Mihin Tylypahkan tupaan (Rohkelikko, Puuskupuh, Korpinkynsi ja Luihuinen) kuuluisit?
Minä olen tehnyt useamman nettitestin aiheeseen liittyen ja olen niiden mukaan joko Puuskupuh tai joskus harvoin Korpinkynsi.
Kommentit (25)
Luultavasti Puuskupuh. Onko jossain suomenkielistä testiä millä voisi kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte netti testejä. Ylipainoisena puuskupuh tottakai.
Vastaan Neville
Puuskupuh, ominaisuuksiltani ja halultani.
Hyvä kysymys. Todennäköisesti puuskupuh.
Korpinkynnessä autisminkirjolla olevat ovat. Luihuisessa ovat mm. kokoomuslaiset ja Suomen nykyinen hallitus ja muutenkin valtaosa poliitikoista, somen influensserit, julkkistyrkyt ja liike-elämän tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Korpinkynnessä autisminkirjolla olevat ovat. Luihuisessa ovat mm. kokoomuslaiset ja Suomen nykyinen hallitus ja muutenkin valtaosa poliitikoista, somen influensserit, julkkistyrkyt ja liike-elämän tyypit.
Olen autisminkirjolainen enkä todellakaan mikään kirjaviisas kuin ne.
Vaimo ehdotti mulle aivan omaa, Kaljaasikko.
Joskus aikoja sitten kokeilin yhtä, ja se ehdotti korpinkynttä. En sitten tiedä viihtyisinkö tuollaisessa porukassa jonka tupaelämä näyttää pyörivän sen älynkäytön tai esittelyn ympärillä.
Olisi siistiä olla Luihuinen, mutta koska on tasaisen puolivillaisesti kaikkien ominaisuuksia, niin lulltavasti Puuskupuh.
En osaa sanoa, mutta kuuulin Luihulan nimettän sopivammaksi. Luihula nimetään Persulaksi
Persut on kylläkin rohkelikkoja, vaatii lujaa luonnetta tunnustautua sen puolueen kannattajaksi. Siinä altistuu semmoiselle määrälle asiattomuuksia, ettei ole tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Persut on kylläkin rohkelikkoja, vaatii lujaa luonnetta tunnustautua sen puolueen kannattajaksi. Siinä altistuu semmoiselle määrälle asiattomuuksia, ettei ole tosikaan.
Petterikin on omasta mielestään varmaankin Rohkelikossa, vaikka täysin Luihuisessa todellisuudessa on.
Luihuisen Petteri ja Riikka haluavat tuhota Puuskupuhin. Suurinta rohkeutta vaatii oikeasti myöntää olevansa Puuskupuhissa. Tuonne ei kai kukaan oikeasti halua ja noiden asema se huonoin on.
Ei tartte netti testejä. Ylipainoisena puuskupuh tottakai.