Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?

Vierailija
15.07.2024 |

Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.

Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

Varmistanut että jatkossakin saa, siis mitä saa? Juurihan sanoit ettet saa... Tai jos tarkoitit että jatkossakin saa huonoa seksiä, niin tähän kai nyt todellakin sopii se latteus, että sitä saa mitä tilaa.

Tällä on monta kirjoittajaa, mutta olet tästä jyrkästi erimieltä. Olen nainen ja hyvä ja nautinnollinen seksi ei johda läheskään aina orgasmiin. Ymmärrän tuon viestin että saa t

Täysin absurdi väite. Orgasmi kruunaa nautinnollisen seksin. Se on sen päämäärä. Tollasta väittää vain ihminen, joka saa orkun harvoin.

Sama kun väittäisi, että kymmenen kilometrin perinteisen tavan hiihtolenkki ilman pitovoidetta olisi nautinollinen hiihtolenkki. Kyllä sinäkin joo perille pääsee.

Vierailija
82/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin se yksi Meediomies, joka uskoo, että naisen TÄYTYY saada miehen tavalla, muuta ei tipu.

Ja sitten täällä on se yksi, joka peukuttelee omia viestejään.

No voihan nainen ottaa orkkun sitten naisen tavalla. Ja onneksi jotkut tekeekin niin.

Pikku tarina tähän loppuun. Mulla oli polvi remontissa ja paneskelu onnistui oikeastaan vain niin, että minä alla ja mamma päällä. Mamma aina rutissut, että eipä ole kummonen asento hänelle. Sanoin, että ota tai jätä. Muuta ei ole nyt tarjolla. Aikansa siinä harjotteli hommaa ja nykyään ratsastelee siinä itelleen orkkuja. Miten tämä on muka mahdollista?

Kerro vaikka sinä.

Olet todella itsekäs mies, just prototyyppi.

Perustelusi tähän?

En m

Mikä on varma tapa sulkea KH:n suu?

Kysyy siltä jonkun kysymyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

Varmistanut että jatkossakin saa, siis mitä saa? Juurihan sanoit ettet saa... Tai jos tarkoitit että jatkossakin saa huonoa seksiä, niin tähän kai nyt todellakin sopii se latteus, että sitä saa mitä tilaa.

Tällä on monta kirjoittajaa, mutta olet tästä jyrkästi erimieltä. Olen nainen ja hyvä ja nautinnollinen seksi ei johda läheskään

Täysin absurdi väite. Orgasmi kruunaa nautinnollisen seksin. Se on sen päämäärä. Tollasta väittää vain ihminen, joka saa orkun harvoin.

Sama kun väittäisi, että kymmenen kilometrin perinteisen tavan hiihtolenkki ilman pitovoidetta olisi nautinollinen hiihtolenkki. Kyllä sinäkin joo perille pääsee.

Huono vertaus. Itse vertaisin vaikka syömiseen. Jollekulle seksi ilman orgasmia on kuin söisi mutta ei lähtisi nälkä kokonaan, tai olisi vielä tilaa jälkkärille. Joillekuille seksi ilman orgasmia on kuin söisi ja nälkä lähtisi mutta röyhtäys jäisi puuttumaan. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
84/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin se yksi Meediomies, joka uskoo, että naisen TÄYTYY saada miehen tavalla, muuta ei tipu.

Ja sitten täällä on se yksi, joka peukuttelee omia viestejään.

No voihan nainen ottaa orkkun sitten naisen tavalla. Ja onneksi jotkut tekeekin niin.

Pikku tarina tähän loppuun. Mulla oli polvi remontissa ja paneskelu onnistui oikeastaan vain niin, että minä alla ja mamma päällä. Mamma aina rutissut, että eipä ole kummonen asento hänelle. Sanoin, että ota tai jätä. Muuta ei ole nyt tarjolla. Aikansa siinä harjotteli hommaa ja nykyään ratsastelee siinä itelleen orkkuja. Miten tämä on muka mahdollista?

Kerro vaikka sinä.

Olen eri nainen enkä kerro mitään vaan kysyn, että eikö miehellä toimi kädet eikä kieli. Pelkällä polvellako osaa naisensa tyydyttää?

Vierailija
85/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri nainen enkä kerro mitään vaan kysyn, että eikö miehellä toimi kädet eikä kieli. Pelkällä polvellako osaa naisensa tyydyttää?

No sitähän me ei tiedetä, että josko tuo on vaikka niitä mammoja, joille ei muu kelpaa kuin kulli sisään. Jos minä ehdottaisin vaimolle vastaavassa tilanteessa, että voisin ihan vain nuolla hänet kun ei panemaan pysty, niin hänen vastauksensa olisi takuuvarmasti, että "kyllä mä jaksan odottaa". 

Vierailija
86/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä on monta kirjoittajaa, mutta olet tästä jyrkästi erimieltä. Olen nainen ja

Älä nyt viitti olla noin nega. Toi hiihtovertaushan oli ihan viihdyttävä eikä ainakaan huono.

Vierailija
87/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla ei ainakaan koskaan ole ollut polvi paskana. Se on varma.

Vierailija
88/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä nyt orgasmit puhuttaa.

Paras orgasmi minkä olen saanut tai yksi parhaista oli, kun miehen päällä ratsastin, että pystyin itse säätelemään syvyyttä ja samalla imin miehen sormia ja keskityin vain itseeni. Oli ihanaa ja mies tuli kyllä myös.

Vierailija
89/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon "muka" on kyllä melkoisen inhorealistinen. Meediomieskin kertoo sanoneensa vaimolleen, siis omallensa, ettei muuta tipu kuin kullia.

