Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?

Vierailija
15.07.2024 |

Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.

Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttääkö naiset tosiaan "aina" miehiä huonosta seksistä? Useammin kuin miehet naisia, kuten AP tekee?

Minä oon saanut huonoa seksiä muutamalta ja muutamalta ihan parasta. En valita yhtään.

Epäilen että tästä ei ole tehty tutkimusta eli kukaan tuskin osaa varmuudella sanoa. Huonoa voi saada kummaltakin sukupuolelta ja siihen voi suhtautua hyvin eri tavoin. Omassa tapauksessa syytän siitä pitkälti itseäni kun ujostelen liikaa enkä uskalla ehdottaa asioita mitä haluaisin kokeilla.

Tuo on hyvin totta, ja ap nyt halusi ilmeisesti vähän provosoida naisia että pääsisi kunnolla kiukuttelemaan.

Minä olen myös ollut pitkälti muiden, eli ensimmäisen mieheni ja parin poikaystävän, ehdotusten armoilla nuorempana samasta syystä. Oli joku ihme häpeän sävyttämä ujous omista haluista. Omalla kohdalla siihen on auttanut yksinkertaisesti vuosien kertyminen, moniin asioihin oppii suhtautumaan rennommin. Hyväksyvästä ja kärsivällisestä kumppanista, joka osaa puhua ja kysyä, on tietysti valtavasti apua myös. Asioista joista tuntuu hankalalta puhua voi joskus olla helpompi keskustella viestittelemällä, saa aikaa miettiä mitä sanoo eikä toinen näe kun punastelee... toimii hyvin minulle.

Vierailija
42/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on nyt useampi mies kirjoitellut. Aloittaja lienee (mahdolliset?) tärinäorkkunsa saanut itsekseen (tai vaihtoehtoisesti toisen miehen kanssa), joku toinen kommentoija sitten jonkun naisenkin kanssa. 

Voi hyvänen aika sentään.

Mä olen saanut niitä jalat alta vieviä orkkujani ja en ole ketjun aloittaja. Saman naisen kanssa. Jo pitkän aikaa. En itsekseen enkä miehen kanssa.

Tuliko tää nyt sanottua riittävän selkeästi, että tajuat asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä on nyt useampi mies kirjoitellut. Aloittaja lienee (mahdolliset?) tärinäorkkunsa saanut itsekseen (tai vaihtoehtoisesti toisen miehen kanssa), joku toinen kommentoija sitten jonkun naisenkin kanssa. 

Mä olen saanut niitä jalat alta vieviä orkkujani ja en ole ketjun aloittaja. Saman naisen kanssa. Jo pitkän aikaa. En itsekseen enkä miehen kanssa.

Turhaan mulle kiukuttelet. Selvensin vaan asiaa toiselle kommentoijalle joka selvästi piti sinua aloittajana. Ootpa pahalla päällä. 

Vierailija
44/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

No typerille miehille voikin näytellä. Kyllä sen huomaa, että milloin se on oikeasti aito, jos ei ole tyhmä mies. Kun se aito, niin siinä kouristelut ja täydet rentoudet vaihtelevat alle sekunnissa ja siinä ei nainen kunnolla rajojaan tästä syystä edes hallitse.

Ap

Bingo!

Vain noviisit ja täydelliset Spedet ei erota oikeaa ja feikattua orgasmia.

Nyt sitten naiset saa alottaa normaalin ulinansa feikatuista orkuistaan.

Vierailija
45/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

No typerille miehille voikin näytellä. Kyllä sen huomaa, että milloin se on oikeasti aito, jos ei ole tyhmä mies. Kun se aito, niin siinä kouristelut ja täydet rentoudet vaihtelevat alle sekunnissa ja siinä ei nainen kunnolla rajojaan tästä syystä edes hallitse.

Ap

Sovitaan nyt suosiolla että kaikki muut paitsi ap on tyhmiä ja naiset lisäksi täysin turhia miehen seksuaalisen nautinnon kannalta, mikä on ap:n kannalta kohtuutonta koska hän itse on sellainen taivaan lahja naisille ja muutenkin ihana mies, niin saadaan tämä keskustelu tyydyttävällä tavalla pakettiin.

Vai vieläkö olet ap vailla muuta?

Vierailija
46/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap väitti ettei naiset osaa, mutta sinähän tiedät että osaa, kun sulla itselläs on nainen joka osaa. Niin mitäs sä täällä sitten riehut?

Täällä on muuten myös useita naisia, että keltähän sitä tajuamista erityisesti kaipaat?

Vierailija
47/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä aloitus on saanut naiset kuumiksi!

Vierailija
48/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin miehet! Ihan tärisyttää!

