Millä voisin muuttua viehättävämmäksi minulle sopivien naisten silmissä?
Klassinen dilemma. Minusta kiinnostuvat naiset, joista minä en kiinnostu. Minä kiinnostun naisista, jotka eivät kiinnostu minusta.
Kiertelemättä ja osittain "raatorehellisesti" asiat joita naiselta toivoisin:
Naisihanteeni ei edusta klassista naisihannetta, mutta viehättyäkseni naisesta, hänessä on oltava joitain naisellisiksi miellettyjä piirteitä. Yksi tällainen piirre joka ei ole minulle tärkeä, on rinnat. Sen sijaan viehätyn esimerkiksi pepusta ja reisistä.
Toivoisin, ettei nainen olisi sairaalloisen ylipainoinen. Voi olla hoikka tai lievästi ylipainoinenkin, mutta jos ylipaino kasaantuu pääasiassa keskikroppaan, se on ikävä kyllä minulle epäviehättävää.
Toivoisin, ettei nainen inhoaisi kaikenlaista liikuntaa ja ulkoilua, eli voisimme esimerkiksi kävellä yhdessä luontopoluilla.
Toivoisin, ettei nainen näkisi minua pelastajana joka nostaa hänet heikosta sosioekonomisesta asemasta.
Toivoisin, että voisimme molemmat hauskuuttaa toisiamme. Ei niin, että minä olen naisen mielestä hauska ja oivaltava, mutta en pidä häntä hauskana ja oivaltavana.
Toivoisin, ettei minun tarvitse aina järjestää kaikkea ja olla se, joka vie tilannetta eteenpäin. En ole mikään superaktiivinen itsekään, joten rima ei mielestäni ole kohtuuttoman korkealla.
...
Tähän mennessä kaikki kiinnostuneet naiset ovat edustaneet listaamieni asioiden vastakohtia. Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää.
Selkeästi puutteita on ulkonäössä, miehekkyydessä ja ylipäätään seksuaalis-romanttisessa vetovoimassa naisten silmissä, koska vetoan vain naisiin joilla on ollut vaikeuksia löytää miestä, eivätkä he ole tarkkoja yhteensopivuudesta jos mies on vain yleisesti kunnollinen.
Olen jo hoikka, ihan ok työssä, käyn suihkussa, pesen hampaani, pukeudun hyvin, minulla on kavereita ja asiani ovat muutenkin kunnossa. Mitään erityisen hohdokasta en itsestäni keksi, ehkä se on yksi pulma.
Onko vain niin, ettei genetiikka riitä tätä enempään, vai olisiko jotain tehtävissä?
Kommentit (86)
Miehen hoikkuus on monelle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi taitaa olla alle keskitason. Hoikkuus ja urheilullisuus nostaa miehen pisteitä vain hoikkien ja urheilullisten naisten silmissä, ja nämä katsovat ensisijaisesti A) geenikomeutta B) rahaa ja statusta
Olet tuikitavallinen, kuten enemmistö ihmisistä.
Et kuulosta kovin miehekkäältä.
Joten tasosi vastaa ei-naisellisella tavalla pyöreää ja tylsää naista, joka lisäksi vaatii kompensaationa sosioekonomista hyötyä.
Minä sanoisin, että sinun kannattaa:
- hankkia lihaksia
- opetella käyttäytymään miehekkäämmin (mies tekee mitä haluaa, mies liidaa, mies on itsevarma naisseurassa, mies on aloitteellinen)
- nostaa sosioekonomista asemaasi, jos mahdollista. Tämä olisi iso asia, mutta nousua pitää olla kunnolla, ei niin että pyydät satasen palkankorotusta tai säästät kymppitonnin pankkitilille
- miettiä joku erik
"En ymmärrä lainkaan tuota ainaista miesten itsevarmuuden merkityksen korostusta. Eivät naiset mitään valtionjohtajaa etsi, eivätkä kaipaa ketään johtamaan elämäänsä."
Itsevarmuus, joka toimii toisiin miehiin, toimii huonommin naisiin. Miehet arvostaa tällaista "miehekkäästi itsevarmaa" miestä, mutta naiset arvostaa miestä, joka osaa kuunnella ja osoittaa naiselle arvostusta. Hyvä itsetunto miehellä tarkoittaa naisen näkökulmasta, että mies osaa ottaa muutkin huomioon ja on empaattiinen, eikä ole pakko päteä joka asiassa. Ymmärtää, milloin on hyvä laittaa toisen tarpeet omien edelle, eikä ajatella omaa napaansa vaan. Kyky tehdä kompromisseja on myös todella tärkeää. Laajempaa tunneälyä kaivataan, siis.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi hyväksyä naista ketä ei ole niin tarkka kenet saa?
En minä ainakaan naisena halua vain tyytyä johonkin, joka ei oikeastaan kiinnosta. Miehethän tuota useammin tekevät ja siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää.
Vähän nössykkä mies pääsee nähtävästi ihan kivaan, vakaaseen asemaan elämässään.
