Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koulukiusaus on vaurioittanut sinua?

Vierailija
15.07.2024 |

Minua kiusattiin koko peruskoulun ajan todella rankasti. Jotenkin uskoin päässeeni asioista yli mutta reilusti keski-ikäisenä asiat ovat ottaneet jotenkin minusta uudelleen otteen.

Mitä seurauksia näet koulukiusauksen  aiheuttaneen sinulle?

Minä en koskaan halunnut lapsia. Seurusteluhistoriani on olematon ja minusta tuli teflonia. Mikään ei hätkäytä mutta toisaalta olen ihan rikki.

Kommentit (174)

Vierailija
1/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen Trolli 👺

Vierailija
2/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikuttanut mutta enpä viitsi tällä palstalla aukoa elämääni

minkään vähänkään tärkeämmän asian kirjoittaminen ei kiinnosta kun viestit katoavat miten sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua liittyä mihinkään yhteisöön, siis oikeasti olla osa mitään tiivistä porukkaa. Parisuhteeseen tämä ei ole vaikuttanut, olen onnellisesti naimisissa saman miehen kanssa jo 30:ttä vuotta. Mutta en lähtökohtaisesti luota ihmisiin. Yhtään. Minulla on tietynlainen ulkopuolinen olo.

Vierailija
4/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua, mutta lähisukulaisen elämä on pilalla koulukiusaamisen takia. Ei kykene työelämään ikinä eikä oikein muuhunkaan normaaliin elämään. Sen enempää hänen asioistaan en tänne avaa . 

Vierailija
5/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan työskennellä yksin, en pysty parhaaseen suoritukseeni tiimissä. Jouduin silloin koko ajan tarkkailemaan toisia.

Vierailija
6/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua liittyä mihinkään yhteisöön, siis oikeasti olla osa mitään tiivistä porukkaa. Parisuhteeseen tämä ei ole vaikuttanut, olen onnellisesti naimisissa saman miehen kanssa jo 30:ttä vuotta. Mutta en lähtökohtaisesti luota ihmisiin. Yhtään. Minulla on tietynlainen ulkopuolinen olo.

Osui ja upposi! Minäkin inhoan porukoita ja yhteisöjä! En ikinä ole lähtenyt mihinkään kuppikuntaan.

Vierailija
7/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kiusattiin mun nuoruudessa. Mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
8/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen kiusaajieni tekevän uraa vihervasemmistossa, ymmärrän sen... tarvitsemme lisää yksilökeskeisyyttä.

Vierailija
9/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan työskennellä yksin, en pysty parhaaseen suoritukseeni tiimissä. Jouduin silloin koko ajan tarkkailemaan toisia.

Sama. Vihaan ryhmätöitä. Ap

Vierailija
10/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi! Minäkin inhoan porukoita ja yhteisöjä! En ikinä ole lähtenyt mihinkään kuppikuntaan.

Tähän vastasi siis Ap.

Vierailija
11/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan kaunaa muutamalle henkilölle. En tietenkään aio syyllistyä väkivaltaan tai mihinkään laittomaan mutta en aio myöskään vaikuttaa positiivisesti.

Vierailija
12/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko, vaikeuttaa työelämässä oloa. Pystyn olemaan kahdestaan kaverin kanssa, mutta ryhmissä alkaa ahdistaa. Lääkitystä vaihdettiin taas ja terapiassa olen käynyt. Ei vaan silti helpota

Vierailija
13/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat

Vierailija
14/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla etten missään vaiheessa ole enää uskonut ihmisten vilpittömyyyteen tai aitoon ystävyyteen, en luota keneenkään. Onhan se melko raskasta aina olla epäileväinen.

Vierailija
15/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään lainkaan kinkkukiusausta enää peruskoulun koulukiusauksen takia. Oksettaa ajatuskin.

Vierailija
16/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoiduin.

Vierailija
17/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siitä on jäänyt jotain post yraumaattista, kun en kestä minkäänlaista kiusantekoa en vaan kestä. Tulee aivan käsittämätön raivo siitä epäoikeudenmukaisuudesta. Olen sentään jo melkein 70. Luulisi kai jo ihmisen oppineen tähän ikään, mitään en tietenkään tee koskaan, mutta pelottaa se tunne.

Vierailija
18/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että en tarvitse kavereita.

Vierailija
19/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siitä on jäänyt jotain post yraumaattista, kun en kestä minkäänlaista kiusantekoa en vaan kestä. Tulee aivan käsittämätön raivo siitä epäoikeudenmukaisuudesta. Olen sentään jo melkein 70. Luulisi kai jo ihmisen oppineen tähän ikään, mitään en tietenkään tee koskaan, mutta pelottaa se tunne.

Epäoikeudenmukaisuus on yksi vahvimmista negatiivisista  tunteista, jouta on ! 

Ap

Vierailija
20/174 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen identiteetiltäni näkymätön.