Vierailija
49/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit heti kertonut siitä naisesta, ei naiset mitään ajatuksen lukijoita ole, vaikka sitäkin tuntuu miehet välillä odottavan.

Vierailija
50/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit heti kertonut siitä naisesta, ei naiset mitään ajatuksen lukijoita ole, vaikka sitäkin tuntuu miehet välillä odottavan.

Minkä sille voi, jos joku ei ymmärrä lukemaansa. Ei kerrassaan yhtään mitään.

Vierailija
51/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi, jos joku ei ymmärrä lukemaansa. Ei kerrassaan yhtään mitään.

Ethän sä sille sitten mitään voi jos et ymmärrä. Yritä kuitenkin muistaa että sitä mitä et ymmärrä kertoa, ei voi kukaan tietää.

Vierailija
52/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit saat näytellä loppu elämäsi ajan.

Ei mitään näyttelemistä vaan sanot suoraan, että surkea olit... Taidat olla aika nuori. 

Vierailija
53/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään näyttelemistä vaan sanot suoraan, että surkea olit... Taidat olla aika nuori. 

Ei ketään kiinnosta edes yrittää jatkossa jos tulee haukutuksi. Toki se toimii jos on vain tarkoitus päästä toisesta eroon, mutta kaikki eivät arvota ihmisiä vain seksitaitojen perusteella.

Positiivista palautetta saava voi yrittää uudelleen, ja ehkä lopulta joskus onnistuakin.

Vierailija
54/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa millä aloittaja saa naiset kuumiksi.

Vierailija
55/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistanut että jatkossakin saa, siis mitä saa? Juurihan sanoit ettet saa... Tai jos tarkoitit että jatkossakin saa huonoa seksiä, niin tähän kai nyt todellakin sopii se latteus, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
56/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta edes yrittää jatkossa jos tulee haukutuksi. Toki se toimii jos on vain tarkoitus päästä toisesta eroon, mutta kaikki eivät arvota ihmisiä vain seksitaitojen perusteella.

Positiivista palautetta saav

No älä hauku, vaan et vaan näyttele. Miksi ihmeessä mies yrittäisi paremmin, jos joka kerta kehut että oli parasta ikinä, päin vastoin olettaa että ensi kerralla riittää vähempikin. Vaihtoehdot ei ole näytellä orgasmia tai haukkua miestä pystyyn, voit vain todeta että et ehtinyt tulemaan tällä kertaa mutta ehkä ensi kerralla. 

Vierailija
57/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oot niin väärässä. Huom. olet mies, et yksinkertaisesti tiedä miltä naisen orgasmi tuntuu. Tai typerät miehet voi kuvitella. 

Vierailija
58/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistanut että jatkossakin saa, siis mitä saa? Juurihan sanoit ettet saa... Tai jos tarkoitit että jatkossakin saa huonoa seksiä, niin tähän kai nyt todellakin sopii se latteus, että sitä saa mitä tilaa.

Tällä on monta kirjoittajaa, mutta olet tästä jyrkästi erimieltä. Olen nainen ja hyvä ja nautinnollinen seksi ei johda läheskään aina orgasmiin. Ymmärrän tuon viestin että saa toisen mukaan seksiin, ei että saa orgasmin. 

Vierailija
59/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä on monta kirjoittajaa, mutta olet tästä jyrkästi erimieltä. Olen nainen ja hyvä ja nautinnollinen seksi ei johda läheskään aina orgasmiin. Ymmärrän tuon viestin että saa toisen mukaan seksiin, ei että saa orgasmin.

Ei minunkaan mielestä orgasmi ole välttämätöntä hyvään seksiin, mutta näinhän siinä viestissä luki:

"Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan itsensä hyväksi rakastajaksi."

Ei tuo nyt siltä kuulosta, että kirjoittaja mielestään on saanut hyvää seksiä.

Vierailija
60/159 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole orgasmia koskaan saanut? Sitten siirryt miehiin jos naiset ei sytytä... 

Olen, mutta en läheskään niin voimakkaita mitä olen joskus naisille antanut. Siksi minua aina huvittaakin, kun naiset syyttää että miehet ei osaa.

Ap

Naiset usein saavat voimakkaampia orgasmeja kuin miehet silloin kun niitä saavat, ihan fysiologisista syistä. Naiset voivat myös tulla useammin saman session aikana. 

Tulen joka kerta ja yleensä niin että selkärankaa kutittaa vielä tunnin päästäkin, en tiedä miten miehelle tuollaisen orgasmin saisi. En ole rakastellut osaamattomien miesten kanssa, mutta uskon silti että heitäkin on. 

Mitähän ovat nämä fysiologiset syyt joilla nainen saa voimakkaamman orgasmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan