Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni jotenkin maku kun selvisi että tapailumiehen aamupala on energiajuoma ja sätkä. 50vuotiaan

Vierailija
15.07.2024 |

Kääntää sätkän,korkkaa tölkin ja painelee parvekkeelle.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin juon yleensä aamulla ensimmäiseksi energiajuomaa ja syön jotakin vasta kun olen paremmin herännyt, yleenä vasta työpaikalla. Noh ruokavalioni ei ole superterveellinen, mutta miksi tuo on niin paljon paheksuttavampaa kuin se etää todella moni juo "aamupalaksi" kupillisen tai pari kahvia?

Vierailija
42/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tärkeät ravinteet heti aamusta. Sen takia se onkin vielä elossa, eikä kuollut nuorena kuten jotkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä rööki olisi pysäyttänyt tapailun ennen alkua.

Vierailija
44/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin uuden "tapailumieheni" kanssa ollessani juoda aamupalaksi vain energiajuoman, koska en uskaltaisi syödä mitään ettei vatsa mene sekaisin. 

Mun vatsa kestää juomisen ja jopa satunnaisen tupakoinnin, mutta aina joskus kun syön jotain tuleekin hetkessä kiire ripulille. Se vasta olisikin romanttista. 

Vierailija
45/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!

Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten  suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?

Ap

Kaatuisiko se maailma siihen, jos istut yksin hotellin aamupalalla? Ei minuakaan energiajuomien lipittäminen viehätä, ja mieluiten seurustelen tupakoimattoman kanssa, mutta silti pakko sanoa, että ihan outoja asioita ihmisillä painaa vaakakupissa. Kun itse etsin ihmistä, jonka kanssa sovitaan yhteen persoonan tasolla, on samanlainen arvomaailma ja samanlaiset seksuaaliset mieltymykset, tuntuu ihan hassulta, että jonkun mielestä olennaine

Kun matkalla ollaan yhdessä niin myös aamupalalle mennään yhdessä tai ollaan menemättä. Se toinen voi vaikka ryystää sen juomansa siellä aamupalapöydässä. Kuuluu ihan normaaliin käytöstapoihin että ollaan yhdessä. 

Millaiset parisuhteet teillä on jos matkoilla ei edes ruokailuja olla yhdessä? Voi itku

Vierailija
46/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? sinä haluat heti käydä aikuisen miehen aamupalaa muuttamaan? Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää. Välimeren maissa ne vetää jotain makeetaa jos sitäkään aamulla. Ja usein sätkä päälle. Terveempiä ovat kuin me hiilihydraatilla turvotetut

Vierailija
47/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? sinä haluat heti käydä aikuisen miehen aamupalaa muuttamaan? Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää. Välimeren maissa ne vetää jotain makeetaa jos sitäkään aamulla. Ja usein sätkä päälle. Terveempiä ovat kuin me hiilihydraatilla turvotetut

Kirjoitustyylistä päättelen että jos poltat, niin poltat sätkiä. Olenko oikeassa?

Vierailija
48/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, mutta mun aamu alkaa myös pelkällä energiajuomalla ja iältäni olen 52.  Mitä siinä on erilaista verrattuna kahviin noin niinku wt-näkökulmasta?

Vierailija
49/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamupalaa muuta kuin banaanin tai maustamatonta jugurttia. Joskus olen yrittänyt syödä hotelliaamiaisia, mutta seurauksena on ollut turvotus ja huono olo. Kun matkustan muiden kanssa, ei kukaan pidä ongelmana, että en usein tule aamiaiselle. Ihmiset on erilaisia. Mikä ongelma on syödä yksin aamiaista? 

Vierailija
50/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin uuden "tapailumieheni" kanssa ollessani juoda aamupalaksi vain energiajuoman, koska en uskaltaisi syödä mitään ettei vatsa mene sekaisin. 

Mun vatsa kestää juomisen ja jopa satunnaisen tupakoinnin, mutta aina joskus kun syön jotain tuleekin hetkessä kiire ripulille. Se vasta olisikin romanttista. 

Ennemmin tai myöhemmin tyypille selviää, että käyt vessassa kuten normaalit ihmiset.

Vierailija
51/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö aamupalaa muuta kuin banaanin tai maustamatonta jugurttia. Joskus olen yrittänyt syödä hotelliaamiaisia, mutta seurauksena on ollut turvotus ja huono olo. Kun matkustan muiden kanssa, ei kukaan pidä ongelmana, että en usein tule aamiaiselle. Ihmiset on erilaisia. Mikä ongelma on syödä yksin aamiaista? 

Mä teen sinkkuna asioita yksin. Jos olisi kumppani, niin ottaisi päähän tehdä edelleen kaikki yksin.

Vierailija
52/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies. Järkky jo sanana. 

Vierailija
53/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa aamulla alas mitään ennen kello kymmentä.  En edes kahvia. Nuorempana join limsaa kunnes löysin energiajuomat.  Sellainen aamulla niin jaksaa polkea töihin.

Ja ikää minulla on 41vuotta 

Vierailija
54/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei maistu ruoka aamuisin. Lapsuuteni oli kamalaa aamujen osalta kun piti syödä puuroa ja tuntui että oksennus lentää,ja sitten tuli huutoa kun yökin. Murkkuiässä lopetin aamupalan syömisen kokonaan join vaan kahvia. Ja nyt keski-iässä mun aamupala on edelleen se kahvi,miksi kiusata itseään ja tehdä huono olo kun tietää ettei maistu. Kaikki ei vaan pysty vetämään puuroa,pekonia ja leipää kello 6 aamulla.

Kuka sun käskee syödä klo 6 aamulla?

Vierailija
55/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen sinkkuna asioita yksin. Jos olisi kumppani, niin ottaisi päähän tehdä edelleen kaikki yksin.

Just näin. Parisuhteessa tehdään asioita yhdessä. 

Vierailija
56/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai väkisin pitää syödä aamupalakin vaikka ei tee mieli yhtään syödä? Ei kyllä onnistuisi tuollaisen suhde. 

Onko niin hirveää syödä aamupala yksin? 

Vierailija
57/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aamuvirkku ja ehdin syödä aamupalan ennen kuin toinen edes herää. Pitäiskö nälässä odottaa toisen heräämistä? 

Vierailija
58/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä terveydestään. En tapailisi tuollaista ihmistä.

Vierailija
59/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä se on puuro, kahvi ja sätkä.

Vierailija
60/93 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin toki että mies polttaa sätkiä,minä en mutta moni kaverikin polttaa joten asia on ok. Oli kuitenkin aika sokki kun ensimmäisen kerran miehen luona yötä oltuani sain yksi nauttia ostamani pekonit ja paahtoleivät keittiössä,kun mies meni juomansa kanssa parvekkeelle polttamaan. Ei kuulemma koskaan syö aamupalaa!

Miten käy jos lähdemme viikonlopuksi kylpylään kuten  suunnittelimme? Minä istun yksin hotellin aamupalalla?

Ap

Ei tästäkään kyllä hyvät vibat tule: pekonia aamupalaksi ja kylpylään viikonlopuksi. 

T. Viiskymppinen polttava vegemies, joka vihaa kylpylöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi