Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisetko muka saa miehiltä huonoa seksiä?

Vierailija
15.07.2024 |

Monta kertaa olen nähnyt kun nainen voihkii nautinnosta ja useamman kerran kun reidet tärisee orgasmista. Joskus saavat jälkisätkyjä vielä minuutin päästäkin.

Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut niin hyvää seksiä, että olisin juurikaan ääntä päästänyt tai kiihkokouristuksia saanut. Minäkin haluaisin saada joskus tällaista kunnon hoitoa. Naisten luulisi osaavan kun miehiä aina syyttävät, etteivät osaa saada naista nauttimaan.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisille on annettu noin hyvät välineet mahtiorkkujan saamiseen, niin miksi ette käytä niitä?

Vierailija
22/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisille on annettu noin hyvät välineet mahtiorkkujan saamiseen, niin miksi ette käytä niitä?

Olen pohtinut täysin samaa asiaa. Välineet löytyy työkalupakista, mutta ei osata käyttää niitä. Melkoista tuhlausta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä niin helppo että se ei kummoisia taitoja mieheltä vaadi että mä saan. Peräkkäisiä. Kestävyyttä tosin jonkun verran jos peräkkäisiä haetaan. Yleensä se eka vaan on sen verran voimakas että mies ei voi mitään sille että tulee itsekin. 

Yksi mies mulla on ollut joka sai todella voimakkaita orgasmeja. Ehkä sekin on yksilöllistä. 

Vierailija
24/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä niin helppo että se ei kummoisia taitoja mieheltä vaadi että mä saan. Peräkkäisiä. Kestävyyttä tosin jonkun verran jos peräkkäisiä haetaan. Yleensä se eka vaan on sen verran voimakas että mies ei voi mitään sille että tulee itsekin. 

Yksi mies mulla on ollut joka sai todella voimakkaita orgasmeja. Ehkä sekin on yksilöllistä. 

Kyllä meitä on. Toki se vaatiin antajaltakin jo jotain. Sellainen kädenlämpöinen pano ei paljoa kiinnosta.

Vierailija
25/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkö naisten pitää itsensä tyydyttää.Ei, kyllä se on miehen tehtävä.

Vierailija
26/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei käytetä. Edelleen, jos sinun kumppanisi valittavat kategorisesti huonosta seksistä, sinä olet se yhdistävä tekijä.

Vierailija
27/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkö naisten pitää itsensä tyydyttää.Ei, kyllä se on miehen tehtävä.

Siksi sä varmaan jäätkin ilman.

Vierailija
28/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei käytetä. Edelleen, jos sinun kumppanisi valittavat kategorisesti huonosta seksistä, sinä olet se yhdistävä tekijä.

No enemmän täällä saa lukea kommentteja, jossa valitetaan kun ei saada. Eipä ole orgasmien ilotulitusta vaikka välineet löytyy omasta takaa. No kun se on miehen tehtävä. Osallistukaa, opetelkaa ja tulkaa. Kyllä se on ihan mahdollista. Paitsi, jos odottaa aina täyttä palvelua.

Vierailija
29/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekä sulta puuttuu muutama kunnon tärinäorgasmiin tarvittava hermorata ja hermopääte koska olet mies. Harmi, mutta minkäs teet.

Olisitpa joskus ollut näkemässä, kuinka jalkani tärisee kunnon orkun jälkeen. Sillon ei voi seistä, kun ei jalat kanna.

Sä et vaan osaa antaa miehille sellaisia. Harmi, mutta minkäs teet. Yritä opetella!

Ehkä sä et osaa täysin rentoutua naisten seurassa ja antaa mennä jos tuntuu että naisen kanssa orgasmi jää vajaaksi.

Tai ehkä et ole herättänyt kenestäkään naisessa halua todella tyydyttää sua. Tai sitten vaan valitset itsellesi väärät naiset. Vaikea sanoa, kun en ole ollut paikalla.

Mä olen muutamalle miehelle elämässäni oppinut antamaan sellaisen orgasmin että jalat tärisee eikä kanna. Ja he minulle.

Vierailija
30/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Naiset saa miehiltä huonoa seksiä. Ihan sama että on olemassa YKSI mies, joka osaa tyydyttää naisen. Et sä ehdi kaikkia naisia tyydyttää.

On meitä enemmän kuin yksi. Mutta ollaan varattuja ja sellaisina pysytäänkin, koska olemme löytäneet yhtä hyvän puoliskon itsellemme.

Jatka sinä nauttimista vaan sen satisfaierisi kanssa. Huolehdi riittävästä akun varautilasta.

