Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä voisin muuttua viehättävämmäksi minulle sopivien naisten silmissä?

Vierailija
16.07.2024 |

Klassinen dilemma. Minusta kiinnostuvat naiset, joista minä en kiinnostu. Minä kiinnostun naisista, jotka eivät kiinnostu minusta.

Kiertelemättä ja osittain "raatorehellisesti" asiat joita naiselta toivoisin:

Naisihanteeni ei edusta klassista naisihannetta, mutta viehättyäkseni naisesta, hänessä on oltava joitain naisellisiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on rinnat. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi  pepusta ja reisistä.

Toivoisin, ettei nainen olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa keskikroppaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.

Toivoisin, ettei nainen inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.

Toivoisin, ettei nainen näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.

Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen naisen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.

Toivoisin, ettei minun tarvitse aina järjestää kaikkea ja olla se, joka vie tilannetta eteenpäin. En ole mikään superaktiivinen itsekään, joten rima ei mielestäni ole kohtuuttoman korkealla.

...

Tähän mennessä kaikki kiinnostuneet naiset ovat edustaneet listaamieni asioiden vastakohtia. Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää.

Selkeästi puutteita on ulkonäössä, miehekkyydessä ja ylipäätään seksuaalis-romanttisessa vetovoimassa naisten silmissä, koska vetoan vain naisiin joilla on ollut vaikeuksia löytää miestä, eivätkä he ole tarkkoja yhteensopivuudesta jos mies on vain yleisesti kunnollinen.

Olen jo hoikka, ihan ok työssä, käyn suihkussa, pesen hampaani, pukeudun hyvin, minulla on kavereita ja asiani ovat muutenkin kunnossa. Mitään erityisen hohdokasta en itsestäni keksi, ehkä se on yksi pulma.

Onko vain niin, ettei genetiikka riitä tätä enempään, vai olisiko jotain tehtävissä?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat naisen joka kaunis ja naisella on jo kaikki kunnossa niin miksi hän haluaisi sinut? Mikä erottaa sinut muista hoikista "käyn vähä joskus salilla" tyypeistä? Kannattaisi laskea rimaa ja panostaa siihen keskustelu ja tunne puoleen uuden ihmisen kanssa.

Vaikka olisi Omena mallin vartalo niin naisenkin voi tsempata sinne patikoimaan tai salille mikäli naisella on samoja kiinnostuksen kohteita ja asenne kunnossa.

Usein kauneus ja älykkyys eivät myöskään asu samassa osoitteessa, joten kannattaa vähän miettiä että onko mukava ja kiva luonne tärkeämpi kun tiukka pylly. Pyllyä voi treenata mutta v@maista luonnetta harvemmin voi aikuisella ihmisellä muuttaa.

Pinnallisuus on muuten erittäin huono piirre ihmisessä ja usein kauniille naisille red flag kun se kauneus ei kestä ikuisesti.

Missä ap sanoi haluavansa naisen jolla on "kaikki kunnossa"?

Missä ap vaati naiselta enemmän kuin mitä hänellä on itsellään tarjota?

ps. tuo "patikoimaan patistaminen" ei toimi. Jos nainen ei halua patikoimaan edes tutustumisvaiheessa, voin taata ettei patikoimaan lähdetä kun parisuhde on vakiintunut.

Vierailija
62/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ensialkuun homoilu julkisissa saunoissa ja uimahalleissa, katsotaan sitten uudemman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen pitäisi olla ns. täydellinen paketti, ainoastaan tissit saa puuttua, mitään ei saa sulta vaatia ja vielä kirsikkana sulta saa duunaripalkan ja sen että peset hampaat. Vau.

Täydellinen paketti naisten mukaan:

Naisihanteeni ei edusta klassista naisihannetta, mutta viehättyäkseni naisesta, hänessä on oltava joitain naisellisiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on rinnat. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi  pepusta ja reisistä.

Toivoisin, ettei nainen olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa keskikroppaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.

Toivoisin, ettei nainen inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.

Toivoisin, ettei nainen näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.

Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen naisen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.

Toivoisin, ettei minun tarvitse aina järjestää kaikkea ja olla se, joka vie tilannetta eteenpäin. En ole mikään superaktiivinen itsekään, joten rima ei mielestäni ole kohtuuttoman korkealla.

Naiset, kuinka alas se rima pitäisi laskea? Jos tässä kuvattu nainen on "täydellinen paketti"?

