Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?
Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.
Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt ihan kaikki täsmää.
Ketjussa kirjoittaa kaiketi kaksi naista tai oletettua. Antavat ymmärtää, että naisina tuntisivat muutkin naiset ja heidän orgasminsa.
Mutta eihän tämä voi olla mahdollista muuten kuin, että kaksikko ovat lesboja molemmat. Mistä ne muuten voisivat olla kartalla useamman naisen orgasmeista. Luulisi, että jos eivät olisi lesboja, niin tuntisivat vain omat orgasminsa.
Jokin tässä ei nyt täsmää...
Mä kyllä komppaan tätä ajatusta.
Lesbot parempia rakastajia kuin miehet koskaan ja miehille tämä ihan ok. Luulisi miesten haluavan tulla lesboja paremmiksi rakastajiksi.
Kyllä. Lesbo sopii toiselle lesbolle, kuten sulle. Paras kumppani ikinä. Jos se nuoleminen on se seksielämän huipennus.
Mulle on ihan fine, että lesbot hinkkailee keskenään. Pysyvät poissa heterojen maailmasta. Ei niillä ole siellä mitään tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa kirjoittaa kaiketi kaksi naista tai oletettua. Antavat ymmärtää, että naisina tuntisivat muutkin naiset ja heidän orgasminsa.
Mutta eihän tämä voi olla mahdollista muuten kuin, että kaksikko ovat lesboja molemmat. Mistä ne muuten voisivat olla kartalla useamman naisen orgasmeista. Luulisi, että jos eivät olisi lesboja, niin tuntisivat vain omat orgasminsa.
Lesbot parempia rakastajia kuin miehet koskaan ja miehille tämä ihan ok. Luulisi miesten haluavan tulla lesboja paremmiksi rakastajiksi.
Miesten ei kannata alkaa kilpailemaan pillun nuolemisessa lesbojen kanssa. Sitä taistelua ei voi voittaa.
Mutta kullin käyttämisessä olemme yhä ykkösiä ja onneksi osa naisista arvostaa elintämme ja sen tuomaa nautintoa. Hetero seksi kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ei kannata alkaa kilpailemaan pillun nuolemisessa lesbojen kanssa. Sitä taistelua ei vo
Tosi pieni osa naisista koska kulli ei anna yhtikäs mitään useimmmille. Feikkaavat miehile, kuten täällä kirjoitettukin. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaan porukalla oikeasti orgasmeja saavat naiset pois palstalta ja uskotellaan sen jälkeen toisillemme olevamme mahtiäijiä, meitä komppaavien, palstalle jääneiden, orgasminsa feikkaavien naisten kanssa. "saan yhdynnässä" Pick meee!
Ehkä katkerin, koskaan palstalla lukemani vuodatus.
Mutta siitä puhe, mistä puute.
Sitä minäkin aina tuumin miesten kommentteja lukiessa.
Kuinka erotat miesten ja naisten kommentit toisistaan? Tätä olen aina hämmästellyt, miten tämä on oikein mahdollista.
Onko meillä täällä meedionainen?
Vinkki, mitä naisvihaisempi ulostulo tai naisoletetun kommenttia vähättelevä kommentti, sen varmemmin mie
Entä sitten, kun nainen kertoo saavansa orgasmin yhdynnässä. Mies vai nainen ja mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää gubet tääl manspleinaamas, ihan naurattaa. Tietävät naisten orkuistakin paremmin kuin naiset itse. Pilluu nähneet vuosiin..
Kuinka monen naisen orgasmin olet nähnyt ja kuinka monelle naiselle olet orgasmin antanut?
Mahdollisesti ei yhdellekään. Ei edes itselleen. Joutuu feikkaamaan silloinkin.
Naisten orgasmi tuntuu harmittavan sinua kovasti.
Mutta tässähän tapauksessa sellaista ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ei kannata alkaa kilpailemaan pillun
Sä lesbo luulet ittestäsi hiukan liikoja.
Tein asiasta kyselyn. Sinäkin voit käydä siellä kertomassa mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa kommentoida mitenkään muuten kuin että klitorisorgasmi se minunkin orgasmi on vaikka sen yhdynnässä saankin. En tarvitse klitorisorgasmiini suuseksiä vaan stimulointia klitorikselle. Se onnistuu myös yhdynnässä, tietyissä asennoissa. Ja anteeksi nyt siitäkin että minä tykkään saada orgasmini yhdynnässä siitä huolimatta että olen nainen.
Eihän sun tarvitse, eikä kenenkään muunkan naisen, pyydellä anteeki sitä miten orgasminsa saavat!!
Vaikka täällä meediomies yrittääkin markkinoida sitä että muu kuin pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi on vääränlainen ja huono, hänkun tietää naistenkin tunnot.
Mutta naimalla saatu on tyydyttäväpi. Jokainen nainen joka on saanut orkun naimallakin, tietää asian varsin hyvin.
Ne, jotka ei ole saaneet väittävät m
Et sä voi dissata toisten kokemuksia noin. Et sä tiedä mitä ne on tunteneet, koska et ole ollut he. Jos joku nainen pitää klitorisorgasmia parempana kuin emätinorgasmia, se on hänen kokemuksensa ja hänen totuutensa. Joku voi tykätä nänniorgasmistakin enemmän tai koskettamatta saadusta orgasmista tai unessa saadusta orgasmista. Nämä on henkilökohtaisia juttuja vaikka kaikilla olisikin samat elimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa kommentoida mitenkään muuten kuin että klitorisorgasmi se minunkin orgasmi on vaikka sen yhdynnässä saankin. En tarvitse klitorisorgasmiini suuseksiä vaan stimulointia klitorikselle. Se onnistuu myös yhdynnässä, tietyissä asennoissa. Ja anteeksi nyt siitäkin että minä tykkään saada orgasmini yhdynnässä siitä huolimatta että olen nainen.
Eihän sun tarvitse, eikä kenenkään muunkan naisen, pyydellä anteeki sitä miten orgasminsa saavat!!
Vaikka täällä meediomies yrittääkin markkinoida sitä että muu kuin pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi on vääränlainen ja huono, hänkun tietää naistenkin tunnot.
Mutta naimalla saatu on tyydyttäväpi. Jokainen nainen joka on saanut orkun naimallakin, tietää asian varsin hyvi
Ihan samalla tavalla voin dissata, kun se yksi klitoris papitar. Oletko häntä moittinut koskaan?
Tietääkö kukaan, millainen osa naisista on lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset olis lesboja jos miehet olis oikeesti irl sellaisia kuin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naimalla saatu on tyydyttäväpi. Jokainen nainen joka on saanut orkun naimallakin, tietää asian varsin hyvi
Nää pari ylilautaulia on täällä vaan riitelemässä, älä hassaa energiaasi enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhistoriaa tyhjentelemällä saat sinäkin huono rakastaja mieleisesi äänestystuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot parempia rakastajia kuin miehet koskaan ja miehille tämä ihan ok. Luulisi miesten haluavan tulla lesb
Harrastus se on tuokin. Sivuhistorian kimppuun. Äänestä kullin puolesta. Viimeiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset olis lesboja jos miehet olis oikeesti irl sellaisia kuin tässä ketjussa.
Mut ku ei oo
Miesten ei kannata alkaa kilpailemaan pillun nuolemisessa lesbojen kanssa. Sitä taistelua ei vo
Tosi pieni osa naisista koska kulli ei anna yhtikäs mitään useimmmille. Feikkaavat miehile, kuten täällä kirjoitettukin. Voi voi
Äläs nyt, haluaisitko itse miehen jolla ei ole kullia ollenkaan? Itse naisena väittäisin että suurin osa heteronaisista tykkää kullista, myös sisällään.
Tietty vielä parempi jos miehellä on jotain myös korvien välissä, ja useimmilla onkin. Täällä nyt öyhöttää kilpaa miehet että naiset.
Näyttäisi siltä että 9/10 naista tykkää kullista ja sen antamasta ilosta ja nautinnosta.
Siinäpä naisoletetuille hiukan pohdittavaa. Toki tämähän ei ollut yllätys ainakaan heteroille.
Katso yhteiskuntaa. Missä naiset ovat tyytyväisiä vallitseviin oloihin?
Vierailija kirjoitti:
Katso yhteiskuntaa. Missä naiset ovat tyytyväisiä vallitseviin oloihin?
Mitähän yrität sanoa? Että oikeasti naiset saavat miehiltä ihmeellisen hyvää seksiä ja silti ovat tyytymättömiä ja valittavat?
Naisten orgasmi tuntuu harmittavan sinua kovasti.