Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko kertoo inssistä ja siittiöiden rakenteesta?

02.02.2007 |

Kaks vuotta yritystä takana. Tammikuun 11. oli eka käynti klinikalla ja just tänään saatiin kaikki tutkimustulokset. Mulla kaikki ok, mutta miehen sperma rakenteellisesti heikko. Liikkuvuus ja tiheys hyvät mutta normaaleja rakenteeltaan vain 3%.

Nyt sit jo mahdollisesti ens viikolla eka inssi. Mulla oli hormonituotanto yms ok, joten tässä vaiheessa ei mulle mitään määräilty. Innolla nyt odotetaan ja yllättyneinä ollaan itsekin tästä asioiden nopeasta etenemisestä :)

Siinä tohinassa kuitenkin jäi monta kysymystä jotka vasta jälkikäteen tuli mieleen eikä lekurilta ehtinyt kysyä...toivottavasti joku osaa/viitsii vastailla eden näihin pariin kysymykseeni:

- Mitä 3% normaali rakenteiset siittiöt käytännössä tarkoittaa. Olisiko luonnollisesti raskaaksi tulo ylipäänsä mahdotonta? nykyajan tekniikoilla kai laboratoriaossa pysytytään asialle tekemään paljonkin joten kova luottamus on inseminaatioon!

- Tänään ollut aukiolo tutkimus oli aikamoinen kokemus, ei onneksi kestänyt kauan. Osaatteko sanoa onko inssi paljon helpompi? Lekuri sanoi tutkimuksen jälkeen että nyt on pahin ohi eli mahdolliset jatkohoidot ei pitäisi sattua näin paljon...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noillakin simppamäärillä on käsittääkseni ihan hyvät mahkut inssillä onnistua, se sperma kuitenkin pestään (eli " otetaan pois" ne turhat kaverit siitää) eli jäljelle jää vain ne parhaat. Ja eihän niitä tarvita kuin se yksi että se tärppi tulee! ;) Enkä usko että luomuraskauskaan mahdoton on, tosin varmaan pienempi on onnistumisprosentti mutta tuskin täysin mahdoton...

Inssi ei ole paha juttu, tosin tänään (toinen inssi) oli kyllä vähän kivuliaampi kuin viimeksi - johtui kaiketi siitä että en saanut millään lihaksia rennoiksi alussa. Mutta periaatteessa on kyllä pieni operaatio. Tosin kaikki kokee nämä asiat eri tavalla, olen kyllä kuullut että joillakin inssi on tehnyt todella kipeää, ilmeisesti silloin jos on jotenkin " mutkikkaat" paikat... Heh, mitä selityksiä mulla! :D

Mutta mun mielestä voit hyvillä mielin sopivan jännityksen kera odotella inssiä! :) Toivottavasti teille jo se yksi inssi tuo tuloksen ja pääset nauttimaan odotuksen huumasta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän