IL: 45-vuotias Jonna sai hermovaurion ja loppuelämän kivut. Koronarokotteesta
Lapsi toivoo ettei äiti olisi ottanut sitä. Mutta THL ja Mika Rämet toivoivat, Kiuru suorastaan pakotti!
Kommentit (160)
Aika erikoista, että näiden mielestä moneen vuoteen ei kukaan ole kuollut muuhun kuin rokotteeseen. Vaikkei olisi sitä ottanutkaan. Muuten elettäisiin ainakin tuhat.vuotiaiksi.
Suomessa koronarokotteita pantattiin ja Suomessa kuoli Euroopan eniten ihmisiä koronaan. Suurin osa kuolleista oli toki vanhuksia sairaalahoidossa ja siellä korona levisi tietenkin kaikkiin potilaisiin.
Rokotteita annettiin kaikkiaan noin 14 miljardia, eli tuplasti maailman väkiluku. Luulisi sen kääntyneen laskuun, jos niin tappava olisi, kuin s-liittolaiset vinkuat.
Kyllä, joitakin ihmisiä on kuollut myös rokotteeseen, useimmat jo valmiiksi kuolemaisillaan olevia vanhainkotien vanhuksia, jotka olivat niin hauraita, että mikä tahansa piikki olisi vonut nopeuttaa kuolemaa. Heitähän ei enää jatkossa rokotettu.
Onneks en ottanut mitään piikkejä ihooni.
Vierailija kirjoitti:
Onneks en ottanut mitään piikkejä ihooni.
Kuule ei sitä ihoon otetakaan, vaan syvemmälle, iigori.
Vai ihoon se Sputnik annettiin Venäjällä. Ilmankos 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus miettii mitä kaikissa aiemmissa rokotteissa oli. Ja ruoissa. Kaikessa. Hmm.
Jeesus sanoi omillensa,
Pysykää vain minussa,
oikeassa viinipuussa
elävinä oksina.
Näinhän Jesse totesi; täsmää.
Enempää en pakkopiikeistä jaagaile.
👋
Pitkän koronan nykyinen terveydellinen ja taloudellinen taakka saattaa jo nyt ylittää monien muiden kroonisten sairauksien taakan, ja se kasvaa edelleen joka vuosi, kun koronatapauksia tulee yhä enemmän. Tämä voi olla merkittävä rasite yrityksille, kolmansille osapuolille, terveydenhuoltojärjestelmälle ja koko yhteiskunnalle.
https://academic.oup.com/jid/advance-article-abstract/doi/10.1093/infdi…
Huolimatta siitä, että viruksen käyttäytymisestä ja siitä, miten estetään sen aiheuttamat haitat, saatiin runsaasti tietoa, monet kokouksessa olleet olivat huolissaan siitä, että maailma on kääntänyt silmänsä pandemiasta saaduilta opetuksilta.
https://www.science.org/content/article/covid-5-years-later-learning-pa…
Ensimmäinen asia, joka kansanterveyden olisi tehtävä, kauan ennen nenärokotteita, on lopettaa valehtelu. Meidän on kerrottava ihmisille, miksi koronan saaminen toistuvasti on huono asia. Ihmisille on kerrottava, miksi korona voi lyhentää elinikää. Uskon, että useimmat nykyään elossa olevat ihmiset joutuvat kohtaamaan sen tosiasian, että korona on osasyy heidän kuolemaansa. Tietävätkö ihmiset tämän?
https://www.wsws.org/en/articles/2024/12/31/zgyj-d31.html
"Jokainen koronatartunta lisää riskiä sairastua kroonisiin terveysongelmiin, kuten diabetekseen, munuaissairauksiin, elinten vajaatoimintaan ja jopa mielenterveysongelmiin", lääkäri Rambod Rouhbakhsh varoitti toimittaja Sara Bergiä American Medical Associationin podcastissa aiemmin tänä vuonna.
"Tämä hälventää myytin, jonka mukaan toistuvat kohtaamiset viruksen kanssa ovat lieviä eikä niistä tarvitse huolehtia. Se muistuttaa venäläisen ruletin pelaamista."
https://www.sciencealert.com/every-covid-infection-increases-your-risk-…
Olen zero pakkopiikkisenä nyt sairastanut
kaksi koronaa. Kotitestitodennus.
