Voiko olla enää kaunis ilman täyteaineita?
Onko kauneusihanne mennyt sellaiseksi, että kaunis = botox ja erinäiset täyteaineet kasvoissa? Ovatko esimerkiksi pulleiksi täytetyt huulet nykyään ihan vakiosettiä, jos haluaa olla nätti?
Olen nelikymppinen nainen eivätkä tosi täytetyt huulet ja kireä iho viehätä silmääni ollenkaan. Onko kuitenkin niin, että minua nuoremmat aidosti pitävät sellaista ulkomuotoa kauniina? Olenko vain mummoutumassa ja naturellien huulieni kanssa ihan samanlainen kuin omaan silmääni olivat permanentilliset mummot -90-luvulla?
Kommentit (333)
Mitä edes tarkoitatte termillä täyteaineet? Onhan sillä on nyt merkitystä, mitä käytetään ja mihin. Jos on jotakin mitä oma keho tuottaa niin on tulokset usein loistavia. Ei kannata tuomita ennen kuin itse kokeilee.
Katsokaapa vaikka instasta hakusanoilla marionette filler minkälaisia tuloksia saa aikaan. Ette TAATUSTI tuollaista hyvin tehtyä operaatiota pysty bongata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä edes tarkoitatte termillä täyteaineet? Onhan sillä on nyt merkitystä, mitä käytetään ja mihin. Jos on jotakin mitä oma keho tuottaa niin on tulokset usein loistavia. Ei kannata tuomita ennen kuin itse kokeilee.
Katsokaapa vaikka instasta hakusanoilla marionette filler minkälaisia tuloksia saa aikaan. Ette TAATUSTI tuollaista hyvin tehtyä operaatiota pysty bongata.
Hyvät tulokset eivät poista sitä tosiasiaa, että kaikki eivät ole niin turhamaisia ja heikkoitsetuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ainakin typerää nykyinen meno on. Myönnän että itseäni harmittaa myös, koska minulla on luonnostaan täyteläiset huulet, kuitenkin luonnolliset ja kasvoihini sopivat. Nyt ne ikään kuin hukkuvat massaan täyteainepellejen takia.
Niin ja todennäköisesti moni pitää sinunkin huuliasi täyteaineilla tehdyiksi sama kuin luomusti isorintaiset naiset tietysti hankkineet ne kidurgin veitsen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tulokset eivät poista sitä tosiasiaa, että kaikki eivät ole niin turhamaisia ja heikkoitsetuntoisia.
Käytätkö sinä meikkiä? Värjäätkö hiuksiasi? Ajatko ihokarvojasi? Nypitkö kulmakarvojasi? Jos teet jotakin näistä niin kylläpä olet turhamainen ja heikkoitsetuntoinen!
Tai jos käyttää HA-seerumia illalla ennen nukkumaanmenoa kasvojenpuhdistuksen jälkeen niin onko tämä henkilö sitten vähemmän turhamainen kuin se, joka ottaa saman aineen pistoksena kerran vuoteen?
Huomaatko nyt, miten vanhanaikaiset käsitykset sinulla on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä se leuka naisenkin ulkonäköön vaikuttaa. Ei Jennifer Aniston olisi ollut maailmanlaajuinen seksisymboli jos hänellä olisi ollut olematon, kaulasta alkava leuka. Ei ole olemassa kaunista ihmistä jolla olisi epäselvä tai olematon leuka.
Jennifer Aniston oli naisille kaunesihanne, ja siinäkin lähinnä muodin takia. Frendit ja vielä enemmän kauneuslehdet on enimmäkseen naisten suosiossa.
Audrey Hepburn on pienen siron ja sileän leukansa kanssa >99.9% miehistä paljon paremman näköinen kuin Chyna jykevän leukansa kanssa. Ja varmasti myös valta-enemmistön naisista.
En tiedä elitkö 90-luvulla mutta Aniston oli kyllä miesten seksisymboli numero yksi.
Hepburnilla on pieni ja siro, mutta selkeäpiirteinen, erottuva leukalinja. Ei epämääräinen tai huonosti erottuva.
