Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Yksi naurettava on myös kun yli viisikymppinen vetää hohtavanvalkoisissa tennareissa JA hampaissa. Ei oo luonnollisen näköistä.
Naurettava ajatus kerrassaan!! Viisikymppisellä ei saa olla valkoisia tennareita eikä varsinkaan hampaita. Voi teitä ääliöitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko, tupakka ja alkoholi näkyy varmasti iholla. Monet elähdyttävät itsensä ennenaikaisesti näillä.
Ja liikunnan puute. Koomista kun nämä täytteitä ym. ottavat vetoavat siihen että pitävät ulkonäöstään huolta, mutta samaan aikaan monella heistä elämäntavat ovat aivan retuperällä. Viiniä vedetään viikoittain ja liikunta on salilla käymistä kerran puoleen vuoteen. Oikeasti juuri terveillä elämäntavoilla saadaan aikaan ne kaikista parhaat lopputulokset, ei siinä mitään täytteitä enää tarvita.
Höpöhöpö, kollageeni katoaa iän myötä vaikka olisi kuinka hyvät elintavat. Ja laihat usein näyttävät pullukoita vanhemmilta kasvoista, sellaisilta kuivuneilta. Sitä kuivuutta voi saada oikeilla hoidoilla freesattua tosi hyvin.
Eli kävikin kiinnostelemaan? HA-pistokset esim.
Hävettää tämänkin keskustelun alhainen taso. Kaikki leimataan saman kaavan mukaan töröhuulisiksi ja täytetyiksi idiooteiksi. Nämä ovat siis niitä pilalle menneitä lopputuloksia, ymmärtäkää jo etteivät kaikki suinkaan näytä tuolta tai edes täytä koskaan huuliaan vaikka parantavat ulkonäköään muilla hienovaraisilla keinoilla. Ottakaa ensin asioista selvää, jutut kun on lapsen kengissä.
Ei leuattomuus ja hamsteriposket ole naisella kauniit vaikka olis miten hoikka. Samoin hevosennaama. Hyvä vaan että on nykyisin mahdollisuus nuo piirteet korjata taviksillakin. Eikä todellakaan ole sen näköinen että olisi leikelty, vaan saa luonnollisen lopputuloksen. Itsekin tiedän näitä naisia ja miehenä vaikea tuomita kun näkee lopputuloksen ;)
Tosi hyviä tuloksia saa. Kattelin just instatileja näistä. Muutaman ennen ja jälkeen -fillers kuvan kun katsoo niin alkaa tulla ehdotuksia. Varsinkin espanjankielisillä tileillä ihan huikeita tuloksia. Juurikin keski-ikäisillä. Ei tod mitään kuminaamoja
Jännä juttu, itse olen ihan luomu ja nätti 49v nainen. Ei edes ryppyjä juurikaan ja symmetriset piirteet, ei ole edes mieleenkään tullut laittaa mitään täyteaineita. Eikä kukaan mun ystäväpiirissäkään ole. Todella outo trendi, ei voi ymmärtää.
Eivät ole menossa pois muodista, päin vastoin räjähtmässä käsiin. Hoitoja kehitetään jatkuvasti ja erinomaisia jo markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, itse olen ihan luomu ja nätti 49v nainen. Ei edes ryppyjä juurikaan ja symmetriset piirteet, ei ole edes mieleenkään tullut laittaa mitään täyteaineita. Eikä kukaan mun ystäväpiirissäkään ole. Todella outo trendi, ei voi ymmärtää.
Eli geenilotossa kävi sinulle hyvin etkä voi ymmärtää niitä kenelle ei käynyt yhtä hyvä tuuri... Tosin sitä et voi tietää, mitä ystäväsi tekevät. Hyvin tehdyt hoidot eivät näy päälle eikä niistä puhuta ainakaan sinun ikäluokassasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei laihduta liikaa, ehkä osalla on kasvoissa rasvakudosta. Voidetta kasvoille.
t. Lihava
Täällä on yhtäkkiä plastiikkakirurgien kokoontumisajot kun niin moni väittää tietävänsä, miltä täyteaineita ottanut henkilö näyttää.... ei todellakaan maallikko näitä tunnista, jos on onnistunut operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli geenilotossa kävi sinulle hyvin etkä voi ymmärtää niitä kenelle ei käynyt yhtä hyvä tuuri... Tosin sitä et voi tietää, mitä ystäväsi tekevät. Hyvin tehdyt hoidot eivät näy päälle eikä niistä puhuta ainakaan sinun ikäluokassasi.