Ne olivat sangen
siedettäviä sairasjaksoja,
ei viikatemies visiitillä käynyt.
Adeno-virus loppuvuodesta '24 sensijaan
oli stydimpi pöpö.
#131/2👋
Olen sairastanut sikainfluenssan ja sen koronan ilman rokotteita. Itseasiassa korona tautina oli varsin mieto, joskin oireet oli viikon ja erikoiset.
Minulla ei ole hermovauriota eikä kipuja.
Olen kuitenkin edelleen tyytyväinen ettei kehoani ole muokannut kokeelliset rokoitteet jota ei saa pois jos sattuukin jotain komplikaatiota rokotteesta saamaan.
Liikaa ihmisiä kuoli koronaan ja liikaa kuoli kokeellisiin rokotteisiin. Ei ole yhtä totuutta. On vain erilaisia ihmisiä.
"Immuniteettivelalla" rationalisointia on käytetty perusteluna koronan suojatoimia, kuten maskeja tai jopa rokotuksia vastaan. Jotkut asiantuntijat näkevät asian kuitenkin toisin: immuunijärjestelmä ei ole lihas se on paljon monimutkaisempi ja he varoittavat, että tilanteen esittämisellä velkana voi olla vakavia seurauksia.
https://www.salon.com/2022/12/04/does-your-immune-system-need-a-workout…
Monet hengitysteitse leviävät infektiot, mukaan lukien korona, monet flunssavirukset sekä influenssa tarttuvat ilmavälitteisesti, hienojakoisina aerosoleina. Aerosoleja syntyy jatkuvasti hengitysteitä peittävästä nesteestä, kun ihmiset hengittävät, puhuvat, yskivät tai laulavat.
https://nulliusinverba.fi/oikaisupyynto-koskien-ylen-kasihygienia-artik…
Koronan sairastaminen voi kaksinkertaistaa sydänkohtauksen, aivoinfarktin tai kuoleman riskin. Tuoreen tutkimuksen mukaan riski kasvaa siitä huolimatta, minkälainen korona on ollut. Riskin kasvu ulottuu ainakin kolmen vuoden päähän koronan sairastamisesta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/5e83a863-b51a-4e41-b5eb-96d52…
Ennen pandemiaa Lucy Keighley pyöritti kuntosalia, työskenteli personal trainerina ja kävi raastavilla ja riemukkailla juoksulenkillä. Kolme ja puoli vuotta kestäneen sairauden jälkeen hän ei kuitenkaan ole varma, toipuuko hän koskaan.
Vai on kuollut vai "jotain" ihmisiä?? Monet ovat ottaneet 4 rokotetta ja maailmassa suurin osa ei ole edes ottanut rokotetta. He selviää muut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sai päättää ottaako. Ympäristö kyllä painosti. Näyttää olevan sydäntauti nyt kaikilla ottaneilla.
"Sydäntauti" 81 % suomalaisista? Et sitten typerämpää kommenttia keksinyt, ääliö.
Elähän nyt hupsuttele sielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus miettii mitä kaikissa aiemmissa rokotteissa oli. Ja ruoissa. Kaikessa. Hmm.
Jeesus sanoi omillensa,
Pysykää vain minussa,
oikeassa viinipuussa
elävinä oksina.
Näinhän Jesse totesi; täsmää.
Enempää en pakkopiikeistä jaagaile.
👋
Mitähän sinä sekoilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotias sukulainen sai sydänkohtauksen. Ei merkitty rokote kuolemaksi. Vaikka kaikki tietää totuuden.
Juu, onneksi sinä tiedät Totuuden. Avaa sydämesi ja Jumala täyttää sen rakkaudella, Uskollisuudella Ja mirhamilla
Mä en yhtään ihnettele tuota sydänkohtausta. Enää. Ekasta rokotteesta ei mitään ongelmia, mutta tokan jälkeen alkoi kammottavat rytmihäiriöt, jotka kesti n kuukauden. Kolmatta en ottanu.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli sydänkohtaukseen 48-vuotiaana. Tästä on 20 vuotta aikaa. Mikä on totuus?
