Mustat hiukset ja vihreät silmät eikö sovi yhteen?
Mielestäni mustat hiukset ovat todella upeat ja ajatellut josko uskaltaisi värjätä itsellenikin sellaiset, mutta etsiessäni inspiraatiota vaikka Pinterestistä, niin ei meinaa löytyä kuvia ollenkaan yhdistelmästä jossa silmien väri olisi tummanvihreä! Sen sijaan lähes poikkeuksetta yhdistelmää jossa on mustat hiukset ja siniset silmät löytyy lukemattomia määriä...eikö siis tuo ensiksi mainittu yhdistelmä jostain syystä sovikaan yhteen?
Olisi kiva jos jollakin olisi vinkata tai linkata kuvaa tästä yhdistelmästä tai jostakusta julkkiksesta jolla tämä kombo.
Kommentit (29)
Tarpeeksi kauan kun värjää hiuksia mustiksi, saattaa puhjeta nikkeliallergia. Kannattaa ottaa huomioon. Tutulle kävi näin noin 10 vuoden värjäilyn jälkeen. Se musta väri kas kun tulee metallioksideista.
Mila Kunisilla on joskus lähes mustat hiukset ja sillä vihreät/hazel silmät
Punaisen nenän kansaa täydellinen kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta nyt ei sovi vaalealle suomalaiselle mitenkään päin. Vain jos on luonnostaan.
Tämä. Vaikka olisit kuinka tummatukainen, musta on aina väärä valinta. Jos haluaa näyttää wt-eläjältä, siitä vaan.
Tai sitten et vain tunnista mustaa väriä värjätyksi niillä joille se sopii:)
Ei purkkiväri näytä oikealta, vaikka mitä tekisi. Kyllä noita ruskeiksi itsensä paahtaneita, mustatukkaisia, latinoja heikolla menestyksellä matkivia suomalaisia näkee ja aina yhtä tyylittömiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta nyt ei sovi vaalealle suomalaiselle mitenkään päin. Vain jos on luonnostaan.
Kaikki suomalaiset eivät ole vaaleita, blondin iho on vaalea. Minulla ei ole ihon perusväri vaalea, ruskeatukka
-eri-
Kaikkien blondien iho ei ole "vaalea", itselläni on oliivin sävyinen iho. Ei ollenkaan mikään porsliini, jos sitä tarkoitat vaalealla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä että mulla se silmien väri on ehkä enempi oikeastaan "hazel" kuin sellainen vihreä kuten Kata Kärkkäisellä. Jotakuinkin tällainen, ehkä vähän kylmempi ja tummempi vain: https://www.thrombocyte.com/wp-content/uploads/2016/09/What-Are-Hazel-E…
Olen tietoinen että yleensä suomalaisille ei suositella mustaa hiusta, mutta suvussani esiintyy jonkin verran sellaista mustanruskeaa hiuslaatua tosin yhdistettynä ruskeisiin silmiin, joten olen toiveikas :)-ap
Upea väri silmissä!🧡
Minulla on luonnostaan lähes mustat, ei lämpimän ruskeat vaan "kylmän" tumman tumman ruskeat kai, mutta kaikki sanovat, että mustat, osassa vähän enemmän sinistä vivahdetta.
Silmäni on todella "haaleat" vihreät harmaalla vivahteella, eli ei sellaiset kauniit lämpimät vihreät.
Pitkään vihasin tätä yhdistelmää, ihmiset kysyvät mistä olen kotoisin tai mistä vanhempani ovat, mutta ihan Suomen Lapista :D
Tavallaan nämä sopivat yhteen, silmät ja hiukset on kylmää sävyä, joten ap:lle sopisi varmaan joku "lämmin" musta, eli ruskeapohjainen, jos silmissäkin on lämmintä ruskeaa, uskon, että on todella kaunis lopputulos!
Ainakin persialaisilla ja kurdeilla näkee vihreiden silmien ja mustan tukan yhdistelmää, kaunis on.
Hmm...enpä tiedä. Synnyin juurikin mustatukkaisena, mutta kolmanteen ikävuoteen mennessä hiukset vaalenivat oikeastaan aika tosi vaaleiksi ja sitten tummuivat taas lähes mustanruskeiksi. Eli mitä tästä voikaan päätellä?!