Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?

Vierailija
15.07.2024 |

Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.

Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos menty kuten "seksitön" artikkelissa, eli mennään vain sillä mitä mies haluaa tehdä, niin huonoahan se silloin on. Ja usein juuri näin.

Sitten ihmetellään, miksei nainen enää halua.

Tuo on ikävä kyllä monesti totta.

Mutta ihan sen takia, että nainen ei saa suutaan auki eikä pysty puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Silloin onkin pakko mennä miehen ehdoilla. Eipä oikein jää muuta vaihtoehtoa hoitaa hommaa.

Toki kukaan palsta mammahan ei tästä kärsi, mutta tosi elämän naiset kyllä kärsii.

Siis ihan täältä saanut lukea monet kertomulset, kuinka vaimo on sanonut mitä ja kuinka haluaa, se on ihan sam mitä on sanonut, mihen himot edellä menty aina vaan.

Voisitko oikolukea viestisi ennen enterin painamista?

Vierailija
102/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaikeutta ymmärtää lukemaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin saa loistavaa seksiä.

Vierailija
104/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puutteessa elävä, kateellinen vanhapiika alapeukuttaa tätäkin.

Vierailija
105/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eile. Ymmrän ihn hyvin.

Vierailija
106/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku puutteessa elävä, kateellinen vanhapiika alapeukuttaa tätäkin.

...sanoo joku puutteessa elävä, katkera peräkammarin poika joka haluaa käyttää jokaisen mahdollisuuden haukkua naisia.

Vierailija
107/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon "muka" on kyllä melkoisen inhorealistinen. Meediomieskin kertoo sanoneensa vaimolleen, siis omallensa, ettei muuta tipu kuin kullia.

Eikö tuo nyt ole melkoisen itsekästä, tietän, että se kulli on se joka miehelle tuo nautinnon, siis sen orgasmin, ja naisille useimmiten se klitoris, ja miten helposti vielä!

Jostoisesta välittää, ei orgasmi tuottaminen voi olla ns kortilla. oli tapa mikä vaan!

Voihan se vaimokin sitten sanoa, no ei tipu pillua- vedä vaan käteen se on ainoa  mitä tarjolla.

Samaa mieltä. Tutkimukset tukevat faktaa, joka on se, että naiset saavuttavat helpoiten klitorisorgasmin. Mutta tännehän ovat pesiytyneet ne kaikki naiset (naisiksi tekeytyvät miehet) jotka saavat helpoiten orgasmin yhdynnällä eivätkä halua suuseksiä. Joten palstalla on vähemmistö paikalla. Ja suurin osa palstan miehistä taitaakin olla niitä huonoja rakastajia jotka eivät halua, jaksa, viitsi antaa nautintoa tai opetella antamaan nautintoa naisille. Kyllä kullilla tullaan tai ei ollenkaan-porukka. Jotain vanhoja käpyjä varmaan joiden naiset on feikanneet seitkyt luvulta lähtien.

Tostahan sais idean jenkkityyliseen paitaankin "my women faking orgasms from 1970" paitavaihtoehtoina 1980 ja 1990 jne. ne olis varmaan suosittuja lahjoja. 

Vierailija
108/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kommentoida mitenkään muuten kuin että klitorisorgasmi se minunkin orgasmi on vaikka sen yhdynnässä saankin. En tarvitse klitorisorgasmiini suuseksiä vaan stimulointia klitorikselle. Se onnistuu myös yhdynnässä, tietyissä asennoissa. Ja anteeksi nyt siitäkin että minä tykkään saada orgasmini yhdynnässä siitä huolimatta että olen nainen. 

Vierailija
109/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa kommentoida mitenkään muuten kuin että klitorisorgasmi se minunkin orgasmi on vaikka sen yhdynnässä saankin. En tarvitse klitorisorgasmiini suuseksiä vaan stimulointia klitorikselle. Se onnistuu myös yhdynnässä, tietyissä asennoissa. Ja anteeksi nyt siitäkin että minä tykkään saada orgasmini yhdynnässä siitä huolimatta että olen nainen. 

Eihän sun  tarvitse, eikä kenenkään muunkan naisen, pyydellä anteeki sitä miten orgasminsa saavat!!

Vaikka täällä meediomies yrittääkin markkinoida sitä että muu kuin pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi on vääränlainen ja huono, hänkun tietää naistenkin tunnot.

Vierailija
110/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikon "muka" on kyllä melkoisen inhorealistinen. Meediomieskin kertoo sanoneensa vaimolleen, siis omallensa, ettei muuta tipu kuin kullia.

Eikö tuo nyt ole melkoisen itsekästä, tietän, että se kulli on se joka miehelle tuo nautinnon, siis sen orgasmin, ja naisille useimmiten se klitoris, ja miten helposti vielä!

Jostoisesta välittää, ei orgasmi tuottaminen voi olla ns kortilla. oli tapa mikä vaan!

Voihan se vaimokin sitten sanoa, no ei tipu pillua- vedä vaan käteen se on ainoa  mitä tarjolla.

Samaa mieltä. Tutkimukset tukevat faktaa, joka on se, että naiset saavuttavat helpoiten klitorisorgasmin. Mutta tännehän ovat pesiytyneet ne kaikki naiset (naisiksi tekeytyvät miehet) jotka saavat helpoiten orgasmin yhdynnällä eivätkä halua suuseksiä. Joten palstalla on vähemmistö paikalla. Ja suurin osa palstan miehistä taitaakin olla niitä huonoja rakas

Uli uli. Menkää nuolemaan toistenne pillujanne.

Jos kalu ei kelpaa, niin ei kannattaisi puuttua heterojen keskusteluihin. Mä olen niin monesti halunnut nuolla naiselleni sen orkun, mutta kun se aina vetää minut päälleen ja haluaa kovaa kaluani sisäänsä. Olenko harmissani ja pahoillani? Ja v.tut olen.

Ja kaiken kukkuraksi se naimalla saatu orkku tuntuu meistä molemmista paremmalta. Ymmärrän, että sinä et ymmärrä, kun et ole koskaan sellaista kokenut. Hyvä rakastaja antaa sitä nautintoa kalullaan. Lesbot voi sitten käyttää kieltään samaan hommaan.

Kyllä vaan tämä muutaman palstalaisen naintiorgasmikateus on saanut mahtavat mittapuiteet.

Vierailija
111/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuuluu ottaa tällein ja luonnossa!

Vierailija
112/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tutkimukset tukevat faktaa, joka on se, että naiset saavuttavat helpoiten klitorisorgasmin. Mutta tännehän ovat pesiytyneet ne kaikki naiset (naisiksi tekeytyvät miehet) jotka saavat helpoiten orgasmin yhdynnällä eivätkä halua suuseksiä. Joten palstalla on vähemmistö paikalla. Ja suurin osa palstan miehistä taitaakin olla niitä huonoja rakas

On naisia ja sitten on NAISIA.

Jos mies saa valita, niin valinta on NAINEN.

Vierailija
113/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian sulle kyllä kerrotaan, että olet miehenä kirjoitteleva nainen. Jokainen yhdyntäorgasmin saava nainen tällä palstalla on sellainen.

Vierailija
114/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin saan välillä orgasmin yhdynnällä, ei sitä anteeksi tarvitse pyytää. Pointtini oli se, että orgasmin yhdynnässä saavat naiset ovat vähemmistöä, eikä klitoriksen stimuloinnilla saatu orgasmi ole yhtään sen huonompi vaikka miehet (huonot rakastajat) niin väittävätkin.

Kyllä loppuisi miehiltä seksin harrastaminen jos pelkillä palleilla pitäisi saada orgasmi. Ja peniksellä saatua orgasmia mollattaisiin eivätkä naiset koskisi penikseen käsillään tai suullaan. Voi hyvänen aika sitä miesten pihtaamista. 

Vierailija
115/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tutkimukset tukevat faktaa, joka on se, että naiset saavuttavat helpoiten klitorisorgasmin. Mutta tännehän ovat pesiytyneet ne kaikki naiset (naisiksi tekeytyvät miehet) jotka saavat helpoiten orgasmin yhdynnällä eivätkä halua suuseksiä. Joten palstalla on vähemmistö paikalla. Ja suurin osa p

Saan orgasmeja myös yhdynnässä. 

Mutta harvoin tapaa klitorisorgasmia noin aggressiivisesti vastustavaa miestä. Onneksi. 

Vierailija
116/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä ja sitten on MIEHIÄ.

Jos nainen saa valita, niin valinta on MIES.

MIES on hyvä rakastaja, joka antaa kainenlaisia orgasmeja joka tavalla. 

Vierailija
117/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tutkimukset tukevat faktaa, joka on se, että naiset saavuttavat helpoiten klitorisorgasmin. Mutta tännehän ovat pesiytyneet ne kaikki naiset (naisiksi tekeytyvät miehet) jotka saavat helpoiten orgasmin yhdynnällä eivätkä halua suuseksiä. Joten palstalla on vähemmistö paikalla. Ja suurin osa p

And your woman faking from? Mikä paita laitetaan tulemaan? 

Vierailija
118/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun  tarvitse, eikä kenenkään muunkan naisen, pyydellä anteeki sitä miten orgasminsa saavat!!

Vaikka täällä meediomies yrittääkin markkinoida sitä että muu kuin pelkällä yhdynnällä saatu orgasmi on vääränlainen ja huono, hänkun tietää naistenkin tunnot.

Mutta naimalla saatu on tyydyttäväpi. Jokainen nainen joka on saanut orkun naimallakin, tietää asian varsin hyvin.

Ne, jotka ei ole saaneet väittävät muuta. Onki huvittavaa, että muutama saamaton yrittää kertoa jotain naintiorkuista.

Vierailija
119/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

And your women faking from? Mikä vuosiluku printtataan paitaan? 

Vierailija
120/159 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi olisi ollut oikea kirjoitusmuoto.