Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?

Vierailija
14.07.2024 |

En usko, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina, kun naiset haluaa Suomessa miehen elättävän naisen.

Vierailija
62/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran köyhä, että joko toivoisin miehen osittain elättävän minua tai sitten miehen pitäisi olla yhtä köyhä, niin että meidän elämäntyylit kohtaavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina, kun naiset haluaa Suomessa miehen elättävän naisen.

Totta, nuoret miehet käyttävät palkkansa mielummin itseensä kuin naisen elättämiseen.

Vierailija
64/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa, jolla olisi ollut edes varaa elättää minua. Eli seurustelisin. Jos miehellä sen sijaan olisi varaa elättää minua ja tarve sellaiseen tulisi, niin silloin kyllä odottaisin hänen niin tekevän. Olen minäkin auttanut omia kumppaneitani taloudellisesti silloin kun olen voinut. Niin parisuhteessa toimitaan.

Vierailija
65/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se elämä teillä minä, minä-sukupolvella on. Oletko vielä tukien leikkauksia puolustavakin? Työtön ei saa työssä käyvän puolisonsa vuoksi toimeentulotukea ja/tai asumistukea tms. Sinun mielestäsi siis puolisosi elää ja maksaa puolet kaikista menoista esim. 595 e/kk tuloilla? 

Vierailija
66/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Hyvä että otit asian esiin. 

Lapsia hankittaessa olisi hyvä jos mies ottaisi päävastuun elättämisestä naisen huolehtiessa vauvasta. Syntyvyys on tästäkin syystä laskussa kun miehet eivät ota perheen pään ja elättäjän roolia. Eihän se tietenkään mikään pakko ole. Turha kuitenkaan pelkästään naisia syyttää syntyvyyden laskusta. 

Vierailija
67/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Heillä on vapaus ja mahdollisuuksia. Eikä kukaan hauku, jos ovat vapaaehtoisesti sinkkuina. M42

Vierailija
68/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nuoret miehet käyttävät palkkansa mielummin itseensä kuin naisen elättämiseen.

Eivätkä mielellään osallistu myöskään lasten menoihin. 

Vierailija
69/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia hankittaessa olisi hyvä jos mies ottaisi päävastuun elättämisestä naisen huolehtiessa vauvasta. Syntyvyys on tästäkin syystä laskussa kun miehet eivät ota perheen pään ja elättäjän roolia. Eihän se tietenkään mikään pakko ole. Turha kuitenkaan pelkästään naisia syyttää syntyvyyden laskusta. 

Olenko syyttänyt?

Vierailija
70/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen huomattavasti enemmän sellaisia tapauksia joissa mies on heittäytynyt naisen elätettäväksi. Itsekin olen elättänyt kahta. Älkää kysykö miksi. Kolmatta en enää todellakaan aio. 

Vierailija
71/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko syyttänyt?

Epäsuoraan syytit.

Vierailija
72/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, asun avoliitossa eikä mies mua elätä, ei elättänyt seurusteluvaiheessakaan. Pikemminkin en olisi suhteessa, jossa toinen vaatisi saada elättää minua (eli kontrolllisi elämääni).

Vierailija
73/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NUORET MIEHET OVAT KYLLÄKIN SYRJÄYTYNEITÄ VÄTYKSIÄ JA INCELEITÄ! N46

Vierailija
74/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies elättää mielellään ulkomaisia naisia, joten miksi ei suomalaistakin. 

Vierailija
75/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies elättää mielellään ulkomaisia naisia, joten miksi ei suomalaistakin. 

Laihduta.

Vierailija
76/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai seurustellessa kukaan elätä ketään... Suomessa on muutenkin sosiaaliturva tulottomia varten, joten en ihan ymmärrä kysymystä.

Jokainen joka kuluttaa yhteisestä potista enemmän kuin tuo siihen, de facto ottaa vastaan elatusta.

Vierailija
77/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii pitää olla Vuittonia ja Balenciagaa, timantit korvissa ja Polex vaihtuu Rolexiin sitten myöhemmin. Parturiin menee ja ihon hoitoon. Ehkä myös silaria rintalihaksiin ja pebaan. 

Vierailija
78/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NUORET MIEHET OVAT KYLLÄKIN SYRJÄYTYNEITÄ VÄTYKSIÄ JA INCELEITÄ! N46

Turpa kiinni, suomiakka.

Vierailija
79/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata ottaa kumppania kuka ei elätä, ihan jo sen takia kun tuet lähtee jos asutte yhdessä, suomessa onkin iso määrä ihmisiä ketkä elää erillään rahan takia.

Vierailija
80/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Ei ole ulkonäöstä kiinni 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi