Meni jotenkin maku kun selvisi että tapailumiehen aamupala on energiajuoma ja sätkä. 50vuotiaan
Kääntää sätkän,korkkaa tölkin ja painelee parvekkeelle.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö aamupalaa muuta kuin banaanin tai maustamatonta jugurttia. Joskus olen yrittänyt syödä hotelliaamiaisia, mutta seurauksena on ollut turvotus ja huono olo. Kun matkustan muiden kanssa, ei kukaan pidä ongelmana, että en usein tule aamiaiselle. Ihmiset on erilaisia. Mikä ongelma on syödä yksin aamiaista?
Mä teen sinkkuna asioita yksin. Jos olisi kumppani, niin ottaisi päähän tehdä edelleen kaikki yksin.
Aamupala=kaikki. Ei ihme, että olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v***n tapailumies? Jotkut ei onnistu sitten missään.
Älä viitsi jankuttaa.
Mikä olisi parempi sana? Poikaystävä, fwb, äijäkaveri..? "Tapailumies"-termi on ihan hyvä kertomaan suhteen laadun.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä lienee persu, joten suosittelen laittamaan vaihtoon saman tien, ei se meno tuosta ainakaan parane.
Pekoni on persua, energiajuomat ei.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!
Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?
Ap
onko niin vaikeaa syödä yksin, ihme juttu... oma rauha niin kotona kuin hotellissakin
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi sopii pannullinen kunnon sumppia. Jos vielä polttaisin, käärisin myös sätkän. Molemmat nauttisin parvekkeella aurinkovarjon alla. Energiajuomat jätän jonneille.
muuta taloyhtiöön joka on savuton itsekä paskiainen. tupakssa niin paljon haitallisia yhdisteitä ja sää savutat parvekkeela muiden terveyttä ja tuuletusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!
Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?
Ap
Kaatuisiko se maailma siihen, jos istut yksin hotellin aamupalalla? Ei minuakaan energiajuomien lipittäminen viehätä, ja mieluiten seurustelen tupakoimattoman kanssa, mutta silti pakko sanoa, että ihan outoja asioita ihmisillä painaa vaakakupissa. Kun itse etsin ihmistä, jonka kanssa sovitaan yhteen persoonan tasolla, on samanlainen arvomaailma ja samanlaiset seksuaaliset mieltymykset, tu
kyllä normi osaa syödä itsekseenkin, toinen voi vaikka aamusaunoa tai ulkoilla, salilla tms. ihme tyyppejä jos ei hetkeen saa olla yksin. itse syön jo lounastakin aamulla usein ja joku aamu ei edes kahvia. en voisi vaatia toista mukaan aamiaiselle jos ei maistu. hän voi ottaa vaikka torkut vielä,lukea lehtiä jne ,hoidella asioitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v***n tapailumies? Jotkut ei onnistu sitten missään.
Älä viitsi jankuttaa.
Mikä olisi parempi sana? Poikaystävä, fwb, äijäkaveri..? "Tapailumies"-termi on ihan hyvä kertomaan suhteen laadun.
Ei ap
Totta, paljon parempi kuin "deitti" tai "deittailumies"
Taidanpa käydä jääkaapista kylmän oluen ja mennä parvekkeelle juomaan sen kun tapailunainen oli yötä mutta lähti juuri töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut hei, tuollaista miestä ei tarvinne tapailla pitkään koska se potkaisee tyhjää päivänä minä hyvänsä.
Miläs "pahan" tappaisi?
Eikö poju osaa kirjoittaa?
Äijän tappaa itseaiheutetut elämäntapasairaudet eli rasvamaksa ja sepelvaltimotauti. Nuohan on nykyään jo kolmikymppistenkin miesten yleisiä vaivoja. Siksi niillä ei edes seiso.
Miun tappailumies juop aeka ussein sätkän kansa keskoluven.
Miksi pitäisi aina mennä sen aamupalaa syövän mukaan? Miksei voida välillä yhdessä jättää aamupalaa väliin?