IL: 45-vuotias Jonna sai hermovaurion ja loppuelämän kivut. Koronarokotteesta
Lapsi toivoo ettei äiti olisi ottanut sitä. Mutta THL ja Mika Rämet toivoivat, Kiuru suorastaan pakotti!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Hahaa. Mistä johtuu ylikuolleisuus..
Koronasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu nainen joutui ottamaan uudet kantasolut pojaltaan, joka oli sopiva luovuttaja. Korona"rokote tuhosi naisen oman järjestelmän. On nyt kantasolusiirron avulla toipumassa, mutta elinikäinen hylkimisen estolääkitys. Sanoi, että kaikki alkoi ensimmäisestä koronarokotteesta.
Näin se vain on! Tästä tapauksesta oli kiinnostava artikkeli 1984 helmikuun Jallussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu nainen joutui ottamaan uudet kantasolut pojaltaan, joka oli sopiva luovuttaja. Korona"rokote tuhosi naisen oman järjestelmän. On nyt kantasolusiirron avulla toipumassa, mutta elinikäinen hylkimisen estolääkitys. Sanoi, että kaikki alkoi ensimmäisestä koronarokotteesta.
Ottiko kantasolut etu- vai takapyypyyhyn? Onko kuvia tai skriimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos tällä rokotuksella suojattiin? Tiedän vain rokotuksen ottaneita, jotka saivat koronan kuitenkin. Ja pahat oireet.
Ai, minä taas tiedän rokottamattomia, jotka olivat viikon sängynpohjalla ja kykenivät hätinä hengittämään ja rokotettuja, jotka sairasti taudin tosi mietona. Yksi näistä mietona sairastaneista oli ohitusleikattu 70- v, jonka korona oli sitä, että nenä vaan vuoti räkää. Sanoisin, että aika montaa suojattiin, olisi nimittäin tuo ohitusleikattu nyt hautausmaalla, jos olisi tuon pahan taudin saanut. Monella muulla samoja kokemuksia.
Totuus lienee meidän molempien anekdoottien välissä jossain.
Minä otin 2 vai 3 rokotetta, eikä ole ollut koronaa ollenkaan.
Meitä on paljon, ei vain pidetä asiasta mölyä, kuten salaliittohörhöt.
Minun olisi monisairaana pitänyt kuolla heti ensi piikin jälkeen, ja toisennjälkeen vielä tuplasti, mutta niin tässä vaan porskutetaan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Montakos tällä rokotuksella suojattiin? Tiedän vain rokotuksen ottaneita, jotka saivat koronan kuitenkin. Ja pahat oireet.
Höpö höpö - melkoista paskaa suollat. Tunnen monia rokotteen ottaneita, jotka eivät sairastuneet. Itse otin 6 rokotetta, enkä sairastunut koronaan, vaikka kuulun riskiryhmään.
Sääliksi käy haittavaikutuksia saaneet.
Minua kiinnostaisi tietää, että millä tavalla on todettu, että hermo aurio johtui nimenomaan rokotteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helpoin todiste tästä on näkyvillä hautausmailla, kun katsot kuinka lasten haudat lähes katosivat poliorokotteen keksimisen jälkeen 1953."
Kunpa joku keksisi foliorokotteen niin nämä ketjukin katoaisivat kuten nuo lasten haudat aikanaan.
Tiesitkö, että nyt 2000-luvulla, poliotapaukset on rokoteperäisiä? Ukrainassakin 2015 ja 2021.
Elävää virusta sisältävä suun kautta annettava rokote tosiaan on karannut maailmalle ja alkanut elää omaa elämäänsä. Vllli poliovirus on kuitenkin edelleen endeemisenä ainakin Pakistanissa ja Afganistanissa, ja pari vuotta sitten löytyi yksittäinen tapaus myös itäisestä Afrikasta. Jossain tutkan alla se siis edelleen ilmeisesti lymyilee. Poliorokotteissahan on toinenkin ongelma, eli siinä missä suun kautta annettava sisältää heikennettyjä viruksia mitkä josku mutatoituvat ja synnyttävät uusia rokoteperäisiä virusvariantteja, niin suoneen pistettävä rokote taas ei kovin tehokkaasti suojaa tartunnoilta vaan rokotettu voi sairastaa polion lievänä vatsattautina ja leivttää sitä ulosteissaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, että millä tavalla on todettu, että hermo aurio johtui nimenomaan rokotteesta?
Tutustu lähetti-rna:n toimintaan ja piikkiproteiiniin joka pääsee kiertämään vapaasti verenkierrossa.
Rokotetaanko lapset perinteisillä hinkuyskärokotteilla vai mrna-' rokotteilla'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustu lähetti-rna:n toimintaan ja piikkiproteiiniin joka pääsee kiertämään vapaasti verenkierrossa.
Eli et osaa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et osaa sanoa?
