Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä voisin muuttua viehättävämmäksi minulle sopivien naisten silmissä?

Vierailija
16.07.2024 |

Klassinen dilemma. Minusta kiinnostuvat naiset, joista minä en kiinnostu. Minä kiinnostun naisista, jotka eivät kiinnostu minusta.

Kiertelemättä ja osittain "raatorehellisesti" asiat joita naiselta toivoisin:

Naisihanteeni ei edusta klassista naisihannetta, mutta viehättyäkseni naisesta, hänessä on oltava joitain naisellisiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on rinnat. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi  pepusta ja reisistä.

Toivoisin, ettei nainen olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa keskikroppaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.

Toivoisin, ettei nainen inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.

Toivoisin, ettei nainen näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.

Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen naisen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.

Toivoisin, ettei minun tarvitse aina järjestää kaikkea ja olla se, joka vie tilannetta eteenpäin. En ole mikään superaktiivinen itsekään, joten rima ei mielestäni ole kohtuuttoman korkealla.

...

Tähän mennessä kaikki kiinnostuneet naiset ovat edustaneet listaamieni asioiden vastakohtia. Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää.

Selkeästi puutteita on ulkonäössä, miehekkyydessä ja ylipäätään seksuaalis-romanttisessa vetovoimassa naisten silmissä, koska vetoan vain naisiin joilla on ollut vaikeuksia löytää miestä, eivätkä he ole tarkkoja yhteensopivuudesta jos mies on vain yleisesti kunnollinen.

Olen jo hoikka, ihan ok työssä, käyn suihkussa, pesen hampaani, pukeudun hyvin, minulla on kavereita ja asiani ovat muutenkin kunnossa. Mitään erityisen hohdokasta en itsestäni keksi, ehkä se on yksi pulma.

Onko vain niin, ettei genetiikka riitä tätä enempään, vai olisiko jotain tehtävissä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti huomiota kiinnitti tekstissä se, että et puhunut naisesta yhtään mitään, hän oli kuin kuvaston nainen, jonka ulkonäkö eriteltiin hyvinkin tarkasti ja se, että hän tekisi mitä sinä haluat.

Tekstistä puuttui myös omalta osaltasi asiat, jotka tekevät sinusta sinun, persoonan.

Onko itsetuntosi niin heikko, ettet näe itseäsi mitenkään erityisenä? Itsetunnolla on paljon merkitystä pariutumisessa.

Vierailija
82/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat nykyään niin lihavia, että jo hoikkuus tekee naisesta tasokkaan. 

Menestyjät vievät hoikat ja kauniit naiset. 

Jos olet komea ja ok-tuloinen, voit saada hoikan ja kasvoistaan vaatimattoman naisen. 

Jos olet ulkonäöltäsi tavis ja ok-tuloinen, joudut tyytymään lihavaan naiseen. 

Sosioekonomista kompensaatiota joudut aina tarjoamaan, sillä naiset pariutuvat ylöspäin. 

Hauskoja ja oivaltavia naisia on todella harvassa. 

Sä paritit vaan hoikat ja lihavat naiset. Mihin jäi kaikki normaalipainoiset ja ylipainoiset? Hekö jää ilman? Eikö kannattaisi siis etsiä heistä sitä kumppania?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamakarvat. Mikä hiton muoti miehillä on nykyisin pitää pitkää, hoitamatonta partaa tai vielä pahempi, kalapuikkoviiksiä?

Molemmat ovat ainakin itselleni täydellisiä turn-offeja. Siisti, hoidettu parta vielä menettelee mutta jos miehen parta on pidempi kuin mun hiukset swaippaan nopeasti vasempaan.

Vierailija
84/86 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakkaasti huomiota kiinnitti tekstissä se, että et puhunut naisesta yhtään mitään, hän oli kuin kuvaston nainen, jonka ulkonäkö eriteltiin hyvinkin tarkasti ja se, että hän tekisi mitä sinä haluat.

Tekstistä puuttui myös omalta osaltasi asiat, jotka tekevät sinusta sinun, persoonan.

Onko itsetuntosi niin heikko, ettet näe itseäsi mitenkään erityisenä? Itsetunnolla on paljon merkitystä pariutumisessa.

Persoonaa on vaikea kuvata täällä tekstissä, etenkin kun puhutaan yksittäisestä ihmisestä jota en ole edes tavannut vielä.

Kuvasin avaustekstissä sellaiset "esivalintakriteerit" jotka tekevät minulle mahdottomaksi viehättyä naisesta seksuaalisesti ja romanttisesti, vaikka hän olisikin ihmisenä oikein kiva. Ja kuten yhtäläisyydet minusta kiinnostuvien naisten osalta todistavat, naisilla on vastaavia "esivalintakriteerejä". Esimerkiksi ei liene sattumaa, että hoikasta ja liikunnallisesti kiinnostuneista naisista 100% ovat olleet huomattavan ylipainoisia, epäliikunnallisia ja vieläpä samaa vartalotyyppiä edustavia.

En ole täällä keräämässä irtopisteitä. Niitä saisin kirjoittamalla kuinka kemia ratkaisee, ulkonäkö ei ole tärkeää eikä kukaan ole rahan tai aseman perään ps. muutamat laskelmoivat gold diggerit. Totuus kuitenkin on, että kemia ratkaisee vasta kun ulkonäkökriteerit on täytetty, ja kyllä raha/asema vaikuttaa jo alitajuisesti, vaikkei tietoisesti oltaisikaan etsimässä ns. rahamiestä. Esimerkiksi professori Madeleine Fugèren tutkimuksiin voi perehtyä, jos epäilee tätä mutukirjoitteluksi.

Kuulostaako laskelmoivalta? Kovin harmillista. Mutta en minä miettisi näitä asioita jos olisin parisuhteessa. Enkä miettinyt näitä asioita ylipätään, kunnes tajusin että tässä on selkeä kaava. Eli naiset jotka ovat sekä ulkoisesti että henkisesti kanssani yhteensopivia, eivät kiinnostu koskaan, paitsi tietysti kavereina. Miksi he haluavat jutella kanssani tuntikausia, mutta kiinnostus ei ole koskaan seksuaalista tai romanttista? Sitten taas naiset joiden kanssa keskustelu on melko väkinäistä ja minä en koe heitä puoleensavetävinä, ovat kiinnostuneet?

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllähän tässä inhokkiaiheesta on kyse. Puhutaan sitten markkina-arvosta, tasoista, tai millä termillä pariutumisen geenikilpailua halutaankaan kutsua.

Totta kai, jos huomenna tapaan sen poikkeuksen ja päädymme treffeille, koko tämä aihe lentää roskakoriin minun osaltani. Ei minua silloin kiinnosta pitääkö kaava yleisesti paikkansa, jos minä olen se onnekas poikkeus.

ap

Vierailija
85/86 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap osaatko olla flirtti, oma-aloitteinen ja viedä tilannetta eteenpäin? Oletko aloitteellinen eli kysyt naista uos ja laitat viestiä?

Mukavaa kesää :) Toivottavasti löydät mukavan naisen :) N 34

Vierailija
86/86 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap osaatko olla flirtti, oma-aloitteinen ja viedä tilannetta eteenpäin? Oletko aloitteellinen eli kysyt naista uos ja laitat viestiä?

Mukavaa kesää :) Toivottavasti löydät mukavan naisen :) N 34

Tuo riippuu paljolti yksilöstä. Olen hauska ja sanavalmis, mutta en ole taitava asioiden viemisessä fyysiselle tasolle, enkä ole ns. hassuttelija. Pelaan myös melko varman päälle, eli en pyydä heti ulos tai laita viestiä josta käy ilmi romanttinen kiinnostus. Toisaalta, en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, joten platoninen tutustuminen on joka tapauksessa must.

Mutta, tuo on vinkki jota olen miettinyt kahdelta kannalta.

Voi ajatella niin, että naisille aloitteellisuus on välttämätön paha. Ensisijainen toive on aina se, että mies hoitaa asioiden viemisen eteenpäin. Tällöin naiset jotka ovat olleet minun suuntaani aloitteellisia, ovat tehneet niin koska he ovat kokeneet sen ainoaksi keinoksi löytää elämänkumppani. Koska selvästikin tavoittelen "suositumpia" naisia kuin he, nämä naiset eivät vaivaudu olemaan aloitteellisia koska eivät koe sitä tarpeelliseksi. Ja jos mies on vähemmän komea kuin komeimmat jotka ehkä olisivat saatavilla, olisi pakkokin olla muita osaavampi ja itsevarmempi tilanteen viemisessä eteenpäin.

Toisaalta, jos kiinnostaviksi kokemani naiset eivät ole näyttäneet minun suuntaani minkäänlaista vihreää valoa, mahtako olla todennäköistä että yksipuoliset etenemisyritykset muuttaisivat asiaa yhtään miksikään? Uskon kuitenkin, että vaikka vetovastuu annettaisiin pääasiassa miehelle, niin vastapuolikin useimmissa tilanteissa antaisi jonkinlaista signaalia kiinnostuksesta. Ja kun olen yrittänyt osoittaa kiinnostusta, kyllä minulle on tehty hienovaraisesti mutta välittömästi selväksi, että ollaan kavereita eikä sen enempää.

Tällä hetkellä minä kallistun enemmän jälkimmäiselle kannalle, mutta olen avion vastakkaisille näkemyksille.

Ehkä vähän sekavasti ilmaistu, pahoittelut siitä.

ap