Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?
Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.
Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa kommentoida mitenkään muuten kuin että klitorisorgasmi se minunkin orgasmi on vaikka sen yhdynnässä saankin. En tarvitse klitorisorgasmiini suuseksiä vaan stimulointia klitorikselle. Se onnistuu myös yhdynnässä, tietyissä asennoissa. Ja anteeksi nyt siitäkin että minä tykkään saada orgasmini yhdynnässä siitä huolimatta että olen nainen.
Eihän sun tarvitse, eikä kenenkään muunkan naisen, pyydellä anteeki sitä miten orgasminsa saavat!!
Vaikka täällä meediomies yrittääkin markkinoida sitä että muu kuin pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi on vääränlainen ja huono, hänkun tietää naistenkin tunnot.
Mutta naimalla saatu on tyydyttäväpi. Jokainen nainen joka on saanut orkun naimallakin, tietää asian varsin hyvin.
Ne, jotka ei ole saaneet väittävät m
Väärin orkutettu! T:huono rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Nää gubet tääl manspleinaamas, ihan naurattaa. Tietävät naisten orkuistakin paremmin kuin naiset itse. Pilluu nähneet vuosiin..
Kuinka monen naisen orgasmin olet nähnyt ja kuinka monelle naiselle olet orgasmin antanut?
Haukutaan porukalla oikeasti orgasmeja saavat naiset pois palstalta ja uskotellaan sen jälkeen toisillemme olevamme mahtiäijiä, meitä komppaavien, palstalle jääneiden, orgasminsa feikkaavien naisten kanssa. "saan yhdynnässä" Pick meee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää gubet tääl manspleinaamas, ihan naurattaa. Tietävät naisten orkuistakin paremmin kuin naiset itse. Pilluu nähneet vuosiin..
Kuinka monen naisen orgasmin olet nähnyt ja kuinka monelle naiselle olet orgasmin antanut?
Et uskoisi jos kertoisin, eikä lady koskaan kerro.
Tässä ei nyt ihan kaikki täsmää.
Ketjussa kirjoittaa kaiketi kaksi naista tai oletettua. Antavat ymmärtää, että naisina tuntisivat muutkin naiset ja heidän orgasminsa.
Mutta eihän tämä voi olla mahdollista muuten kuin, että kaksikko ovat lesboja molemmat. Mistä ne muuten voisivat olla kartalla useamman naisen orgasmeista. Luulisi, että jos eivät olisi lesboja, niin tuntisivat vain omat orgasminsa.
Jokin tässä ei nyt täsmää...
Onneksi miehet tietävät kaikkia naisia paremmin naisten kehot ja orgasmit ja mikä orgasmi on kaikista naisista se kaikkein paras. Upeita viriilejä uroksia palstalla. Eiku..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uskoisi jos kertoisin, eikä lady koskaan kerro.
Kiitos kun vahvistit epäilykseni.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miehet tietävät kaikkia naisia paremmin naisten kehot ja orgasmit ja mikä orgasmi on kaikista naisista se kaikkein paras. Upeita viriilejä uroksia palstalla. Eiku..
Ai nyt puhutaan jo kaikista naisista ja kaikista orgasmeista.
Sun monttus on jo aika syvä ja sinä vaan kaivat sitä syvemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt puhutaan jo kaikista naisista ja kaikista orgasmeista.
Sun monttus on jo aika syvä ja sinä vaan kaivat sitä syvemmäksi.
Viimeisen sanan mies. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Haukutaan porukalla oikeasti orgasmeja saavat naiset pois palstalta ja uskotellaan sen jälkeen toisillemme olevamme mahtiäijiä, meitä komppaavien, palstalle jääneiden, orgasminsa feikkaavien naisten kanssa. "saan yhdynnässä" Pick meee!
Ehkä katkerin, koskaan palstalla lukemani vuodatus.
Mutta siitä puhe, mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin aina tuumin miesten kommentteja lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa kirjoittaa kaiketi kaksi naista tai oletettua. Antavat ymmärtää, että naisina tuntisivat muutkin naiset ja heidän orgasminsa.
Mutta eihän tämä voi olla mahdollista muuten kuin, että kaksikko ovat lesboja molemmat. Mistä ne muuten voisivat olla kartalla useamman naisen orgasmeista. Luulisi, että jos eivät olisi lesboja, niin tuntisivat vain omat orgasminsa.
Mä kyllä komppaan tätä ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka erotat miesten ja naisten kommentit toisistaan? Tätä olen aina hämmästellyt, miten tämä on oikein mahdollista.
Onko meillä täällä meedionainen?
joo vain 2 naista sekä mies meedio. Ei muita. Mutta taämä 1 meedio mies teitää kaiken jokasiseta naiseta ja myös miehistä. Naist i mitään mistään, ei edes omia pillunsa tuntoja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
joo vain 2 naista sekä mies meedio. Ei muita. Mutta taämä 1 meedio mies teitää kaiken jokasiseta naiseta ja myös miehistä. Naist i mitään mistään, ei edes omia pillunsa tuntoja tiedä.
Älä ota enää
Vierailija kirjoitti:
Voisitko oikolukea kommenttisi ennen enterin painamista Vol II.
Tää alkaa olla jo aika sekavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä komppaan tätä ajatusta.
Lesbot parempia rakastajia kuin miehet koskaan ja miehille tämä ihan ok. Luulisi miesten haluavan tulla lesboja paremmiksi rakastajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti ei yhdellekään. Ei edes itselleen. Joutuu feikkaamaan silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka erotat miesten ja naisten kommentit toisistaan? Tätä olen aina hämmästellyt, miten tämä on oikein mahdollista.
Onko meillä täällä meedionainen?
Vinkki, mitä naisvihaisempi ulostulo tai naisoletetun kommenttia vähättelevä kommentti, sen varmemmin mieskirjoittaja.