Olisi kuitenkin ottanut rokotteen, joten Sannan vika.
Vierailija kirjoitti:
jne. jne.
Aika hassua tuo venäjämielisyyden, salaliittoteorioiden ja koronarokotevouhotuksen yhteys.
Voihan venäjävajaamielisyys ja koronahysteria!
Vierailija kirjoitti:
alakerran naapurini on rokotekriittinen. Hän on sairastanut koronan nyt 5 kertaa. Asuntooni kuuluu naapurien äänet, joten kuulin millainen tauti hänellä oli + hän itse kertoi joskus, että oli tosi raju. Minä olen saanut kolme rokotetta ja aina pari päivää tuon koronamagneettinaapurini sairatumisen jälkeen minä sain oireita, tämä tapahtui kolmesti. Minun oireeni taudissa olivat parin päivän päänsärky ja tukkoisen oloinen nenä. yhdellä kertaa hengityskin vinkui ja keuhkoissa tuntui painetta. AIna kesti koko tauti sen pari päivää. Vaikken rokotelääkäri, tai edes lääkäri, ole, niin väittäisin, että ohdallani rokote toimi juuri niin kuin piti.
Meillä on vielä tässä talossa aika paljon rokotekriittisiä, joten tauti täällä tosiaan riehui. naapurirapun nainen sai koronan ensimmäisten ihmisten joukossa siinä vaheessa, kun ihmisiä ei enää laitetettu oletusarvoisesti sairaalahoitoon. Hänellä oli se alkupään virusmuun
Oletko tyhmä ? Tuo rokote ei estä koronaa, sen on lääkeyhtiöt ja kehittäjät myöntäneet, eikä se estä myös muitakaan flunssia. Mies on ottanut kolme piikkiä, korona ollut useamman kerran, viimeisimmän kanssa nukkui viikon kun väsytti koko ajan, minulla kesti pari päivää se väsynyt olotila kuitenkin pelkät yöunet riitti ei pitänyt nukkua 24/7 ja yksi rokote on otettu.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä, kuten rokotteet, saadaan suojattua ehdottomasti suurin osa väestöstä taudeilta, jotka muuten tappaisivat monia. Sivuvaikutukset ovat pieni, mutta luonnollisesti yksilöstä kohtuuttomalta tuntuva hinta laumasuojasta. Helpoin todiste tästä on näkyvillä hautausmailla, kun katsot kuinka lasten haudat lähes katosivat poliorokotteen keksimisen jälkeen 1953.
Kaikilla lääkkeillä on mahdollisia sivuvaikutuksia. Jätä siis seuraavan kerran myös antibiootit sairaalassa tai kotona ottamatta. Lääke voi tappaa! Herra Darwin hoitaa sinut kyllä, joko kuntoon tai hautaan.
Ei salaliittoja. Ei chem traileja. Ei siruja. Vain tiedettä.
Voi hyvänen aika tätä sinisilmäisyyttä! Epäilen ettet osaa löytää oikeaa tietoa koska Google ei sinulle totuutta tarjoa.
Katso: mekansa.fi. Laita sivuilla hakusanoiksi Cabalin kaatuminen tai Fall of Cabal
Tuon monituntisen tietopaketin jälkeen näet maailman oikeassa valossa.
Varoitus: voi aiheuttaa toivottomuuden ja ahdistuksen tunteita
Vierailija kirjoitti:
Montakos tällä rokotuksella suojattiin? Tiedän vain rokotuksen ottaneita, jotka saivat koronan kuitenkin. Ja pahat oireet.
Tämäpä juuri, meillä töissä suurin osa otti rokotteen ja silti suurin osa myös sen sairasti, osa myös kahdesti tai jopa kolmesti. Osa ei ottanut rokotteita, ja sairasti sen normi-influenssana tai ei saanut koronaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä, kuten rokotteet, saadaan suojattua ehdottomasti suurin osa väestöstä taudeilta, jotka muuten tappaisivat monia. Sivuvaikutukset ovat pieni, mutta luonnollisesti yksilöstä kohtuuttomalta tuntuva hinta laumasuojasta. Helpoin todiste tästä on näkyvillä hautausmailla, kun katsot kuinka lasten haudat lähes katosivat poliorokotteen keksimisen jälkeen 1953.