Eikö tuo nyt ole melkoisen itsekästä, tietän, että se kulli on se joka miehelle tuo nautinnon, siis sen orgasmin, ja naisille useimmiten se klitoris, ja miten helposti vielä!

Jostoisesta välittää, ei orgasmi tuottaminen voi olla ns kortilla. oli tapa mikä vaan!

Voihan se vaimokin sitten sanoa, no ei tipu pillua- vedä vaan käteen se on ainoa  mitä tarjolla.

Vierailija
90/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä nyt orgasmit puhuttaa.

Paras orgasmi minkä olen saanut tai yksi parhaista oli, kun miehen päällä ratsastin, että pystyin itse säätelemään syvyyttä ja samalla imin miehen sormia ja keskityin vain itseeni. Oli ihanaa ja mies tuli kyllä myös.

Kyllä.

Mutta kun siinä naisen pitää olla aktiivinen. Ei voi olla vaan vastaanottavana osapuolena. Pitää liikkua ja etsiä sopivaa kulmaa. Se ei käy vauva mammoille. Miehen tehtävä on antaa se orgasmi. Muuten se on pilalla. Ja jos nainen väittää muuta, se kirjottaa miehenä.

Mutta kiitos Luojalle, että sinun kaltaisia naisia on olemassa. Teille riittää aina kysyntää. Ja teistä pidetään kiinni. Ja kun miehet muistelee hyviä seksikokemuksia, niin te olette niissä mukana. Lisäksi väitän teidän saavan useammin ja paremmin.

Olen pettynyt, jos saan vain viisi vihaista alapeukkua.

Vierailija
91/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon "muka" on kyllä melkoisen inhorealistinen. Meediomieskin kertoo sanoneensa vaimolleen, siis omallensa, ettei muuta tipu kuin kullia.

Eikö tuo nyt ole melkoisen itsekästä, tietän, että se kulli on se joka miehelle tuo nautinnon, siis sen orgasmin, ja naisille useimmiten se klitoris, ja miten helposti vielä!

Jostoisesta välittää, ei orgasmi tuottaminen voi olla ns kortilla. oli tapa mikä vaan!

Voihan se vaimokin sitten sanoa, no ei tipu pillua- vedä vaan käteen se on ainoa  mitä tarjolla.

Ai että sä olet symppis.

Jotkut naiset vaativat kalua sisäänsä ja saavat orgasminsa niillä. Tiedän, että sinä et.

Tiedän senkin, että miehet ottaisivat mielummin naisen, joka haluaa kullia sisäänsä ja saa orkun naimalla. Sinä et ajatuksesta pidä.

Vielä yksi juttu: "ja naisille useimmiten se klitoris, ja miten helposti vielä!". Miksi siis nainen jää ilman orkkua, jos se onnistuisi noin helposti. Miksi valita ilman jääminen kun vaihtoehtona olisi orgasmi. No siksi, että se on miehen tehtävä.

Vierailija
92/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän niille kaluille laittaa joku esto.

Vierailija
93/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä ketjua lukee, sitä enemmän arvostaa tasapainosta parisuhdetta. Kannatti panostaa kuppaninvalintaan ihan kunnolla.

Vierailija
94/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten orgasmi on yleisellä tasolla vaikeampi saavuttaa, mutta kestää kauemmin ja on voimakkaampi. Näin oon lukenut jostain joskus.

Paskapuhetta. Joka ainoa nainen jonka kanssa olen sekstaillut on tullut aika helposti ja monta kertaa, sitten vasta mä olen tullut.

Vierailija
95/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten orgasmi on yleisellä tasolla vaikeampi saavuttaa, mutta kestää kauemmin ja on voimakkaampi. Näin oon lukenut jostain joskus.

Paskapuhetta. Joka ainoa nainen jonka kanssa olen sekstaillut on tullut aika helposti ja monta kertaa, sitten vasta mä olen tullut.

Pian kuulet totuuden!

Vierailija
96/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi tusinaääliö miesoletettu minäminäminä tietää ja tuntee kaikki naiset (+ muut miehet) naisia itseään paremmin.

Ei sillä luonnollisesti ole mitään väliä, mitä/miten naiset ajattelevat, koska tokihan tämä kingikeijo senkin parhaiten osaa.

Vierailija
97/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menty kuten "seksitön" artikkelissa, eli mennään vain sillä mitä mies haluaa tehdä, niin huonoahan se silloin on. Ja usein juuri näin.

Sitten ihmetellään, miksei nainen enää halua.

Vierailija
98/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko muka? Miksette miehet sitten sexeile keskenänne kun kerran naisten kanssa ette osaa, opi tai halua kehittyä.

Vierailija
99/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos menty kuten "seksitön" artikkelissa, eli mennään vain sillä mitä mies haluaa tehdä, niin huonoahan se silloin on. Ja usein juuri näin.

Tuo on ikävä kyllä monesti totta.

Mutta ihan sen takia, että nainen ei saa suutaan auki eikä pysty puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Silloin onkin pakko mennä miehen ehdoilla. Eipä oikein jää muuta vaihtoehtoa hoitaa hommaa.

Toki kukaan palsta mammahan ei tästä kärsi, mutta tosi elämän naiset kyllä kärsii.

Vierailija
100/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ikävä kyllä monesti totta.

Mutta ihan sen takia, että nainen ei saa suutaan auki eikä pysty puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Silloin onkin pakko mennä miehen ehdoilla. Eipä oikein jää muuta vaihtoehtoa hoitaa hommaa.

Toki kukaan palsta mammahan ei tästä kärsi, mutta tosi elämän naiset kyllä kärsii.

Siis ihan täältä saanut lukea monet kertomulset, kuinka vaimo on sanonut mitä ja kuinka haluaa, se on ihan sam mitä on sanonut, mihen himot edellä menty aina vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi