Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 40+ v ja maltillisilla täyteaineilla menen 30+. Moni mies ei tajua tätä.
Eli otit miesten takia?
Miksi miesten? Etsitkö koko ajan uutta seuraa vai muuten vaan tarvitset miesten huomiota?
Ollakseni kauniimpi. Miehet arvostaa kauneutta yli kaiken. Olen sinkku ja koko ajan tarvitsen uutta seuraa.
Näytän sitten mieluummin rumalta kun otan mitään täyteaineita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytetyt huulet eivät mielestäni ole koskaan kauniit, koska ne näyttävät epäluonnollisilta eivätkä sovi kasvoihin.
Parempi tehdä kasvojumppaa/kasvojoogaa. Ei maksa mitään ja kun veltostuneet kasvolihakset treenautuvat, niin huuletkin näyttävät täyteläisemmiltä, kuten nuorena.
Ikävä kyllä mainokset eivät kerro tästä, koska silloin yritykset eivät saa myytyä tuotteitaan.
Naama valahtaa mm. *ihon* kollageenin vähentymisen takia, ei kasvojen *lihakset* veltostu! Eli ei siihen mikään kasvojumppa auta. Eikä se todellakaan tee huulista täyteläisiä. Tuo vasta puppupuhetta onkin.
Kyllähän kasvojen lihakset veltostuu ihan samalla tavalla kuin muu kroppa, kun tulee ikää. Kollageenin vähentyminen ja kasvojen rakenteiden heikkeneminen tulee esille vasta myöhemmässä iässä. Ja vaikka kollageeni vähentyy, niin treenatut kasvolihakset auttavat.
Itse olen 65 v ja jos vain viitsin treenata kasvolihaksia, niin esim huuleni näyttävät paljon täyteläisimmiltä, ei ole tarvetta fillereihin, ja näyttävät luonnollisilta kun on omat huulet ;-)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole minulle tärkeä, en vaan voi käsittää miten jollekin Frendien 90 luvun katsojalle on voinut mennä ohi Anistonin seksisymbolistatus nimen omaan miesten keskuudessa. Toki hänestä naisetkin piti, mutta silti. Ja missä harhoissa elää jos kuvittelee Frendien olleen jokin lähinnä naisille suunnattu komediasarja!
Frendejä katsoi molemmat, mutta frendit on ihmissuhde-komediana paljon enemmän naisille suunnattua, huomattava valtaosa Frendien faneista on naisia. Hyvin pienelle osalle miehistä Frendit nousee top 10:n. Ja sen huumori todella kesyä. Olet siis oikeasti sitä mieltä että jätkät runkkasi jollekkin Frendeille enemmän kuin vaikka Baywatchille?
Ja vaikka rajoitettasiin ihan vaan sitcomeihin Christina Applegate on paljon korkeammalla seksisymbolina kuin joku Jennifer Aniston. Ja siitä aasinsiltana naurettavaan väitteesesi että paino ei vaikuta leukalinjaan ja -kulmaan lainkaan. Niin katso miltä Applegaten leukakulma näytti kun se oli hoikka. Ja katso miltä se näyttää nyt ylipainoisena, ihan Harry Harkimo-osastoa. Ja tuskin Christinan leukaluut ovat jotenkin surkastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet ja botox tekee ihmisestä pellen näköisen. Kuin naamari. Kaukana kauniista. Enemmän tulee mieleen joku friikki.
Täysin samaa mieltä, kyllä botox- ja muuttäyteainepellet näyttää lähinnä alieneilta.
Madonna on juuri hyvä esimerkki tästä. En näe hänessä enää ihmistä, vaan alienin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineet ja botox tekee ihmisestä pellen näköisen. Kuin naamari. Kaukana kauniista. Enemmän tulee mieleen joku friikki.
Täysin samaa mieltä, kyllä botox- ja muuttäyteainepellet näyttää lähinnä alieneilta.
Madonna on juuri hyvä esimerkki tästä. En näe hänessä enää ihmistä, vaan alienin.
Mitä, Madonnahan on vielä tosi hyvännäköinen!
Miksei miesartisteja muuten haukuta kuten Madonnaa on haukuttu koko uransa ajan, milloin mistäkin, äänestä, ulkonäöstä, pukeutumisesta, konsertoimisesta jo 50senä, you name it. Tyypillistä naisvihaa.