Vierailija
64/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun naiset harvemmin mainostavat käyvänsä suihkussa ja pesevänsä hampaansa. Mitä se kertoo miesten tasosta, että näistä mainitaan ikään kuin ne olisi jotain meriittejä!

Vierailija
65/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naisille, joihin tutustut, käyttäväsi Ylilautaa. 

Vierailija
66/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesihanteeni ei edusta klassista mieshannetta, mutta viehättyäkseni miehestä, hänessä on oltava joitain miehekkäiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on munan koko. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi hartioista ja käsivarsista.

Toivoisin, ettei mies olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa vatsaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.

Toivoisin, ettei mies inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.

Toivoisin, ettei mies näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.

Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen miehen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.

Onko tässä kuvattuna täydellinen mies?

Vierailija
67/86 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun naiset harvemmin mainostavat käyvänsä suihkussa ja pesevänsä hampaansa. Mitä se kertoo miesten tasosta, että näistä mainitaan ikään kuin ne olisi jotain meriittejä!

Minä en lukenut tuota niin, että ap mainostaisi näitä meriitteinä.

Vierailija
68/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n raameihinhan mahtuisi esimerkiksi 185cm nainen jolla on hartiat kuin ladon ovet, kasvot kirveellä veistetyt ja hiukset lyhyet. Kunhan ei ole sairaalloisen ylipainoinen, ja pepussa on pyöreyttä ja reisissä vähän muotoa. Ja joka ei ole gold digger.

Ap:n mielenkiinon kohteet eivät ole hankala asia, koska vastaavia naisia on paljonkin. Tuossahan haetaan maanläheistä naista joka tykkää vähän liikkuakin, ei fitnesskissaa.

Tällainen nainen on siis eliittiä?

Ilmeisesti tavisnainen on sitten ylipainoinen, lättäpeppuinen, liikuntaa vihaava gold digger? Eiku niin...

Vierailija
69/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu- ja kuuntelutaito, kiva ja tyylikäs koti, hymy. Laita hyvää ruokaa ja hemmottele muutenkin. Toki kannattaa miettiä, ovatko omat kriteerit naisille realistisia esim. ulkonäön suhteen.

Vierailija
70/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on kaksi naapuria joilla on molemmilla nainen joka sopisi ap:n raameihin. Toinen on +-30 ja toinen 40+. Ovat lisäksi kauniita ja naisellisia, fiksuja, todella mukavia, ja kaiketi ihan hyvin toimeentuleviakin.

Toinen miehistä on itsekäs, uskoo salalittoteorioihin, sosiaalisesti taidoton, eikä todellakaan kovin älykäs. Mutta on kyllä siunattu lähestulkoon miesmallin ulkonäöllä.

Toinen on perso alkoholille, epäsosiaalinen ja pätkätöissä. Mutta on luonnostaan raamikas, miehekkäällä tavalla karun näköinen ja matalaääninen.

Ulkonäöstöhön tässä on kyse. Ja etupäässä genetiikasta. On mahdotonta yliarvioida kuinka paljon pituus, raamikkuus, komea naama ja matala ääni merkitsevät naisille. Ap ei ole maskuliininen, ja siksi joutuu tyytymään naiseen joka on epäkiinnostava kaikilla mittareilla, ja ihmisenä aivan erilainen kuin ap.

Käytännössä ap:n kannattaa

a) Rikastua. Olla maanläheinen menestyjä 

b) Pysyä sinkkuna

Vierailija
71/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu- ja kuuntelutaito, kiva ja tyylikäs koti, hymy. Laita hyvää ruokaa ja hemmottele muutenkin. Toki kannattaa miettiä, ovatko omat kriteerit naisille realistisia esim. ulkonäön suhteen.

Jos eivät ole, niin pariutuminen kannattaa unohtaa.

Ap:han kertoi ettei pysty syttymään naisista joita voisi saada.

Vierailija
72/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeita ohjeita.

Nuo pätevät kun nainen on saatu treffeille.

Ap:han kertoi että hänet laitetaan kaverisektorille heti alussa, eli käytännössä sekunnissa kun nainen on tsekannut ulkonäön.