Osaan, mutten nyt ehdi referoimaan. Käytä avainsanoja. Palaan myöhemmin ellei ketjua poisteta.
Vierailija kirjoitti:
Mrna-rokotteet hinkuyskään ovat vasta eläinkoevaiheessa. Nykyiset hinkuyskärokotteet ovat teholtaan aika huonoja ja moni uskoo että mrna-tekniikalla saadaan tehtyä tehokkaampia.
Vaurion aiheutti neula (ei rokote) ja sen päässä askarrellut mikä lie venäläinen lähäri, joka pisti tunarina hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Mites tuo ylikuolleisuus ja urheilijoiden räjähdysmäisesti lisääntyneet äkkkikuolemat?
Heillä on käytössä jokin uusi dopingin, joka ei näy testeissä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Mites tuo ylikuolleisuus ja urheilijoiden räjähdysmäisesti lisääntyneet äkkkikuolemat?
Eipä ole mitään räjähdysmäistä liisääntymistä urheilijoiden äkkikuolemissa näkynyt. Vai onko sinulla joku tilasto joka todistaa muuta?
Kyllä on helpottunut olo siitä etten ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan kerran, toisin kuin työpaikan rokotevaahtoajat jotka vielä tänäkin keväänä olivat koronakierteessä.
Kaikista parasta on se että elämä on täysin normalisoitunut, eikä tarvitse uhrata ajatustakaan jonkin koepiikin haittavaikutuksille! Joka päivä kirjoitetaan nuorena/ alle 60-v. äkillisesti menehtyneistä urheilijoista, näyttelijöistä, julkkiksista. Kuolinsyy epäselvä, äkillinen. Mahtaa pelottaa!
(Mihin se Maria Jungner muuten kuoli?)
Rokotettuna tulisi kyllä joka kerta sydämen lisälyönnistä ja muljahduksesta väistämättä mieleen että nytkö se rokotehaitan viikate viuhahtaa minun pään menoksi! Varmaan tarkkailisi itseään koko ajan, koska kyllähän nopea avun saaminen parantaisi selviämisen mahdollisuutta, kun se tulppa iskee.
Tosin ilmeisesti siellä tavalla armollinen lähtö, että mitään et ehdi. Paitsi ehkä ajatella että "tein pahan virheen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mrna-rokotteet hinkuyskään ovat vasta eläinkoevaiheessa. Nykyiset hinkuyskärokotteet ovat teholtaan aika huonoja ja moni uskoo että mrna-tekniikalla saadaan tehtyä tehokkaampia.
Tehokkaita mihin...
Miltä se koronarokote suojasi?
Toivon että mahd moni sai suolaliuosta. Eli plaseboa. Siitä ei tule rokotehaittaa.
alakerran naapurini on rokotekriittinen. Hän on sairastanut koronan nyt 5 kertaa. Asuntooni kuuluu naapurien äänet, joten kuulin millainen tauti hänellä oli + hän itse kertoi joskus, että oli tosi raju. Minä olen saanut kolme rokotetta ja aina pari päivää tuon koronamagneettinaapurini sairatumisen jälkeen minä sain oireita, tämä tapahtui kolmesti. Minun oireeni taudissa olivat parin päivän päänsärky ja tukkoisen oloinen nenä. yhdellä kertaa hengityskin vinkui ja keuhkoissa tuntui painetta. AIna kesti koko tauti sen pari päivää. Vaikken rokotelääkäri, tai edes lääkäri, ole, niin väittäisin, että ohdallani rokote toimi juuri niin kuin piti.
Meillä on vielä tässä talossa aika paljon rokotekriittisiä, joten tauti täällä tosiaan riehui. naapurirapun nainen sai koronan ensimmäisten ihmisten joukossa siinä vaheessa, kun ihmisiä ei enää laitetettu oletusarvoisesti sairaalahoitoon. Hänellä oli se alkupään virusmuunnos ja aiheutti sen verran pahan taudin, että lähti pair kertaa ambulanssilla saamaan sairaalahoitoa. Tämän siis kerron siksi, että olen saanut hyvin paljon koronaosumia ja onnekseni ei sitten tauti iskenyt tuota pahemmin. Jos jatkossakin koronarokotetta minulle tarjotaan, niin aion ottaa.
jokaisen tulisi muistaa, että kun puhutaan rokotehaitoista, niin osa niistä haitoista johtuu itse pistämisestä - ei siis rokotteesta lainkaan. Esim. ruisku voi itsessään osua ns. hermoon ja aiheuttaa pitkääkin kipua. Näistäkin on mahdollista löytää tietoa, mutta suosittelen rohkeasti kaikkia lukemaan viranomaisen julkaisemaa tietoa itse rokottamisen prosessista ja sen mahdollisista vaaroista, eikä mitään höpöhöpömediaa, joka huutelee ilman tutkimuksia ja luo ihmisille vain pelkoja.