Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustat hiukset ja vihreät silmät eikö sovi yhteen?

Vierailija
17.07.2024 |

Mielestäni mustat hiukset ovat todella upeat ja ajatellut josko uskaltaisi värjätä itsellenikin sellaiset, mutta etsiessäni inspiraatiota vaikka Pinterestistä, niin ei meinaa löytyä kuvia ollenkaan yhdistelmästä jossa silmien väri olisi tummanvihreä! Sen sijaan lähes poikkeuksetta yhdistelmää jossa on mustat hiukset ja siniset silmät löytyy lukemattomia määriä...eikö siis tuo ensiksi mainittu yhdistelmä jostain syystä sovikaan yhteen?

Olisi kiva jos jollakin olisi vinkata tai linkata kuvaa tästä yhdistelmästä tai jostakusta julkkiksesta jolla tämä kombo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mutta en kyllä kuvaa laita.

Vierailija
2/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato kuvia nuoresta Kata Kärkkäisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis luonnostaan oma hiusten väri on aika tumma, sellainen tumma hieman tuhkaan taittava ruskea ja vihreät silmät joissa ruskeaa, eli silmät ovat hieman lämpimän sävyiset ja hiukset taas taittavat viileään. Luultavimmin ihoni sävy on neurtaali, sillä voin pitää eritoten ruskettuessa myös kultaa vaikka muutoin suosinkin hopeaa.

-ap

Vierailija
4/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta peruukki ja kokeile. Onhan noita hevarilettiperuukeja jossain hupikaupoissa.

Vierailija
5/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole kuvaa mitä linkata, mutta se on kyllä kaunis yhdistelmä. Toki myös muu väritys vaikuttaa siihen sopiiko mustat hiukset (esim. kulmakarvojen tummuus). Vihreät silmät on harvinaisemmat, kuin siniset. Voi olla ettei siksi löydy kuvia.

Vierailija
6/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nyt ei sovi vaalealle suomalaiselle mitenkään päin. Vain jos on luonnostaan.

Vierailija
7/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla siis luonnostaan oma hiusten väri on aika tumma, sellainen tumma hieman tuhkaan taittava ruskea ja vihreät silmät joissa ruskeaa, eli silmät ovat hieman lämpimän sävyiset ja hiukset taas taittavat viileään. Luultavimmin ihoni sävy on neurtaali, sillä voin pitää eritoten ruskettuessa myös kultaa vaikka muutoin suosinkin hopeaa.

-ap

Musta voi sopia tai sitten ei. Kokeile ensin kevytvärillä todella tumman ruskeaa?

Mulla on saman tyylinen väritys, tosin hiukset on keskiruskeat. Näytin hirveältä mustissa hiuksissa. silmät hukkuivat siihen mustaan väriin.

Vierailija
8/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, riippuen vähän muista piirteistä. Vihreät silmät vaan on melko harvinaiset ja usein niitä on punahiuksisilla.

Vierailija
9/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä väri sopii kenellekin, riippuu niin monesta jutusta. Kokeilemalla selviää. Ruskeat silmät+vaaleat hiukset yhdistelmä on esimerkiksi sellainen joka sopii joillekin tosi hyvin ja joillekin ei yhtään. Useinhan sanotaan, että jos värjää hiuksia 2-3 asteen sisällä omasta väristä, niin pitäisi näyttää luonnolliselta.

Vierailija
10/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä että mulla se silmien väri on ehkä enempi oikeastaan "hazel" kuin sellainen vihreä kuten Kata Kärkkäisellä. Jotakuinkin tällainen, ehkä vähän kylmempi ja tummempi vain: https://www.thrombocyte.com/wp-content/uploads/2016/09/What-Are-Hazel-E…

Olen tietoinen että yleensä suomalaisille ei suositella mustaa hiusta, mutta suvussani esiintyy jonkin verran sellaista mustanruskeaa hiuslaatua tosin yhdistettynä ruskeisiin silmiin, joten olen toiveikas :)

-ap

Vierailija
11/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä että mulla se silmien väri on ehkä enempi oikeastaan "hazel" kuin sellainen vihreä kuten Kata Kärkkäisellä. Jotakuinkin tällainen, ehkä vähän kylmempi ja tummempi vain: https://www.thrombocyte.com/wp-content/uploads/2016/09/What-Are-Hazel-E…

Olen tietoinen että yleensä suomalaisille ei suositella mustaa hiusta, mutta suvussani esiintyy jonkin verran sellaista mustanruskeaa hiuslaatua tosin yhdistettynä ruskeisiin silmiin, joten olen toiveikas :)

-ap

Voi sopia musta tai sitten ei. Kannattaa oikeasti ostaa joku halpisperuukki ja kokeilla.

Vierailija
12/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta nyt ei sovi vaalealle suomalaiselle mitenkään päin. Vain jos on luonnostaan.

Tämä. Vaikka olisit kuinka tummatukainen, musta on aina väärä valinta. Jos haluaa näyttää wt-eläjältä, siitä vaan.

Vierailija
13/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vaikka olisit kuinka tummatukainen, musta on aina väärä valinta. Jos haluaa näyttää wt-eläjältä, siitä vaan.

Väärä valinta kun syntyy mustatukkaisena. Ok.

Vierailija
14/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et vain tunnista mustaa väriä värjätyksi niillä joille se sopii:)

Vierailija
15/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii, miksi ei sopisi ?

Silmät sähehtivät  mustien hiusten kehystäminä

Vierailija
16/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset eivät ole vaaleita, blondin iho on vaalea. Minulla ei  ole ihon perusväri vaalea, ruskeatukka

-eri-

Vierailija
17/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämätön tukka on nykyään hieno ja epätavallinen näky, kun taas korpinmustia, platinanvaaleita ja etenkin punaisia näkyy kyllästymiseen asti.

Moni on valinnut myös värilliset piilolinssit...booring

T. M44

Vierailija
18/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan musta sopii harvalle, jolla ei ole luonnostaan sen väriset hiukset. Kannattaa tosiaan värjätä ensin tummalla ruskealla. Saat siihen helposti sen tosi mustan päälle, jos ei tunnu riittävän tummalta. Sanoisin, että riippuu myös tyylistäsi todella paljon. Onko tyylisi pehmeän naisellinen, toimistotäti vai enemmän alternative? Ehkä noihin kahteen ensimmäiseen en yhdistäisi värjättyä mustaa tukkaa. Varaudu myös siihen, että joudut meikkaamaan enemmän, ihon virheet tulevat selkeämmin esiin.

Vierailija
19/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osta kaupasta musta purkkiväri ja laita se päähän.

Vierailija
20/29 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan muusta värityksestä. Omia nuoruuskuvia kun kattelen ni kyllä se musta väri menee ihan ok tummanvihreitten silmien kanssa. Mutta se juurikasvu, mulla on punaruskeet hiukset ja se kontrasti oli aika kauhea. Sitä sai olla koko ajan värjäämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi