Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni jotenkin maku kun selvisi että tapailumiehen aamupala on energiajuoma ja sätkä. 50vuotiaan

Vierailija
15.07.2024 |

Kääntää sätkän,korkkaa tölkin ja painelee parvekkeelle.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö aamupalaa muuta kuin banaanin tai maustamatonta jugurttia. Joskus olen yrittänyt syödä hotelliaamiaisia, mutta seurauksena on ollut turvotus ja huono olo. Kun matkustan muiden kanssa, ei kukaan pidä ongelmana, että en usein tule aamiaiselle. Ihmiset on erilaisia. Mikä ongelma on syödä yksin aamiaista? 

Mä teen sinkkuna asioita yksin. Jos olisi kumppani, niin ottaisi päähän tehdä edelleen kaikki yksin.

Just näin. Parisuhteessa tehdään asioita yhdessä. 

Ai väkisin pitää syödä aamupalakin vaikka ei tee mieli yhtään syödä? Ei kyllä onnistuisi tuollaisen suhde. 

Onko niin hirveää syödä aamupala yksin? 

Ei noin vaan etsin ihmisen, joka haluaa syödä sen aamupalan kanssani mielellään (ja siis syö aamuisin muutenkin). Kenenkään ei tarvitse muuttua suhteessa, osan kanssa se suhde ei vain onnistu, kuten itsekin sanot.

Vierailija
62/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v***n tapailumies? Jotkut ei onnistu sitten missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nuorena syönyt aamiaista, mutta koska se on hyvä aloitus päivälle, opettelin siihen iän myötä. Enää en toki alkaisi opetella uusia tapoja kenenkään takia. Onneksi ei tarvitse. Minulla tuo suhde kaatuisi jo tupakointiin, jos olisin sinkku, en voi sietää sitä hajua ja tupakoitsijat haisevat myös, kun eivät polta.

Vierailija
64/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä varmaan ällöttää sun pekonis. En kyllä ymmärrä, että miksi SINUN tyylisi on parempi kun hänen? Tai millä perusteella ylipäänsä joku niin kuvittelee?

Minä aloin syömään aamiaista vasta aikuisena. Aamulla kaikki ruoka ihan oikeesti oksetti. En ikinä pystynyt syömään lapsena aamulla,kun ei ollut nälkä heti herättyä. Varmaan pitäis halveksia niitä jotka syö aamulla. Ihme tyyppejä tää maailma kasvattaa.

Vierailija
65/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
66/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselta mieheltä ei varmasti kukaan nainen niele.

Vierailija
67/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei maistu ruoka aamuisin. Lapsuuteni oli kamalaa aamujen osalta kun piti syödä puuroa ja tuntui että oksennus lentää,ja sitten tuli huutoa kun yökin. Murkkuiässä lopetin aamupalan syömisen kokonaan join vaan kahvia. Ja nyt keski-iässä mun aamupala on edelleen se kahvi,miksi kiusata itseään ja tehdä huono olo kun tietää ettei maistu. Kaikki ei vaan pysty vetämään puuroa,pekonia ja leipää kello 6 aamulla.

Kuka sun käskee syödä klo 6 aamulla?

Olisikohan työaika? Jotkut katsos käy töissä.

Vierailija
68/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weetee-aamiainen: kuppi kahvia ja sätkä.

Wannabe kermapercen aamiainen tietenkin suoraan Brazialjasta lennätettyjä tuoreita kahvipapuja, yhden munan munakas punasipulilla ja voikukalla, lasi punkkua ja keskellä pöytää joku rehu maljakossa?

Eikös tuo ole jo ihan aito eikä wannabe.

Huomaa että joukosta puuttuu se yön yli haudutettu puuro, tuoreista marjoista tehty smoothie ja juustolajitelma.

Eihän tuossa ole edes 3ea eri leikkelettä ökykaupasta.

Vierailija
69/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies nauttii aamupalaksi pari tölkkiä Karjala-olutta ja muutaman sätkän.

Hyi olkoon. Itse olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa tuollaisen kanssa.

Vierailija
70/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
71/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

monien panneelle kalja passolle ei aamu palaa sänkyyn kanneta ETKÖ VIELÄKÄÄN OLE SITÄ TAJUNNUT. mitä nopeimmin ongelmajäte poistuu sitä helpompi.

Vierailija
72/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monien panneelle kalja passolle ei aamu palaa sänkyyn kanneta ETKÖ VIELÄKÄÄN OLE SITÄ TAJUNNUT. mitä nopeimmin ongelmajäte poistuu sitä helpompi.

Oletko vammainen?

Vierailija
73/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin juon aamulla energiajuoman. En pysty syömään aamupalaa enkä pidä kahvista. Tupakkaa kyllä en polta.

Ja olen 44vuotias. Teininä join koulumatkalla ostettua limsaa  aamiaiseksi kun enenrgiajuomia ei ollut.

En vain pysty syömään mitään ennen kello kymmentä,tulee huono olo.

Eikö muka energiajuomasta tule huono olo, varsinkin kun sen juo tyhjään mahaan aamulla?

Vierailija
74/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla ei pitkään elä. Joku elämäntapaluuseri?

Vierailija
75/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko mikäli aamupala olisi kuppi kahvia ja pikkusikari?

Vierailija
76/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei maistu ruoka aamuisin. Lapsuuteni oli kamalaa aamujen osalta kun piti syödä puuroa ja tuntui että oksennus lentää,ja sitten tuli huutoa kun yökin. Murkkuiässä lopetin aamupalan syömisen kokonaan join vaan kahvia. Ja nyt keski-iässä mun aamupala on edelleen se kahvi,miksi kiusata itseään ja tehdä huono olo kun tietää ettei maistu. Kaikki ei vaan pysty vetämään puuroa,pekonia ja leipää kello 6 aamulla.

Kuka sun käskee syödä klo 6 aamulla?

Olisikohan työaika? Jotkut katsos käy töissä.

Kyllä. Jos aamuvuoro alkaa klo 7, niin aamiainen on pakko syödä aikaisin. 

Vierailija
77/93 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole vahvempaa, kuin energiajuoma.

Vierailija
78/93 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes suhteen alussa olla yhdessä, niin heitä ap se possu ulos.

Vierailija
79/93 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!

Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten  suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?

Ap

Tuo kertoo hänestä enemmänkin. Jos olisi tilannetajua niin istuisi edes seurana aamupalalla vaikkei itse söisikään

Miksei hän mennyt parvekkeelle seuraksi? Tilannetaju hoi

Vierailija
80/93 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitää tehdä samalla tavalla Suomessa. Jos joku poikkeaa massasta niin voi kauhian kauhiaa. Mättäkää aamupalaanne ja syökää 7 kertaa päivässä, mutta älkää hemmetti vaatiko sitä muilta, joille tommonen ei alkuunkaan sovi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi