IL: 45-vuotias Jonna sai hermovaurion ja loppuelämän kivut. Koronarokotteesta
Lapsi toivoo ettei äiti olisi ottanut sitä. Mutta THL ja Mika Rämet toivoivat, Kiuru suorastaan pakotti!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä, kuten rokotteet, saadaan suojattua ehdottomasti suurin osa väestöstä taudeilta, jotka muuten tappaisivat monia. Sivuvaikutukset ovat pieni, mutta luonnollisesti yksilöstä kohtuuttomalta tuntuva hinta laumasuojasta. Helpoin todiste tästä on näkyvillä hautausmailla, kun katsot kuinka lasten haudat lähes katosivat poliorokotteen keksimisen jälkeen 1953.
Kaikilla lääkkeillä on mahdollisia sivuvaikutuksia. Jätä siis seuraavan kerran myös antibiootit sairaalassa tai kotona ottamatta. Lääke voi tappaa! Herra Darwin hoitaa sinut kyllä, joko kuntoon tai hautaan.
Ei salaliittoja. Ei chem traileja. Ei siruja. Vain tiedettä.
Tottakai. Siksi pitääkin aina miettiä rokotteen/lääkkeen hyötyä vs. tautiriski. Koronan kohdalla uusi ja suhteellisen tuntematon rokote oli joillekin isompi riski kuin tauti rokottamattomana. Tämä oli se ongelma. Ihmiset pakotettiin o
Eihän korona missään vaiheessa ollut perusterveille vaarallisempi kuin tavan influenssat, mutta jostain syystä (😏), oli tarve se rokote silti kaikille yrittää tuputtaa. Silti moni piti päänsä kylmänä ja suhtautui asiaan järkevästi eikä lähtenyt mukaan hysteriaan, ja nämä ihmiset ovat niitä jotka eivät ottaneet rokotetta ja kärsineet koronasta jos sitä saivatkaan. Omituisinta koko korona-ajassa oli ihmisten hysteria ja tietynlainen "ystävä tai vihollinen" mentaliteetti, jotkut olivat jopa kaupoissa rähjänneet joillekin jos joku ei käyttänyt maskia jne. Miten nämä ihmiset selviävät jos ja kun aikanaan tulee oikeasti tappavia tauteja liikenteeseen?
Vyöruusu on muuten todella yleinen ollut tuon koronarokotteiden jälkeen, mutta en ole nähnyt tästä erityisemmin uutisointia?
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä, kuten rokotteet, saadaan suojattua ehdottomasti suurin osa väestöstä taudeilta, jotka muuten tappaisivat monia. Sivuvaikutukset ovat pieni, mutta luonnollisesti yksilöstä kohtuuttomalta tuntuva hinta laumasuojasta. Helpoin todiste tästä on näkyvillä hautausmailla, kun katsot kuinka lasten haudat lähes katosivat poliorokotteen keksimisen jälkeen 1953.
Kaikilla lääkkeillä on mahdollisia sivuvaikutuksia. Jätä siis seuraavan kerran myös antibiootit sairaalassa tai kotona ottamatta. Lääke voi tappaa! Herra Darwin hoitaa sinut kyllä, joko kuntoon tai hautaan.
Älä yritä selitellä tieteellä sitä, että haittavaikutuksista ei suostuttu sanomaan mitään, niitä yritettiin vähätellä ja hoitajat jopa pakkorokotettiin. Mitään näistä ei voi selittää tieteellä. Politiikka meni tieteen ohi.
Ei v..ttu nyt nää rämerotta k-piikki jutut helv..tiin täältä.
Ei kukaan jaksa enää.
Jälkikäteen ajatellen rokottaminen oli virhe. Itse sairaus ei helpottunut rokotettuna, eikä ollut rokottamattomanakaan tappava kuin aluksi riskiryhmille. Rokotus aiheutti kuitenkin lukuisia ongelmia mm. halvaantumisia. Näin ollut aina, kun fiilispohjalta aletaan rokottamaan. Tulee narkolepsiaa ym. Jospa tästä edes jotain opittaisiin kolmannella pandemiakerralla, ettei aina mennä hillybilly-meininkiin rokotuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös poliorokote pakollinen ottaa? Ja mikäli et siihen suostu, niin sinut suljetaan ulos koko yhteiskunnasta?
Vierailija kirjoitti:
Mun isä kuoli sydänkohtaukseen 48-vuotiaana. Tästä on 20 vuotta aikaa. Mikä on totuus?
Hui, saiko ehkä jonkun rokotteen. Lähes jokainen kuollut suomalainen on saanut jonkun rokotteen. Kaikki olisi elossa jos niitä rokotteita ei olisi koskaan keksitty😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alakerran naapurini on rokotekriittinen. Hän on sairastanut koronan nyt 5 kertaa. Asuntooni kuuluu naapurien äänet, joten kuulin millainen tauti hänellä oli + hän itse kertoi joskus, että oli tosi raju. Minä olen saanut kolme rokotetta ja aina pari päivää tuon koronamagneettinaapurini sairatumisen jälkeen minä sain oireita, tämä tapahtui kolmesti. Minun oireeni taudissa olivat parin päivän päänsärky ja tukkoisen oloinen nenä. yhdellä kertaa hengityskin vinkui ja keuhkoissa tuntui painetta. AIna kesti koko tauti sen pari päivää. Vaikken rokotelääkäri, tai edes lääkäri, ole, niin väittäisin, että ohdallani rokote toimi juuri niin kuin piti.
Meillä on vielä tässä talossa aika paljon rokotekriittisiä, joten tauti täällä tosiaan riehui. naapurirapun nainen sai koronan ensimmäisten ihmisten joukossa siinä vaheessa, kun ihmisiä ei enää laitetettu oletusarvoisesti sa
Mihinkään flunssaan ei ole vielä rokotetta keksitty😏. Influenssa ja korona eivät ole flunssaa.huoh. teitä.
Mä en ottanut yhtään koronarokotetta ja olen monisairas. Tässä vaan hengissä olen.
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen ajatellen rokottaminen oli virhe. Itse sairaus ei helpottunut rokotettuna, eikä ollut rokottamattomanakaan tappava kuin aluksi riskiryhmille. Rokotus aiheutti kuitenkin lukuisia ongelmia mm. halvaantumisia. Näin ollut aina, kun fiilispohjalta aletaan rokottamaan. Tulee narkolepsiaa ym. Jospa tästä edes jotain opittaisiin kolmannella pandemiakerralla, ettei aina mennä hillybilly-meininkiin rokotuksissa.
Tähän tulokseen olen itsekin tullut ja eikö ne lääkeyhtiöt myöntäneet isoimman pandemia-aallon jälkeen että ne rokotteet olivat täysin kokeellisia ja joutuivat myöntämään että joillekin toi tulla sydänpohjaisia sairauksia ja jopa k*olema? Minullekin jäi jotain häikkää olkavarteen mihin kaksi rokotetta laitettiin, satunnaisia hermokipuja mutta onnekseni ne eivät ole jatkuvia.
Toivottavasti ihmiskunta oppi tästä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei v..ttu nyt nää rämerotta k-piikki jutut helv..tiin täältä.
Ei kukaan jaksa enää.
Ei kukaan pakota sinua avaamaan keskusteluita mitkä menee noin pahasti hermoon.
Olisi kyllä aihetta saada keskustella tästä aiheesta asiallisesti, ilman öyhöyttäjiä, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Siksi pitääkin aina miettiä rokotteen/lääkkeen hyötyä vs. tautiriski. Koronan kohdalla uusi ja suhteellisen tuntematon rokote oli joillekin isompi riski kuin tauti rokottamattomana. Tämä oli se ongelma. Ihmiset pakotettiin o
👍
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että näiden mielestä moneen vuoteen ei kukaan ole kuollut muuhun kuin rokotteeseen. Vaikkei olisi sitä ottanutkaan. Muuten elettäisiin ainakin tuhat.vuotiaiksi.
Suomessa koronarokotteita pantattiin ja Suomessa kuoli Euroopan eniten ihmisiä koronaan. Suurin osa kuolleista oli toki vanhuksia sairaalahoidossa ja siellä korona levisi tietenkin kaikkiin potilaisiin.
Rokotteita annettiin kaikkiaan noin 14 miljardia, eli tuplasti maailman väkiluku. Luulisi sen kääntyneen laskuun, jos niin tappava olisi, kuin s-liittolaiset vinkuat.
Kyllä, joitakin ihmisiä on kuollut myös rokotteeseen, useimmat jo valmiiksi kuolemaisillaan olevia vanhainkotien vanhuksia, jotka olivat niin hauraita, että mikä tahansa piikki olisi vonut nopeuttaa kuolemaa. Heitähän ei enää jatkossa rokotettu.
Outoa, sillä vanhainkoteja ei ole ollut enää vuosiin, joten jos on kuollut vanhainkodissa, niin siitä on kyllä useita vuosia.😅
Vierailija kirjoitti:
Niin, vanhalle ihmisille tultiin kotiin pistämään kysymättä lupaa, siis kotihoidon potilaalle. No, ei hänelle tietääkseni haittoja tullut. Hän otti joka tapauksessa infuenssarokotuksen samalla.
Mun vanhukseni 90+ sai koronan ja joutui sairaalaan. Ellei olisi ollut rokotekokemusta pohjalla, tuskin olisi elävänä palannut. Hän siis sairastui vuosi sitten, kun rokotteet annettiin myöhässä epidemian jo riehuessa.
Kotihoitajat kiertävät talosta taloon ja kulkee siinä aina joku pöpö mukana varotoimista huolimatta, joten rokotus suojaa ainakin osin isoilta harmeilta.
Mun kuuskymppiselle äidille tuli syöpä rokotesarjan jälkeen. Perusterve ja tupakoimaton absolutisti. En tiedä liittyykö mitenkään.
Turvallinen, tehokas, tutkittu, tarpeellinen.
Neljä valhetta.
kiuru tovereineen tarjoaa aivopesu kylpylä kuukauden korvauksena. demari kylpylässä tai vaihtoehtoisesti toveri tiina asentaa 3L silikonit mutta hys hys suomessahan ei ole korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuuskymppiselle äidille tuli syöpä rokotesarjan jälkeen. Perusterve ja tupakoimaton absolutisti. En tiedä liittyykö mitenkään.
Kyllä syöpää aiheuttaa moni muukin asia kuin tupakka ja viina. Aika moni on perusterve, ennen kuin sairastuu.
Mun perusterve äiti sairastui syöpään kauan ennen kuin korona-rokotteita oli edes keksitty.
Turbosyöpä on uudenlainen syöpätyyppi jota on alkanut esiintyä koronarokotteiden aloittamisen jälkeen.
Kasvaimet ovat jo löydettäessä suurikokoisia, lähettäneet etäpesäkkeitä eivätkä syöpähoidot tehoa kunnolla näihin.
Kummallista myös että syövän sairastaneet ja vuosia terveenä olleet ovat k-piikin jälkeen sairastuneet uudelleen samaan syöpään josta parantuivat. Usemmilla vielä etäpesäkkeitä.
Miksi koko koronavirus nostettiin vaaralliseksi nyt yht'äkkiä kuin uutena vaarallisena tautina kun kuitenkin koronavirus on tunnettu jo kymmeniä vuosia muiden virustautien joukossa?
Jotta päästäisiin tunkemaan ihmisiin aineita jotka eivät elimistömme luonnollisesti kuulu.
Katsokaa ihmiset tuo mekansa.fi Cabalin kaatuminen. Siinä saattee selityksen