On vaikea ymmärtää, että nämä monia kasvoleikkauksia tehneet, täyteaineita itseensä pumpanneet ja kaiken lisäksi luonnottomia räpsyripsiä käyttävät mitenkään voivat kuvitella, että näyttäisivät kauniimmalta kuin ilman niitä. Eivätkö todellakaan itse näe peilistä sitä kammottavaa ilmestystä, millaiseksi nämä ns. hoidot ovat heistä muokanneet. Jopa pienten määrien pistoshoidot voivat aiheuttaa ongelmia, eivätkä aineet poistukaan elimistöstä, vaikka niin luullaan.
Todella säälittää, kun aiemmin oikeasti kauniit ihmiset ovat pilanneet ulkonäkönsä lopullisesti. Miten se luonnottomuus ja vääristyneet mittasuhteet eivät heille itselleen näy, vaan usein haluavat lisää ja lisää näitä täyteaineita ja operaatioita. Jotain sairasta täytyy olla tuollaisen minäkäsityksen taustalla.
Täytetyt huulet näyttää karseilta. Eksoottisemmilla naisilla on luonnostaan isot ja paksut huulet, jotka ovat todella kauniita. Nyt länsimaalaiset naiset haluavat samanlaiset, mutta eivät tietenkään voi sellaisia millään täyteaineilla saada.
Naama näyttää oudon turvonneelta jollei vedä siiihen kiloa meikkiä päälle kun tekoposket ja tekohuulet.
Onko täyteaineilla täytetty sitten jonkun mielestä oikeasti kaunis?
Omasta mielestäni nuori ihminen on aina kaunis. Nuoruuden raikkautta ei millään aineilla saavuteta, tulos on aina huono. En ole eläissäni nähnyt kuin kaksi omasta mielestäni rumaa ihmistä, nainen ja mies. En ala kuvailemaan ketään, mutta heidän kohdallaan kyllä on epäonni käynyt.
"Ollakseni kauniimpi. Miehet arvostaa kauneutta yli kaiken. Olen sinkku ja koko ajan tarvitsen uutta seuraa."
Aikuinen nainen? Tyhjää on elämä, sääliksi käy. Kun naisen elämä ja onni riippuu siitä miellyttääkö miehiä.....
Tai päinvastoin, miehet miettii omaa ulkonäköään. Mutta tämähän on tämän päivän pinnallisuutta, mikään muu kuin kiiltävä kuori ei merkitse. Onko ihminen sitten onnellisempi niin? En tiedä, minä en olisi. Olisi kamalaa jos koko ajan pitäisi tutkailla itseään peilin edessä ja etsiä uutta korjattavaa ja uutta täytettävää ja uutta kiristettävää jne jotta miellyttäisi miehiä!
On jotenkin groteskia kun luonnolisesti ikääntynyt ihminen hurahtaa näihin toimenpiteisiin. Kun sen näkee sokea erkkikin että kiristetty on ja täytetty on ja tulos on vain ruma. Mutta - jokainen tulkoot onnellisiksi miten haluaa. Jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Katsovatko nuo huulian täyttävät ikinä itseään sivusta? Monesti bussissa ja kaupan kassalla näkee sellaisia hyllyhuulia että oksat pois. Pikkulintu voisi tehdä pesän ylähuulelle.
Pitää paikkansa. Näin kaupassa naisen, jolla oli aivan jäätävät ripsienpidennykset ja turbohuulet. Sivukuva oli niin koominen, että useampi ihminen alkoi nauraa kääntäen kasvonsa, poispäin tietenkin. Nainen esiintyi kuin kaikki olisivat ihailleet hänen kauneuttaan! Noloa oli.
Sorsan huulet, korostetut poskipäät ja silikonirinnat! Plussana blondatut hiukset ja miniminimekko! Niin ja muutama tatuointi....
No, onko kaunista? EI!!!!
Joo, ei tähän naamaan oo kukaan muukaan rakastunut. Kuvia katseltuani oli minulla parikymppisenä tosin vielä sellaiset lapsenpyöreyden aikaansaamat feikkiposkipäät, jolloin olinkin kyllä paremman näköinen jo sen puolesta ja joitain miehiä tapailin, huonolla menestyksellä mutta kuitenkin.