Vierailija kirjoitti:
tänne kirjoittelee ihmiset, joilla ei ole kokemusta hyvin tehdyistä hoidoista. aina mennään extremeen eli mainitaan vaan ne epäonnistuneet tulokset. ne onnistuneethan ei näy päällepäin, näyttää vaan freesiltä ja levänneeltä
Tänne kirjoittelee ihmiset, joiden oma silmä on jo sokeutunut sille, miltä luonnollinen, freesi ja levännyt näyttää. Se tapahtuu hitaasti ja vaivihkaa, vaikket usko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö sinä meikkiä? Värjäätkö hiuksiasi? Ajatko ihokarvojasi? Nypitkö kulmakarvojasi? Jos teet jotakin näistä niin kylläpä olet turhamainen ja heikkoitsetuntoinen!
Tai jos käyttää HA-seerumia illalla ennen nukkumaanmenoa kasvojenpuhdistuksen jälkeen niin onko tämä henkilö sitten vähemmän turhamaine
Operaatiot aiheuttavat enemmän kipua ja niihin liittyy merkittävämpiä komplikaatioita. Kyllä se on järkyttävää, että joku on valmis oikeasti kärsimään ulkonäkönsä vuoksi.
Sanna Marin ja Minttu Räikkönen ovat varmaan sellaisia esimerkkejä, joista osa naisistakaan ei tajua, mitä on tehty.
Monesti puhutaan vain huulitäytteistä, mutta täytteillähän selkeytetään lisäksi leukalinjaa ja tehdään kasvoihin ulokkeisuutta kilmiin ja poskipäihin sekä mm. oikaistaan nenä. Täjän sitten päälle mesolangat ja botox, joilla saadaan kiristettyä kasvot toivottuun muotoon. Iholle sitten on lisäksi omat hoitonsa, että pysyy kuulaana ja tasaisena. Kun tämä tehdään taidolla, suurin osa ihmisistä ei sitä tajua. Sellainen, jota pidetään luonnonkauniina, on usein taitavan ja säännöllisen käsittelyn tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ja Minttu Räikkönen ovat varmaan sellaisia esimerkkejä, joista osa naisistakaan ei tajua, mitä on tehty.
Monesti puhutaan vain huulitäytteistä, mutta täytteillähän selkeytetään lisäksi leukalinjaa ja tehdään kasvoihin ulokkeisuutta kilmiin ja poskipäihin sekä mm. oikaistaan nenä. Täjän sitten päälle mesolangat ja botox, joilla saadaan kiristettyä kasvot toivottuun muotoon. Iholle sitten on lisäksi omat hoitonsa, että pysyy kuulaana ja tasaisena. Kun tämä tehdään taidolla, suurin osa ihmisistä ei sitä tajua. Sellainen, jota pidetään luonnonkauniina, on usein taitavan ja säännöllisen käsittelyn tulosta.
Ja Jenni Haukio.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, osasit sanoittaa tämän hyvin. Monelle tulee vain mieleen liikkumaton botox-naama tai ylitäytetyt ankkahuulet, vaikka ne ovat vain todellisia ääripäitä. Ne hyvät tulokset eivät ole mitään silmiinpistäviä todellakaan.
Käyn pistoshoidoissa, koska omaan silmääni oman naamani valahtaminen näyttää pahalta. Ja nimenomaan vain oman naamani valahtaminen häiritsee, ei naapurin naamassa näkyvä ikääntyminen. Esteettiset hoidot lienee samanlainen alakulttuuri kuin tatuoinnit, joihin osa ihmisistä ns. hurahtaa ja joita en ikinä itselleni ottaisi. Joku tykkää, toinen ei. En tykkää tatskoista, en ota niitä. Naapurin rouvan tatskat, hiusväri tai meikki ei kuulu minulle.