Että mistäkö löytyis siihen rinnalle vastaava vakaa ja kunnollinen tavisnainen? Jos kerran näitä naisia joista oot kiinnostunut tapaat jo, niin heidän joukostaan.
Olen tavisnainen. Minuun on silti ihastuneet miehet, jotka ovat minusta todella hyvännäköisiä itseeni verrattuna. Ihmettelen tätä asiaa.
"Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää."
Mitenkäs sun flirttailun taito? Seksuaalinen tilannetaju?
Miten osoitat naisille sopivalla, kiinnostusta herättävällä, tavalla oman kiinnostuksesi enempään?
Pitäiskö naisen iskeä sut vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Ketä? ?
Ihan väärä sana lausessa ? Ketä on kysymyksellinen sana. Esim. ketä odotat ?
Vierailija kirjoitti:
Miehen hoikkuus on monelle turn off.
EI OLE
Mitään salihemmoa en haluaisi, enkä pallomahaa
Ruma sisimpäsi loistaa, vaikka yrittäisit mitä.
Eli naisen pitäisi olla ns. täydellinen paketti, ainoastaan tissit saa puuttua, mitään ei saa sulta vaatia ja vielä kirsikkana sulta saa duunaripalkan ja sen että peset hampaat. Vau.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi haluta olla toiselle kuka vaan kunhan on edes joku vaan? Onpa varmasti vallan onnistunut parisuhde sellainen jossa on kelpuuttanut toisen, koska ei tässä ketään muutakaan eikä ainakaan mieluisampaakaan saa. Tuollaisessa suhteessa kun ei tasan varmasti kuitenkaan kelpaa omana itsenään vaan melko piankin alkaa se marmatus, mikset ole sellainen vaan olet tuollainen ja miksi sulla ei ole sitä ja mikä toi on ja onks sun aina pakko valivalivinkuvinku.
Tuollainen on just se suhde mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Tapaan kiinnostavia naisia useinkin, ja he viettävät mielellään aikaa kanssani kaveripohjalta, mutta ei koskaan sen enempää."
Miten osoitat naisille sopivalla, kiinnostusta herättävällä, tavalla oman kiinnostuksesi enempään?
Potkaise jalallasi täysillä seinään tai työnnä, heitä lattialle pari kertaa.
Äkkiä salille! Lisää lihasta. Sitten vaatekauppaan. Arskat hommaat myös. Ja uudet kengät. Huomaat että parturiinkin tiesi vie ja että siellä tehdään hiukset ihan eri tavalla nyt. Joku purkkikin lähti mukaan. Ja miesten tuoksu.
Tsemppiä! 😊 tuut löytämään naisia kuin.. mikälie.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin ujona ja sosiaalisesti estyneenä yhteen miehen kanssa, joka oli omasta mielstään myös epäsosiaalinen. Hän kauhisteli, että kun meille tulee vieraita, kuka heidän kanssaan sitten keskustelee, koska hänen exänsä oli aina hoitanut keskustelut vieraiden kanssa - hän itse kun ei osaa keskustella. Kävi niin, että hän kumminkin se sosiaalisempi meistä on ollut ja yleensä aina äänessä, kun joku tulee kylään. Ei ole ollut keskusteluongelmia vieraitten kanssa. Kummallakaan.
Ei saisi olla niin ennakkoluuloinen.
Kuvaa myös hyvin sitä, miten ihminen näkee itsensä eri tavalla kuin mitä toiset näkee.
En ymmärrä lainkaan tuota ainaista miesten itsevarmuuden merkityksen korostusta. Eivät naiset mitään valtionjohtajaa etsi, eivätkä kaipaa ketään johtamaan elämäänsä.
-
Se on totta. Mutta jos miehellä ei ole ns. palleja niin se ei kykene johtamaan edes itseään. Malli on perässävedettävä, kuten kastroitu työjuhta. Kaikki ei pidä siitäkään. Kaikki ei halua sitä Justiinan roolia.
Kuivan kesän oravat joilla ei korvien välissä paljoa liiku, eivät ole kiinnostavia. Joko pitäisi hankkia hyvä ammatti, tai edes niitä lihaksia.
Jos nuoret ei tiedä, mikä on Justiina, niin Pekka Puupää elokuvista löytyy. Uuno Turhapuron vaimo edustaa myös tätä.
Meidät vanhat naiset on kasvatettu näihin. Pidetään lurjus kurissa, huudetaan ja hakataan astalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkivitonen kehiin, että flirttailussa hitaus on usein parempaa kuin nopeus. Kun olet sinut seksuaalisuutesi ja ns. soidintanssien kanssa, niin sulla ei ole mikään kiire. Osaat lukea toista, milloin kannattaa toimia ja milloin himmailla. Ei mennä päälle täydellä höyryllä. Nainen joka ei ole kiinnostunut susta, ei flirttaile sulle, mutta jos olet hänestä kiinnostunut, osaat kuunnella ja saatat herättää kiinnostuksen.
Nää on hienovireisiä juttuja. Seksuaalisuus, sosiaalisuus, älyllisyys... kaikki vaikuttaa.
Tämän syyn takia niin moni nainenkin on nykyään sinkku.