Kaikilla lääkkeillä on mahdollisia sivuvaikutuksia. Jätä siis seuraavan kerran myös antibiootit sairaalassa tai kotona ottamatta. Lääke voi tappaa! Herra Darwin hoitaa sinut kyllä, joko kuntoon tai hautaan.
Ei salaliittoja. Ei chem traileja. Ei siruja. Vain tiedettä.
Tottakai. Siksi pitääkin aina miettiä rokotteen/lääkkeen hyötyä vs. tautiriski. Koronan kohdalla uusi ja suhteellisen tuntematon rokote oli joillekin isompi riski kuin tauti rokottamattomana. Tämä oli se ongelma. Ihmiset pakotettiin ottamaan rokote, jota eivät kokeneet tarvitsevansa ja ei siinä paljon lohduta, jos sitten kohdalle tulee se haitta. Törkeällä tavalla lietsottiin pelkoa ihmisiin ja ajettiin nuoria ihmisiä ottamaan rokotetta, jonka negatiiviset vaikutukset ylittivät sen hyödyt ja vielä on tietämättä pitkäaikaisvaikutukset. Minäkin tiedän useamman nuoren, joille tuli rokotteesta haittaa. Tuli vyöruusua, hermojuurentulehdusta ja yksi taitaa vieläkin olla pyörätuolissa. Perusterveet, nuoret ihmiset.
Sitten itsepetos saavutti huippunsa, kun perusterve ja työikäinen kertoi Facessa, kuinka on onnellinen rokotteesta, kun "oli se niin kamala tauti, etten tiedä, mitä olisi ollut ilman rokotetta". En voi käsittää, millaisessa harhassa nuo ihmiset kirjoitti noita. Jos minä haen influenssarokotteen ja saan päälle influenssan, kiroilen, ettei rokote sittenkään auttanut. Nyt sitä lähdettiin siitä, että olisi teholla tai kuollut ilman rokotetta. Kuitenkaan mikään tilasto ei tukenut työikäisten tautien olevan erityisen vaarallisia. Suomessa kuoli äärimmäisen vähän työikäisiä ihmisiä koronaan. Lapsia kuoli yksi ja sekin oli vakavasti sairas valmiiksi eli näitä, jotka kuolee muutenkin infektiotauteihin helposti. Ei tämmöistä meteliä ole influenssasta pidetty, vaikka siihen on todistetusti kuollut perusterveitä lapsia satunnaisesta.
Kaikkea on neljän viimeisen vuoden aikana tullut kuultua, luettua, nähtyä ja koettua mitä koronarokotteisiin liittyy, mutta totuus on edelleen hämärän peitossa. Se mikä on selvää, että maailmalla ajetaan kovaa vauhtia kehitystä kohti yhtä maailmanvaluuttaa ja uutta maailmanjärjestystä. Se mitä sen käyttöönotto vaatii on tietenkin valmistelevat toimenpiteet. Kohta nimittäin pelataan oikeasti kovilla panoksilla ja joudut päättämään isommasta asiasta kuin rokotteen ottamisesta tai jättämättä ottamisesta. Raamattu osuvasti ennustaa "kuka ei kumarra petoa tai ota pedon kuvaa" ei voi ostaa eikä myydä. Jotakin tutun tuntuista tossa lauseessa kun ajattelee korona-aikaa. Jos et laita maskia tai ota rokotetta et voi olla työssäsi tai olosi yhteiskunnassa on rajoitettu. Onhan tämä erikoista. Harjoitus tekee mestarin vai kuinka se menikään?
Näppärän kokoiset mikrosirut on jo odottamassa "asennuksia". Maailma on pahan vallassa. Itse en ole siinä joukossa, joka ton pedon merkin suostuisi itselleen ottamaan. En halua elää maailmassa, jossa minun pitäisi palvoa anti-Kristusta. Jeesus on minun Herrani ja tiedän pääseväni kuoltuani Taivaaseen. Siunausta kaikille ja toivottavasti tekin myytte sielunne Kristukselle ja pelastutte kadotukselta.