Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
On tässä tullut elettyä omillaan pidempään, niin tuskin ottaisin enää miestä, joka vaatisi elättää minut. Parempi kun on oma huusholli ja omat rahat.
Riippuu miehen palkkatasosta. Hyväpalkkainen ukko, joka juoksee vieraissa on unelma! Saa nauttia rahasta mutta muut naiset ottavat ukon hoitamisesta vastuun. Hyvä järjestely! Jes!
Mistä tämä laulu oikein tulee? En ole koskaan, koskaan tavannut Suomessa miestä joka elättäisi edes omat lapsensa. Kyllä se on aina niin että kaksi aikuista elättää yhdessä, tai yksinhuoltajien kohdalla yhteiskunta tulee apuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina, kun naiset haluaa Suomessa miehen elättävän naisen.
Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Heillä on vapaus ja mahdollisuuksia. Eikä kukaan hauku, jos ovat vapaaehtoisesti sinkkuina. M42
Kovin ovat vihaisen, onnettoman ja mt-ongelmaisen oloisia.
Jep, nuorilla naisilla on mt-ongelmia ja vihaisuutta. Mutta mitä me voimme tehdä? Ne tarvitsee miehen, mutta nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. M42
Nuoret naiset eivät räyhää täällä muille levittäen vihapuhetta. Ovat huomattavasti stabiilimpia kuin nämä yhteiskuntakelvottomat ja väk
Ei mene sinullakaan hyvin kun hengaat jossain X:ssä kytäten nuoria naisia. Oletko harkinnut töihin menoa ja netin käytön rajoittamista?
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En ikinä alkaisi elättämään naista, jos nainen jäisi työttömäksi tai alkaisi opiskelemaan. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä laulu oikein tulee? En ole koskaan, koskaan tavannut Suomessa miestä joka elättäisi edes omat lapsensa. Kyllä se on aina niin että kaksi aikuista elättää yhdessä, tai yksinhuoltajien kohdalla yhteiskunta tulee apuun.
Kun mies joutuu Suomessa laittamaan parikymppiä yhteiseen elämiseen, niin se on katsos elättämistä jo!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En ikinä alkaisi elättämään naista, jos nainen jäisi työttömäksi tai alkaisi opiskelemaan. ~Mies26
Mutta eihän siinä sitten ole ongelmaa, jos et edes halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vela? Velaton vai onko tämä joku sukupuoli taas?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ajatuksiisi juuri sopiva elämäntyyli. Joten ajatuksesi on sinun kohdallasi ok.
Kun mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen, hän "elättää naista".
Kun nainen käy töissä ja tuo rahaa talouteen, hänen ei ajatella elättävän perhettä, vaan kunhan vähän vaaterahaa tienaa.
En ottaisi miestä, jolle olisi vaikeaa yhteisen talouden pyörittäminen. Minä käyn töissä ja saan ihan hyvää palkkaa. En halua elättäjää, vaan tasaveroisen kumppanin. Toistaiseksi aika kehnolta vaikuttaa. Suurin osa miehistä tuntuu ajattelevan että nainen maksaa kaiken 50/50 suhteessa, mutta kuitenkin tekee 100% kotitöistä ja lastenhoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän siinä sitten ole ongelmaa, jos et edes halua parisuhdetta.
Niin, ei ole. Jos sitten joskus haluan asettua aloilleni, niin teen sen eteläkorealaisen naisen kanssa. Tarkoitus muuttaa Etelä-Koreaan 5 vuoden sisällä. Työni olen jo saanut muutettua lähes kokonaan etätyöksi. Siellä tuo kulttuuri on hieman erilainen, että naiset ei edes pdota miehen elättävän naista. Ei sillä, että kaikki suomalaiset naiset eläisi miehen rahoilla. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin alku räyhäämässä.
En ole inceli, vaan vapaaehtoisesti sinkku vela. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vela? Velaton vai onko tämä joku sukupuoli taas?
Vapaaehtoisesti lapseton eli vela. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisen naisen kommentti. Miksi solvaat tuota miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole inceli, vaan vapaaehtoisesti sinkku vela. ~Mies26
Olet inceli. Ja nuoret sinkkunaiset ovat rikkaampia ja onnellisempia kuin sinkkumiesten vätykset. Lällällää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai seurustellessa kukaan elätä ketään... Suomessa on muutenkin sosiaaliturva tulottomia varten, joten en ihan ymmärrä kysymystä.
Ei, mutta jo avoliitto estää toimeentulotuen ja monissa tapauksissa myös asumistuen saamisen. Eli käytännössä valtio olettaa että avopuoliso elättää tulottoman kumppanin, vaikka kyse olisi kahdesta 18 vuotiaasta jotka kokeilevat yhdessä asumista.
No 18-vuotiaana ei voi kokeilla yhdessä asumista veronmaksajien laskuun. Joko elättää itsensä työnteolla tai opintotuella/-lainalla tai asuu vielä vanhempien kanssa aikuistumassa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen huomattavasti enemmän sellaisia tapauksia joissa mies on heittäytynyt naisen elätettäväksi. Itsekin olen elättänyt kahta. Älkää kysykö miksi. Kolmatta en enää todellakaan aio.
Sama juttu täällä. Jokohan sitä olisi oppinut arvostamaan itseänsä niin paljon, ettei enää antaisi käyttää itseään hyväkseen?
Miehet haluaa sellaisen pullantuoksuisen, kauniin 50-luvun kotirouvan jonka elämän työ on palvella miestä, siivota ja hoitaa lapsia. Samaan aikaan miehen ei kuitenkaan pitäisi joutua panostamaan perheeseen taloudellisesti, vaan jonkun muun ilmeisesti pitäisi maksaa kaikki kulut???
Olisipa sellainen joka elättää enemmän on näitä elätettäviä miehiä.Ja vaikka olisi miljonääri nekin ottaa asumiskulut sähköt muilta sijoitusasuntoonsa vuokrissa et sellaisten kanssa oltava selvä palkallinen työsuhde tai asutaan eri asunnoissa omissaan.Yksinhuoltajat pärjää elatusmaksuilla.Piti oikein miettiä että ei juuri löydy miehiä jotka maksaisi edes matkan tai vuokran vastikkeen kyllä nää ihan maksattaa muilla kulunsa.Pesettää pyykkinsä.Näkeehän sen lomakohteissa ukot huijaa naisilta rahaa ottaa maksun.Ei ennemmin naiset maksaa miehen kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen, hän "elättää naista".
Kun nainen käy töissä ja tuo rahaa talouteen, hänen ei ajatella elättävän perhettä, vaan kunhan vähän vaaterahaa tienaa.
En ottaisi miestä, jolle olisi vaikeaa yhteisen talouden pyörittäminen. Minä käyn töissä ja saan ihan hyvää palkkaa. En halua elättäjää, vaan tasaveroisen kumppanin. Toistaiseksi aika kehnolta vaikuttaa. Suurin osa miehistä tuntuu ajattelevan että nainen maksaa kaiken 50/50 suhteessa, mutta kuitenkin tekee 100% kotitöistä ja lastenhoidosta.
Täytynee ruveta kailottamaan joka paikassa suureen ääneen kuinka minä elätän perhettä. Maksanhan puolet menoista.
N52
Nuoret naiset räyhääkin X:ssä. Selvästi ovat epävakaampia. Nuorilla naisilla menee huonosti. M46