Vaikea ymmärtää, kuinka toisen ihmisen ulkonäkö voi mennä kenenkään tunteisiin näin suuressa määrin. En saa kiinni tästä lainkaan. Minulle on se ja sama, miltä joku muu näyttää. En katso miesten enkä kanssasisarieni ulkonäköä arvioiden. He saavat näyttää miltä haluavat. Minäkin näytän, miltä itse tahdon. 

Toisten ihmisten ulkonäköön takertuminen tuntuu minusta ummehtuneelta läheisriippuvaisuudelta, ei tasapainoisen ihmisen touhulta ollenkaan. Jos eivät pistoshoidot naista kaunista, niin ei kyllä kaunista toisen kehon tai kasvojen haukkuminenkaan. Ajatelkaa, jos minä botox-naamoineni alkaisin heitellä samantyylistä juttua teidän rypyistänne tai ylipainostanne. Fresh? I dont think so.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naurettava on myös kun yli viisikymppinen vetää hohtavanvalkoisissa tennareissa JA hampaissa. Ei oo luonnollisen näköistä.
No valkoisissa tennareissa ja hampaissa ei kyllä ole missään iässä mitään vikaa, päinvastoin. 😄
Taidat olla yli viisikymppinen, jos noin ajattelet. Hohtavan valkoiset tennarit ja hampaat näyttää naurettavilta jollain rupsahtaneella kalkkunalla tai käävällä. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman täyteaineita ihminen ei voi olla kaunis.
- virolaisen kauneusklinikan omistaja
Kauneus on katsojan silmissä ;)
Vierailija kirjoitti:
Käyn pistoshoidoissa, koska omaan silmääni oman naamani valahtaminen näyttää pahalta. Ja nimenomaan vain oman naamani valahtaminen häiritsee, ei naapurin naamassa näkyvä ikääntyminen. Esteettiset hoidot lienee samanlainen alakulttuuri kuin tatuoinnit, joihin osa ihmisistä ns. hurahtaa ja joita en ikinä itselleni ottaisi. Joku tykkää, toinen ei. En tykkää tatskoista, en ota niitä. Naapurin rouvan tatskat, hiusväri tai meikki ei kuulu minulle.
Vaikea ymmärtää, kuinka toisen ihmisen ulkonäkö voi mennä kenenkään tunteisiin näin suuressa määrin. En saa kiinni tästä lainkaan. Minulle on se ja sama, miltä joku muu näyttää. En katso miesten enkä kanssasisarieni ulkonäköä arvioiden. He saavat näyttää miltä haluavat. Minäkin näytän, miltä itse tahdon.
Toisten ihmisten ulkonäköön takertuminen tuntuu minusta ummehtuneelta läheisriippuvaisuudelta, ei tasapainoisen ihmisen touhulta ollenkaan. J
Saa näyttää miltä tahtoo, mutta kaikenlaisten toimenpiteiden yleisyys vääristää suuresti käsityksiä siitä, miltä pitäisi näyttää. Vaikuttaa erityisesti nuoriin tyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt sitten, mitä nuo luonnolliset pistoshoidot sitten on?
Sitten botoxista, kun sitä kuitenkin tosi paljon käytetään noiden "luonnollisten" sijaan tai ohessa. Mulla on tuttuja, joille on laitettu botoxia koko otsan alueelle ja nostettu botoxilla myös kulmia. Heille on tullut kissamaiset viirusilmät, ja he näyttävät jopa hymyillessään ilkeiltä! Karita Mattila on muuten yksi esimerkki, ei näytä enää hyvältä kun tulee tarpeeksi ikää mittariin, vaan jopa vähän pelottavalta.
Sitten luomileikkaus. Jutta Larm on yksi, jolla on avarrettu katsetta luomileikkauksella. Toinen oli selvästi se keski-ikäinen yksinasuva varakas nainen yhdessä jaksossa siinä ohjelmassa, jossa köyhät ja rikkaat vaihtaa kotia viikoksi. Okei, luomet ei enää roiku kun on tehty tuo leikkaus, mutta silti se katseen avartuminen ei näyttänyt hyvältä. Vaan epäluonnolliselta. Kun silmä kuitenkin lukee sen iä
Itse olen lykännyt yläluomileikkausta kun hirvittää jos se ei sitten olekaan hyvä.. kun joillain tulee juurikin liian isot luomet ja silmä näyttää olevan ikään kuin tosi syvällä. Ns Sointu Borg -efekti. Toisaalta mulla on 60-v työkaveri jolla on todella onnistunut ja luonnollinen lopputulos.
Täyteaineiden olisi pitänyt pysyä alkuperäisessä tarkoituksessa eli vanhempien ihmisten ilmeen piristämiseen. Nuorille aivan turhia ja vanhentavia.
Mä taas luulen, että ne syvällä kallossa olevat silmät on luonnollisesti sillä tavalla. Ei Jutta Larmilla esimerkiksi sellaisia ole. Kallosilmät on ihan ok ja luonnollisen näköiset, niitä on ollut kautta aikain ennen kauneusleikkauksiakin. Yleensä laihoilla ihmisillä vanhetessa iho imeytyy kalloon kun ei ole rasvaa, joka alkaisi roikkumaan. Kristin Scott Thomas on esimerkki kallosilmästä, hänelle on sellaiset jo melko nuorena itsestään kehittyneet. Omalla pikkuserkullanikin oli sellaiset jo nuorella iällä, eikä varmasti ole käynyt luomileikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Töröhuulipellet tekoripsineen ja tekokynsineen on 110% este parissuhteelle.
Ja silikonit... joo ei kiitos, saa muut nautiskella noista. Luomua kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, osasit sanoittaa tämän hyvin. Monelle tulee vain mieleen liikkumaton botox-naama tai ylitäytetyt ankkahuulet, vaikka ne ovat vain todellisia ääripäitä. Ne hyvät tulokset eivät ole mitään silmiinpistäviä todellakaan.
Milloin miehiä aletaan muokkaamaan yhtä usein? Miten Kimi ja kampaajarakas? Tarttisivat myös kohotusta ja silotusta. Toinen myös äänenmuuntajan, ettei narise kuin vanha akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töröhuulipellet tekoripsineen ja tekokynsineen on 110% este parissuhteelle.
Ja silikonit... joo ei kiitos, saa muut nautiskella noista. Luomua kiitos.
Kaveri laittoi silikonit ja tekoripset pelastaakseen avioliittonsa. Aviomies kulkee itse kulahtaneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi naurettava on myös kun yli viisikymppinen vetää hohtavanvalkoisissa tennareissa JA hampaissa. Ei oo luonnollisen näköistä.
No valkoisissa tennareissa ja hampaissa ei kyllä ole missään iässä mitään vikaa, päinvastoin. 😄
Taidat olla yli viisikymppinen, jos noin ajattelet. Hohtavan valkoiset tennarit ja hampaat näyttää naurettavilta jollain rupsahtaneella kalkkunalla tai käävällä. Sori siitä.
Tulee muuten mieleen Toivo Sukari. Ja Kari Lumikeron näin kerran myös ultrahohtavissa tennareissa. Hampaita en nähnyt.
Ennen sanottiin, että mitä mustempi, sitä valkoisemmat kengät. Valkoiset täysin puhtaat kengät oli mustien pakkomielle. Nyt kun vanhukset on siirtyneet samaan moodiin, se on mielestäni alisteisen aseman tunnustamista heiltäkin. Yrittävät olla nuorekkaita eivätkä ole ylpeästi vanhoja.
Itse olen lykännyt yläluomileikkausta kun hirvittää jos se ei sitten olekaan hyvä.. kun joillain tulee juurikin liian isot luomet ja silmä näyttää olevan ikään kuin tosi syvällä. Ns Sointu Borg -efekti. Toisaalta mulla on 60-v työkaveri jolla on todella onnistunut ja luonnollinen lopputulos.
Täyteaineiden olisi pitänyt pysyä alkuperäisessä tarkoituksessa eli vanhempien ihmisten ilmeen piristämiseen. Nuorille aivan turhia ja vanhentavia.