Vierailija
73/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopoluista: naiset eivät ole mitään rähjäroopeja luonnostaan. Naisia, joita kiinnostaa eräily on todella vähän ja ovat poikkeuksetta jotain lappilaisia. Kaupungissa kasvanu nainen suostuu ehkä juuri ja juuri laskettelemaan Sveitsiin tai Leville, mitkään nokipannukahvit eivät kiinnosta

Sosioekonomisesta asemasta: jos haluat liittoon naisen kanssa, mihin tahansa liittoon siis, talous jaetaan. Mies, joka yrittää pitää rahansa itsellään tulee huomaamaan, että nainen ei suostu muuttamaan yhteen tai antamaan s*ksiä. Kaikella on markkinahinta, ja parisuhde säännöllisen ilmaisseksin muotona on kaunisteltu totuus

Lähtökohtaisesti jos haluat itesäsi alempiarvoisen lenkkikaverin, joka on läsnä vaikka et näkisi vaivaa, suosittelen KOIRAA. Koira seuraa sinua minne haluat eikä vaadi elintasoa, koska ei siitä mitään ymmärrä (tai on voimaton sille mitään tekemään)

Vaatimuksesi naiselle ovat epärealistiset. Naiset ovat kautta aikojen olleet miehen kanssa lähinnä taloudellisesta pakosta. Sittemmin, kun kodinkoneet ovat korjanneet suuren osan kodin töistä, naiset saaneet työllistyä ja sosiaaliturva pitää huolta kodin hengettäristä, naisilla ei ole yksinkertaisesti tarvetta miehille. Ensimmäinen aalto otti avioeron, seuraava ei koskaan avioitunut, ja tuleva ei hakeudu edes parisuhteisiin

Mieti tarkasti, mihin kuvittelet naista haluavasi ja arvioi sitten, onko heistä aidosti sellaiseen toimintaan. Kiinnostavatko ehdotuksesi naisia, ovatko naiset kiinnostuneita jatkuvasta siittämisestä ja puskissa rymyämisestä. Homoseksuaalisuus vastaa näihin tarpeisiin myös aika hyvin, missä halutaan vaan 2. mies, joka ottaa vastaan spermaa

Niin joo, ja sperma on myrkyllistä. Se kirjaimellisesti tuhoaa immuniteettia. Onnea vaan jonkun löytämiseen, joka sitä suostuu sisäänsä jollain 10v spermaa ja sitten ehkä lapsia -diilillä ottamaan

Vierailija
74/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontopoluista: naiset eivät ole mitään rähjäroopeja luonnostaan. Naisia, joita kiinnostaa eräily on todella vähän ja ovat poikkeuksetta jotain lappilaisia. Kaupungissa kasvanu nainen suostuu ehkä juuri ja juuri laskettelemaan Sveitsiin tai Leville, mitkään nokipannukahvit eivät kiinnosta

Sosioekonomisesta asemasta: jos haluat liittoon naisen kanssa, mihin tahansa liittoon siis, talous jaetaan. Mies, joka yrittää pitää rahansa itsellään tulee huomaamaan, että nainen ei suostu muuttamaan yhteen tai antamaan s*ksiä. Kaikella on markkinahinta, ja parisuhde säännöllisen ilmaisseksin muotona on kaunisteltu totuus

Lähtökohtaisesti jos haluat itesäsi alempiarvoisen lenkkikaverin, joka on läsnä vaikka et näkisi vaivaa, suosittelen KOIRAA. Koira seuraa sinua minne haluat eikä vaadi elintasoa, koska ei siitä mitään ymmärrä (tai on voimaton sille mitään tekemään)

Vaatimuksesi naiselle ovat epärealistiset. Na

Luontopoluilla on nykyisin jopa enemmän naisia kuin mieihiä. Tuossa on ollut iso ja nopea muutos, kun eräilystä tuli muodikasta. Etenkin siellä on paljon pariskuntia. Mitä nuorempi ikäluokka, sitä suurempi naisten osuus.

Vierailija
75/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen hoikkuus on monelle turn off.

No eikä ole. Sellainen sopusuhtaisen solakka on ainakin minusta se paras mahdollinen kroppa miehellä. Nuo kaikki salimaket ja vastaavat on turn off.

Kantsii katsella ihan tuollaisista naisten hömppäleffoista sitä naisten makuun olevan miehen mallia. Niissä ei pahemmin muskelimasoja näy uhoamassa eli se naisten makuun olevan miehen luonne / käytöskin on ihan toisenlaista mitä moni mies kuvittelee naisten haluavan. Rauhallisuus, lempeys ja terveen rento itsevarmuus toimii huomattavasti paremmin kuin suupaltin ja ärhäkän elvistelijän show.

Niin, sinulle ei ole, mutta esim. minua ei hoikat miehet viehätä. Ei ole turn off suinkaan kaikille, vaan monelle, niin kuin tuossa lukeekin.

T. Hoikka ja spor

No samoin liikaa lihaksikkuus on monelle turn off. -eri

Vierailija
76/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat.

1. Koulutustaso eli mitä parempi koulutus niin sitä parempi mies on.

2. Status työelämässä eli mitä paremmassa asemassa on työelämässä niin sitä parempi mies on.

3. Palkka, naiset rakastaa miehen rahoja. Tähän liittyy myös kohdat 1 ja 2.

3. Pituus eli miehen tulee olla pitkä eikä lyhyt.

5. Ulkonäkö. Lihaksikkuus,alhainen rasvaprosentti,jykevä leuka, vatsalihakset yms vaikuttaa miehen tasoon olennaisesti.

6. On myös paljon naisia jotka tykkää pahiksista eli niistä jotka alistaa muita ihmisiä,kohtelee kaltoin muita ihmisiä ja tekee rikoksia. Nämä nostaa miehen tasoa myös.

Vierailija
77/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemallit.

Malli 1.

Pariutuminen ennen kolmea kymppiä. Naisen kaverit viettävät häitä, hankkivat lapsia ja ostavat asuntoja. Naisen biologinen kello tikittää ja nyt tarvitaan ahkera ja luotettava mies töihin.

Nainen on jo vähän pyöristynyt sitten 20v aikojen, ehkä paljonkin. Liikunta ei kiinnosta vaan herkuttelu. Peppua ja reittä on ehkä vielä iän ansiosta jäljellä, joskaan ei samalla tavalla kuin nuorempana.

Malli 2.

Yksinhuoltaja voimaantuu eron jälkeen, ja tapaa mukavan miehen. Mies ostaa naiselle ja tämän lapsille kaikkea kivaa. Somessa on kuvia miehen ostamista asioista, ja yksi suttuinen yhteiskuva. Nainen on vähän pirteämmän näköinen kuin naimisissa ollessaan, kiitos sinkkukauden panostamisen, ehkä jopa jaksaa muutaman kuukauden käydä salilla. Peppu ja reidet ovat mennyttä, ja keskikroppa on pallomainen.

Malli 3.

Menestyjäpariskunta. Miehellä on rahaa ja ulkonäköä, tai paljon rahaa. Vaimo on tasokas kaikin puolin.

Malli 4.

Velapariskunta. Miehen on oltava komea. Ellei velanainen saa komeaa miestä, on hän mieluummin yksin.

Vierailija
78/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lukenut tuota niin, että ap mainostaisi näitä meriitteinä.

Miksi AP edes mainitsi käyvänsä suihkussa? Miksi se oli hänelle asia joka pitää kertoa erikseen? 

Vierailija
79/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat nykyään niin lihavia, että jo hoikkuus tekee naisesta tasokkaan. 

Menestyjät vievät hoikat ja kauniit naiset. 

Jos olet komea ja ok-tuloinen, voit saada hoikan ja kasvoistaan vaatimattoman naisen. 

Jos olet ulkonäöltäsi tavis ja ok-tuloinen, joudut tyytymään lihavaan naiseen. 

Sosioekonomista kompensaatiota joudut aina tarjoamaan, sillä naiset pariutuvat ylöspäin. 

Hauskoja ja oivaltavia naisia on todella harvassa. 

Vierailija
80/86 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat.

1. Koulutustaso eli mitä parempi koulutus niin sitä parempi mies on.

2. Status työelämässä eli mitä paremmassa asemassa on työelämässä niin sitä parempi mies on.

3. Palkka, naiset rakastaa miehen rahoja. Tähän liittyy myös kohdat 1 ja 2.

3. Pituus eli miehen tulee olla pitkä eikä lyhyt.

5. Ulkonäkö. Lihaksikkuus,alhainen rasvaprosentti,jykevä leuka, vatsalihakset yms vaikuttaa miehen tasoon olennaisesti.

6. On myös paljon naisia jotka tykkää pahiksista eli niistä jotka alistaa muita ihmisiä,kohtelee kaltoin muita ihmisiä ja tekee rikoksia. Nämä nostaa miehen tasoa myös.

Ihme tasoteoriapelleilyä.

Oikeasti ihminen (nainen, mies, mikävaan) on hyvä, jos on rehellinen, luotettava, mukava ja haluaa hyvää toisille.