Kyllä me ollaan puhuttu tästä. Työpaikalla juuri näillä kolmekymppisillä ja nuoremmilla on näite huulitäytteitä- ja täyteaineita. Ihan avoimesti puhuvat asiasta. Satoja euroja laittavat naamaan, vaikkei mielestäni tarvetta ole (toki jokainen saa tehdä mitä haluaa). Just tässä mun ikäluokassa eniten luomuja 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naurettava on myös kun yli viisikymppinen vetää hohtavanvalkoisissa tennareissa JA hampaissa. Ei oo luonnollisen näköistä.
Naurettava ajatus kerrassaan!! Viisikymppisellä ei saa olla valkoisia tennareita eikä varsinkaan hampaita. Voi teitä ääliöitä 😂
Saa olla, mutta hohtavanvalkoiset on säälittävät, koska vain korostavat ikää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yhtäkkiä plastiikkakirurgien kokoontumisajot kun niin moni väittää tietävänsä, miltä täyteaineita ottanut henkilö näyttää.... ei todellakaan maallikko näitä tunnista, jos on onnistunut operaatio.
Sanoisin, että 90% näkee. Jos riviin laitettais eri ikäisiä julkkiksia, niin varmasti näkis kenelle on laitettu täyteaineita. Tekee naaman turpeaksi ja botoxii jos on, niin otsa/naama ei liiku. Huulista en edes mainitse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 90% näkee. Jos riviin laitettais eri ikäisiä julkkiksia, niin varmasti näkis kenelle on laitettu täyteaineita. Tekee naaman turpeaksi ja botoxii jos on, niin otsa/naama ei liiku. Huulista en edes mainitse...
No ei näe jos ei laita liikaa. Sitten vasta kun menee överiksi
Niin niillä kolmekymppisillä näkyy epäonnistuneet lopputulokset. Ei silti poista tosiasiaa ettei neli-viiskymppisille näitä tehdä, eikä kukaan niitä markkinoi tehneensä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää tämänkin keskustelun alhainen taso. Kaikki leimataan saman kaavan mukaan töröhuulisiksi ja täytetyiksi idiooteiksi. Nämä ovat siis niitä pilalle menneitä lopputuloksia, ymmärtäkää jo etteivät kaikki suinkaan näytä tuolta tai edes täytä koskaan huuliaan vaikka parantavat ulkonäköään muilla hienovaraisilla keinoilla. Ottakaa ensin asioista selvää, jutut kun on lapsen kengissä.
Niin, mitä ne on ne "hienovaraiset keinot"?
Toistaiseksi tässä ketjussa ei ole vastattu siihen, mitä on "luonnolliset" kasvoihin ruiskutettavat aineet ja mitä on ne oikeat hoidot, joilla freesataan ilmettä (ei plastiikkakirurgia).
Käydään vaan heittelemässä vihjailuita "oikeista", "luonnollisista" ja "hienovaraisista" menetelmistä, mutta ei sanota, mitä ne on. Kerro sinä.
Niin siinä on eroa, että nuorempi sukupolvi puhuu näistä ja jotkut viiskybäset häpeää pistoshoitoja jostain syystä ja esittää ettei ole ottanut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla, mutta hohtavanvalkoiset on säälittävät, koska vain korostavat ikää.
Monikin 50 v näyttää hyvältä HOHTAVaN valkoisissa tennareissaan. En ole koskaan nähnytkään hohtavan valkoisia hampaita, aika marginaalinen ilmiö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä ne on ne "hienovaraiset keinot"?
Toistaiseksi tässä ketjussa ei ole vastattu siihen, mitä on "luonnolliset" kasvoihin ruiskutettavat aineet ja mitä on ne oikeat hoidot, joilla freesataan ilmettä (ei plastiikkakirurgia).
Käydään vaan heittelemässä vihjailuita "oikeista", "luonnollisista" ja "hienovaraisista" menetelmistä, mutta ei sanota, mitä ne on. Kerro sinä.
Oon jo kaksi kertaa kirjoittanut tänne HA-pistoksista!!!! googleta hyvä ihminen
Tavikset ei tajua miten erilaista elämää erittäin hyvännäköiset elää, mutta nykyään se on ulkoisesti korkeatasoisilla taviksilla mahdollisuus kokea kauneuskirurgian ym myötä. Ihan perunasta ei kaunista saa millään.