Meni jotenkin maku kun selvisi että tapailumiehen aamupala on energiajuoma ja sätkä. 50vuotiaan
Kääntää sätkän,korkkaa tölkin ja painelee parvekkeelle.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Weetee-aamiainen: kuppi kahvia ja sätkä.
Wannabe kermapercen aamiainen tietenkin suoraan Brazialjasta lennätettyjä tuoreita kahvipapuja, yhden munan munakas punasipulilla ja voikukalla, lasi punkkua ja keskellä pöytää joku rehu maljakossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabe kermapercen aamiainen tietenkin suoraan Brazialjasta lennätettyjä tuoreita kahvipapuja, yhden munan munakas punasipulilla ja voikukalla, lasi punkkua ja keskellä pöytää joku rehu maljakossa?
Eikös tuo ole jo ihan aito eikä wannabe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole jo ihan aito eikä wannabe.
Huomaa että joukosta puuttuu se yön yli haudutettu puuro, tuoreista marjoista tehty smoothie ja juustolajitelma.
Kyseessä lienee persu, joten suosittelen laittamaan vaihtoon saman tien, ei se meno tuosta ainakaan parane.
Mun mies nauttii aamupalaksi pari tölkkiä Karjala-olutta ja muutaman sätkän.
Mulle olis kyllä ehdoton ei sellainen ihminen joka miettii, että jos tulevaisuudessa mennäänkin kylpylään. Juu kiitos ei. Jotain rajaa sentään.
N. 68v.
Kaikki jotka juo energiajuomaa on kyllä ällötyksiä. Heittää rahansa turhuuteen.
Aamupalaksi sopii pannullinen kunnon sumppia. Jos vielä polttaisin, käärisin myös sätkän. Molemmat nauttisin parvekkeella aurinkovarjon alla. Energiajuomat jätän jonneille.
Ei jatkoon, itse en tapailisi tupakoijaa edes ja toi energiajuoma on teinix.
Outoa, että polttaa parvekkeella. Nykyään se on melkein joka paikassa kiellettyä. Häiritsee naapureita. Sikamainen tyyppi.
Täytyykin laittaa sumppi pihisemään ja sitten mennä sätkälle.
Ja prinssi asuu tietenkin vuokralla vielä viisikymppisenäkin. Vaihtoon.
Marlboro eli MM-alppihiihdossa on pakollinen osa aamiaista. Sätkät ovat kovin vulgaaria, mutta ehkä ne sopivat alemmalle keskiluokalle.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!
Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?
Ap
Kaatuisiko se maailma siihen, jos istut yksin hotellin aamupalalla? Ei minuakaan energiajuomien lipittäminen viehätä, ja mieluiten seurustelen tupakoimattoman kanssa, mutta silti pakko sanoa, että ihan outoja asioita ihmisillä painaa vaakakupissa. Kun itse etsin ihmistä, jonka kanssa sovitaan yhteen persoonan tasolla, on samanlainen arvomaailma ja samanlaiset seksuaaliset mieltymykset, tuntuu ihan hassulta, että jonkun mielestä olennainen asia on joku kylpylähotellin aamupala. Ihan hyvinhän joskus voi käydä niin, että aamupalaa syövä ei ole saanut nukuttua ja haluaakin jäädä nukkumaan aamupalan ohi. Onko tämäkään ongelma? Kyllä minä ainakin voisin ongelmitta syödä yksin hotellin aamupalalla - lukisin samalla päivän lehden ja vajoaisin omiin ajatuksiini. Ei minulle ainakaan mikään ongelma olisi, jos kumppani jättää aamupalan väliin. Joskin outoa, että asia tuli ilmi vasta aamulla - luulisi, että se olisi tullut esiin jo silloin, kun olit ostamassa niitä pekoneita ja paahtoleipiä - koska kyllä ainakin minä jotain aamupalatarvikkeita ostaessani kysyisin toiselta, mitä hän yleensä syö aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!
Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?
Ap
Kaverit polttaa. Ja vielä sätkiä. Kertoo yllättävän paljon sinusta ja elinpiiristäsi. Nyt ollaan päästy kunnon wt-parisuhteen pariin. Onko monella kaverilla myös tatuointeja? Ja minkä väriset hiukset?
En tapaile tupakoijia, joten en osaa sitä miettiä omalle kohdalle. Jos aloittaisi päivän energiajuomalla kuolisin varmaan nauruun.
N55
Mikä on tapailumiehen koulutus ja työ?
Vierailija kirjoitti:
Ap
noh, ei se pekoni terveellistä kyllä ole.
Mulla meni maku jo sanan tapailumies kohdalla. Sätkä ja energiajuoma vain sinetöivät.