Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, seurustelisitko miehen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?

Vierailija
14.07.2024 |

En usko, mutta kokeillaan nyt kepillä jäätä.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran köyhä, että joko toivoisin miehen osittain elättävän minua tai sitten miehen pitäisi olla yhtä köyhä, niin että meidän elämäntyylit kohtaavat. 

Taas suomiakka, joka haluaa miehen, joka elättää naisen.

Sinut tulisi tappaa.

Hirveää vihapuhetta. Mikä ihme sinua vaivaa? Mene ilmoittamaan itsesi psykiatriseen päivystykseen ja siitä osastolle. 

Vierailija
82/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina, kun naiset haluaa Suomessa miehen elättävän naisen.

Ymmärrän. Hyvä että otit asian esiin. 

Lapsia hankittaessa olisi hyvä jos mies ottaisi päävastuun elättämisestä naisen huolehtiessa vauvasta. Syntyvyys on tästäkin syystä laskussa kun miehet eivät ota perheen pään ja elättäjän roolia. Eihän se tietenkään mikään pakko ole. Turha kuitenkaan pelkästään naisia syyttää syntyvyyden laskusta. 

Olenko syyttänyt?

Tarkoitin yleistä ilmapiiriä lasten hankintaan tai hankkimattomuuteen, se on naisia syyllistävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi kyseistä keskustelua koska maksan itse oman elämäni.

Vierailija
84/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että nuoret miehet ovat mielummin sinkkuina, kun naiset haluaa Suomessa miehen elättävän naisen.

Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Heillä on vapaus ja mahdollisuuksia. Eikä kukaan hauku, jos ovat vapaaehtoisesti sinkkuina. M42

Kovin ovat vihaisen, onnettoman ja mt-ongelmaisen oloisia. 

Vierailija
85/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NUORET MIEHET OVAT KYLLÄKIN SYRJÄYTYNEITÄ VÄTYKSIÄ JA INCELEITÄ! N46

Turpa kiinni, suomiakka.

Etkö kestä totuutta? Suomiukko haluaa suomiakan pukeutuvan marimekkoon ja nansoon. Tukka pakotetaan leikkaamaan lyhyeksi. Tämä on sitä miehistä väkivallan käyttöä. 

Vierailija
86/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat nuoria miehiä onnellisempia! Mitäs siihen sanotte, naisvihaajat?! HAH!!!

Vierailija
87/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta. Heillä on vapaus ja mahdollisuuksia. Eikä kukaan hauku, jos ovat vapaaehtoisesti sinkkuina. M42

Tämä! 

Vierailija
88/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nuoret miehet käyttävät palkkansa mielummin itseensä kuin naisen elättämiseen.

Minä olen elättänyt ex-miestäni kun sille oli tarvetta. Oletan miehen tekevän samoin minulle. Ei pidä ryhtyä parisuhteeseen, jos ei ole valmis pitämään toisesta huolta. 

Vierailija
89/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleitä jo parikymppisinä. 

Vierailija
90/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat nuoria miehiä onnellisempia! Mitäs siihen sanotte, naisvihaajat?! HAH!!!

Ja sen huomaa näissä keskusteluissakin 😊

Vierailija
91/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, nuorilla naisilla on mt-ongelmia ja vihaisuutta. Mutta mitä me voimme tehdä? Ne tarvitsee miehen, mutta nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. M42

Vierailija
92/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleitä jo parikymppisinä. 

Huolestuttavia ongelmakimppuja. Mihinköhän uudelleenkasvatusleirille ne pitäs laittaa että niistä saisi yhteiskuntakelpoisia. 

Vierailija
93/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, nuoret miehet käyttävät palkkansa mielummin itseensä kuin naisen elättämiseen.

Nii pitää olla Vuittonia ja Balenciagaa, timantit korvissa ja Polex vaihtuu Rolexiin sitten myöhemmin. Parturiin menee ja ihon hoitoon. Ehkä myös silaria rintalihaksiin ja pebaan. 

Palaa reaalielämään ja lopeta some tyrkkyjen maailman seuraaminen.

Vierailija
94/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen huomattavasti enemmän sellaisia tapauksia joissa mies on heittäytynyt naisen elätettäväksi. Itsekin olen elättänyt kahta. Älkää kysykö miksi. Kolmatta en enää todellakaan aio. 

Minä tiedän myös pihejä miehiä naisen lompakolla, sekä elättimiehiä joita tulee hyysätä muutenkin. Naista sen sijaan en yhtäkään, jota mies elättäisi. Aika rikkoa tämä legenda!

Maailma pyörii muutenkin naisten ilmaistyön varassa ja miehet hyötyvät naisesta enemmän kuin naiset miehestä. Nyt jo naisen palkkatyölläkin pitää miehestä maksaa.

Kuka nainen tätä mieselättäjäpotaskaa enää edes uskoo? 

Vierailija
95/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.

Nuoret sinkkuniehet ovat nuoria sinkkunaisia onnellisempia. M46

Vierailija
96/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä tullut elettyä omillaan pidempään, niin tuskin ottaisin enää miestä, joka vaatisi elättää minut.  Parempi kun on oma huusholli ja omat rahat.

Vierailija
97/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran köyhä, että joko toivoisin miehen osittain elättävän minua tai sitten miehen pitäisi olla yhtä köyhä, niin että meidän elämäntyylit kohtaavat. 

Taas suomiakka, joka haluaa miehen, joka elättää naisen.

Te miehet olette aivan itse asianne näin järjestäneet. 

Vierailija
98/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, nuorilla naisilla on mt-ongelmia ja vihaisuutta. Mutta mitä me voimme tehdä? Ne tarvitsee miehen, mutta nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. M42

Nuoret naiset eivät räyhää täällä muille levittäen vihapuhetta. Ovat huomattavasti stabiilimpia kuin nämä yhteiskuntakelvottomat ja väkivaltafantasioivat incelipojut. 

Vierailija
99/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinua estää elämästä sinkkuna?

Vierailija
100/148 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen huomattavasti enemmän sellaisia tapauksia joissa mies on heittäytynyt naisen elätettäväksi. Itsekin olen elättänyt kahta. Älkää kysykö miksi. Kolmatta en enää todellakaan aio. 

Minä tiedän myös pihejä miehiä naisen lompakolla, sekä elättimiehiä joita tulee hyysätä muutenkin. Naista sen sijaan en yhtäkään, jota mies elättäisi. Aika rikkoa tämä legenda!

Maailma pyörii muutenkin naisten ilmaistyön varassa ja miehet hyötyvät naisesta enemmän kuin naiset miehestä. Nyt jo naisen palkkatyölläkin pitää miehestä maksaa.

Kuka nainen tätä mieselättäjäpotaskaa enää edes uskoo? 

Tämä on muuten harvinaisen totta. Itse olen elättänyt kahta miestä. Kaksi miestä on jonkun aikaa elättänyt minua. Uskon että on vähintään yhtä yleistä että nainen elättää miestä.