Kai se yhtä hyvä puolisko tarkoittaa puoliskoa jolta saa yhtä seksiä, vai oletko samaa mieltä ap:n kanssa naisten kyvyttömyydestä tarjota miehille hyvää seksiä?

Vierailija
31/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö ei mies enää osaa edes itselleen panna orgasmia, naisenko sekin pitää tehdä, Mieshän se määrää panon tahdin, ainakin tähän mennessä näin ollut.

Vierailija
32/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttääkö naiset tosiaan "aina" miehiä huonosta seksistä? Useammin kuin miehet naisia, kuten AP tekee?

Minä oon saanut huonoa seksiä muutamalta ja muutamalta ihan parasta. En valita yhtään.

Vierailija
33/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekä sulta puuttuu muutama kunnon tärinäorgasmiin tarvittava hermorata ja hermopääte koska olet mies. Harmi, mutta minkäs teet.

Olisitpa joskus ollut näkemässä, kuinka jalkani tärisee kunnon orkun jälkeen. Sillon ei voi seistä, kun ei jalat kanna.

Sä et vaan osaa antaa miehille sellaisia. Harmi, mutta minkäs teet. Yritä opetella!

Ehkä sä et osaa täysin rentoutua naisten seurassa ja antaa mennä jos tuntuu että naisen kanssa orgasmi jää vajaaksi.

Tai ehkä et ole herättänyt kenestäkään naisessa halua todella tyydyttää sua. Tai sitten vaan valitset itsellesi väärät naiset. Vaikea sanoa, kun en ole ollut paikalla.

Mä olen muutamalle miehelle elämässäni oppinut antamaan sellaisen orgasmin että jalat tärisee eikä kanna. Ja he minulle.

No enkö mä just niin kertonut. Jos jalat ei kanna orkun jälkeen, niin silloin ei kyllä mitään ole jäänyt vajaaksi. Mitä muuta et oikein ymmärtänyt? Vajaata tässä on sun luetunymmärtäminen. Ei mikään muu.

Vierailija
34/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttääkö naiset tosiaan "aina" miehiä huonosta seksistä? Useammin kuin miehet naisia, kuten AP tekee?

Minä oon saanut huonoa seksiä muutamalta ja muutamalta ihan parasta. En valita yhtään.

Epäilen että tästä ei ole tehty tutkimusta eli kukaan tuskin osaa varmuudella sanoa. Huonoa voi saada kummaltakin sukupuolelta ja siihen voi suhtautua hyvin eri tavoin. Omassa tapauksessa syytän siitä pitkälti itseäni kun ujostelen liikaa enkä uskalla ehdottaa asioita mitä haluaisin kokeilla.

Vierailija
35/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muutamalle miehelle elämässäni oppinut antamaan sellaisen orgasmin että jalat tär

"Minulle ei ole kukaan nainen vielä tarjonnut..." luki aloituksessa, kyllä tuosta voisi päätellä että olet ne tärinäorkut kokenut ihan vain omassa seurassasi.

Ehkäpä sun kirjallinen ilmaisutaito on jäänyt vähän vajaaksi. 

Vierailija
36/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muutamalle miehelle elämässäni

Joopa joo.

Mitä kohtaa sä et nyt ymmärrä?

Vierailija
37/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on nyt useampi mies kirjoitellut. Aloittaja lienee (mahdolliset?) tärinäorkkunsa saanut itsekseen (tai vaihtoehtoisesti toisen miehen kanssa), joku toinen kommentoija sitten jonkun naisenkin kanssa. 

Vierailija
38/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

Vierailija
39/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä kolme työntöö ja tuijotus seinään. Ei silmiin. Ei suutelemista. 

Se siitä lusmusta.

Håmå.

Vierailija
40/159 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tunnustan etten ole saanut miehen aiheuttamaa orgasmin kuin muutaman kerran, mutta näytellyt tärinä-orgasmin satoja kertoja. Ihan vaan siksi että olen halunnut tukea miehen itsetuntoa ja samalla varmistanut että jatkossakin saa. Miehelle kun ei voi sanoa ettei ollut oikein hyvä, tulee heti suuttumus ja lähtö. Se on ihan kiva kun voi pienellä näyttelemiseksi saada toisen tuntemaan  itsensä hyväksi rakastajaksi.

No typerille miehille voikin näytellä. Kyllä sen huomaa, että milloin se on oikeasti aito, jos ei ole tyhmä mies. Kun se aito, niin siinä kouristelut ja täydet rentoudet vaihtelevat alle sekunnissa ja siinä ei nainen kunnolla rajojaan tästä syystä edes hallitse.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi