Huhhuh miten junttia porukkaa oli Malagan lennolla
Oikeen hävetti olla siellä koneessa. Ensi kerralla Espanjaan matkustaessa pitää varmaan lentää Madridiin ja sieltä sitten junalla lopulliseen päämäärään!
Kommentit (30)
En huomannut sinun erottuvan joukosta mitenkään.
T:, Samalla lennolla ollut
Näinhän se on :)
Niitä lentoja vaan menee melko hyvin ja sieltä on helppo jatkaa matkaa jonnekin muualle kuin Fuengirola Suomi-baareihin.
Mitäs töppäilit koneessa, onneksi osaat hävetä. Mutta kyllä se elämä siitä taas soljuu eteenpäin.
Lennä ensi kerralla vaikka Sevillaan ja jatka sieltä matkaasi eteenpäin.
Juntti avaaja voisi kertoa vähän tarkemmin, mitä lennolla sitten mahtoi tapahtua?
True travelina menet ensin liftaten Tansaniaan ja sieltä norsulla Malagaan. Siitähän saavat, juntit.
Kyseiset juntit tulivat heti tänne puolustelemaan.
Kyllä se vaan niin on, että esimerkiksi juuri tuolla lennolla on tosi junttia porukkaa. On niitä muitakin samantapaisia reittejä Etelä-Eurooppaan, joilla sama ilmiö. Suomesta ei ainakaan vielä muutama kuukausi sitten ollut suoria lentoja esimerkiksi Sevillaan, jotta voisi välttää nuo jurpot lentokoneessa. Madridiin kyllä on, mutta sinne ei viitsisi lentää, jos tarkoitus on mennä muulle suunnalle Espanjassa.
Määrittele sana. JUNTTI!
Kuka on mielestäsi JUNTTI? ( vanhat vs nuoret, maalaiset vs kaupunkilaiset etc.etc.?)
Kuinka ns JUNTIN esim.käyttäytyminen.eroaa ei juntin käyttäytymisestä... vaikkapa juuri lentomatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Juntti avaaja voisi kertoa vähän tarkemmin, mitä lennolla sitten mahtoi tapahtua?
Luultavasti puhuttiin suomea.
Taputettiinko siellä kun kone laskeutui?
Vielä pahempaa jos olisi ollut juppeja.
Minun nuoruudessani jupit ja juntit olivat ne kaksi ääripäätä. Nykyään sanoista on käytössä vaan juntti, mistähän se kertoo?
Laulettiinko Málagaa lähestyessä *Kotimaani ompi Suomi* - haikealla äänellä? Taputettiinko koneen laskeuduttua? Entäpä se alkoholin nauttiminen?
Sellainen mielikuvituslento ap:lla tällä kertaa.
On melkoista junttiseutua tuo rannikko, eikä kovin nättiä. Verosopimusta uusittiin eikä rikkaimmillakaan ole enää tunkua isoine eläkkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että mielikuvitus sentään lentää? Ja nyt kun kaikesta oikeasta lentämisestä niin syyllistetään, hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap itse on mielikuvitusolento
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole muuten yhtään junttia. Myös ulkomailla taputetaan. Kiitos ja huokaus, että turvassa maan kamaralla. Vanha tapa, ei junttia. Juntti pitää junttina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole muuten yhtään junttia. Myös ulkomailla taputetaan. Kiitos ja huokaus, että turvassa maan kamaralla. Vanha tapa, ei junttia. Juntti pitää junttina.
Itse taputan yleensä silloin kun kone nousee. Ja sit silloin kun aletaan tarjoilla ruokaa.
Mä taputan aina kun lentoemäntä kävelee ohi. Ja jos oon menossa vessaan eikä oo jonoa. Tai jos kapteeni kuuluttaa jotain positiivista.
itsekin olit siellä - juntti?