa asiakkaana?
Siellä istuminen ei todellakaan ole mikään nautinto mistä haluaisi
Ellei olisi pakko valvoa omia lapsia? Oikeasti? Niitä ei olisi ollut mikään pakko tehdä, mutta kerran sen virheen jo teit niin ota nyt hiukan vastuuta siitä että yrität pitää heidät hengissä aikuisikään asti.
Pullansyöjille varmaan tulee kalliiksi, itse riehun iloisena radoilla lapsen kanssa niin tuo korotettukin hinta tuntuu tosi halvalta kun aikuisille ei ole omia vastaavia puistoja :D
Vierailija kirjoitti:
Otit siis yhteyttä näihin tyyppeihin sait tuollaisen vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuisen läsnäolo on pakollista, olisi ollut aivan sama nostaa lastenlipun hintaa 3€ ja sanoa että se sisältää yhden aikuisen sisään.
Ne hinnat on kyllä jo muutenkin sen verran kalliilta, että olisi tainnut kipuraja siinäkin ylittyä, kun lapsen lipun hinta pyöristyisi 30 euroon.
Ei niitä kakaroita ole kenenkään pakko hankkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit siis yhteyttä näihin tyyppeihin sait tuollaisen vastauksen?
Otin
No aina voi mennä vaikka maksuttomaan puistoon ja itse leikkiä lapsen kanssa ihan ilmatteeks.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne yhtäkään lapsiperhettä, jossa vanhemmat tupakoisivat. Ehkä jotain satunnaista biletupakointia firman pikkujouluissa kerran vuodessa, mutta ei suomalaisten lapsiperheiden rahat noin keskimäärin tupakkaan mene.
Hoplopissa ei ole ajateltu yhtään aikuisten viihtyvyyttä. Lapset katoavat omille teilleen heti kun kengät on potkaistu jalasta. Olisi edes hyvää kahvia, mutta ei.
Eipä ole iso summa.