Pelkään, että en enää löydä parisuhdetta
Olen eronnut reilu vuosi sitten enkä mä nyt välttämättä juuri nyt halua parisuhdetta, mutta haluan sellaisen tulevaisuudessa. Tinderissä ja Badoossa olen ollut, mutta ihan turhia paikkoja. Ei ole vain mun juttu tuollainen nettideittailu. Irl ei miehet lähesty. En taida kelvata enää kenellekään.
Olen 45v enkä vielä haluaisi jäädä ilman parisuhdetta. Olen kaiken lisäksi ylipainoinen. Sille asialle olen kuitenkin koko ajan tekemässä jotakin eli suunta on kohti normaalipainoa, mutta tuskin siltikään kelpaan miehille. Enkä etsi mitään miesmallia tms. joten sellaisista vänkyttämiset voi jättää väliin. Ihan tavallista suomalaista miestä etsin, mutta enpä mä heille kelpaa.
Olisi ihana kun olisi joka rakastaisi mua ja välittäisi musta. Suutelisi, halaisi, olisi läheisyyttä ja seksiä. Tehtäisiin asioita yhdessä. Ihan tavallista arkea.
Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä ja tuntuu pahalta katsoa kun välillä niihin tulee ihmisiltä ilmoituksia, että poistuvat kun löysivät jonkun. Facekavereita menee kihloihin, naimisiin, saavat lapsia jne. Mä olen sen sijaan yksin. Nytkin alkoi itkettää kun kirjoitan tätä.
Olen mä toki ollut parisuhteissa ja on yksi aikuinen lapsi. Olen viimeisen vuoden vaikean eron jälkeen kasannut itseäni ja käynyt läpi erotuskaa. Siinä tuskan keskellä menin ihastumaan mieheen jota en voi saada omakseni. Sekin tuonut lisää tuskaa ja ihan ahdistusta. Vaikea edes ajatella, että voisin olla kenenkään muun kanssa kun on tunteita tätä yhtä kohtaan. Pitäisi siis saada ihastus loppumaan, mutta vaikealta sekin tuntuu.
Yksinäistä on ja tuntuu pahalta ajatella, että yksinkö jään loppuelämäksi.
N45
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi
Ei yksin saa samalla tavalla fyysisiä tarpeita tyydytettyä eikä läheisyyden tarvetta.
Olen eri, mutta kommentoin:
Olen kanssasi samaa mieltä. En minä ainakaan saa.
Mutta jotkut kommentoijat ilmeisesti saavat nuo tarpeet tyydytettyä yksinkin, tai heillä ei tuollaisia tarpeita ole ollenkaan 🤷
Pakkohan se on opetella pärjäämään, kun ei niitä parisuhteita ole tarjolla.
Erosin nelikymppisenä ja olin vuosia yksin (ero oli hyvin vaikea) Sitten oli joitain aivan onnettomia suhteen yrityksiä, muutaman kuukauden pituisia. Vasta kun erosta oli jotain 7 v tuli rakastuminen eteen.
Minun kohdallani oli mielestäni kyse siitä että en ollut päässyt erosta yli enkä siksi pystynyt kunnolla uusiin suhteisiin.
Minusta sellainen "haluun sitä tätä ja tuota" on jotenkin vääränlainen tapa lähteä hakemaan parisuhdetta. Eihän se ole sama kuin kaupasta hakisi haluamiaan juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi
Ei yksin saa samalla tavalla fyysisiä tarpeita tyydytettyä eikä läheisyyden tarvetta.
No tämä. Masturbointi ei koskaan korvaa hyvää seksiä miehen kanssa.
N45
Suurin osa tarjolla olevasta seksistä on parhaimmillaankin keskinkertaiseta. Pahimmillaan sarjapanijan masturbaatiohetki.
Eli olet saanut vain huonoa seksiä tai et vain ole niin kiinnostunut seksistä. Älä kuitenkaan oleta kaikilla olevan samalla tavalla. Mä haluan seksiä miehen kanssa eikä sitä masturbaatio korvaa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotkut kommentoijat ilmeisesti saavat nuo tarpeet tyydytettyä yksinkin, tai heillä ei tuollaisia tarpeita ole ollenkaan 🤷
Niin. Jos ihmiselle on tarjolla syötäväksi vain riisiä, niin kyllä hän elossa pysyy, mutta elämänlaatu on aika surkea. Verrattuna siis sellaiseen ihmiseen, joka saa monipuolista ravintoa joka täyttää kaikki ravintotarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Suurin osa tarjolla olevasta seksistä on parhaimmillaankin keskinkertaiseta. Pahimmillaan sarjapanijan masturbaatiohetki.
Eli olet saanut vain huonoa seksiä tai et vain ole niin kiinnostunut seksistä. Älä kuitenkaan oleta kaikilla olevan samalla tavalla. Mä hal
Saahan sitä haluta. Mutta harva vapaa mies sitä tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos ihmiselle on tarjolla syötäväksi vain riisiä, niin kyllä hän el
Kannattaako sitten käyttää ihan liikaa energiaa sen suremiseen, että on vain riisiä tarjolla vai suunnata ajatuksensa ja mielenkiintonsa muualle?
Sekin saa surulliseksi kun näen Facessa toisten mönkijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Eli olet saanut vain huonoa seksiä tai et vain ole niin kiinnostunut seksistä. Älä kuite
Saahan sitä haluta. Mutta harva vapaa mies sitä tarjoaa.
Harrastatko sinä itse ikinä seksiä vai et?
Vai hoiteletko tarpeesi "oman käden kautta"? Vai onko sinulla yleensäkään edes minkäänlaista kiinnostusta harrastaa seksiä kenenkään kanssa?
Ei se että haluaa kovasti jotain tarkoita sitä, että saa sen.
Monilla, jotka on pitkissä suhteissa on aivan epärealistinen kuva siitä, mitä on olla sinkku neli-viiskymppisenä. He muistelee omia nuoruusaikojaan.
Joillekin käy hyvin ja he löytävät uuden hyvän kumppanin mutta ei sitä kannata pitää itsestäänselvyytenä. Ennemminkin kannattaa valmistautua siihen että on valmis tsrvittaessa elämään yksinkin tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos ihmiselle on tarj
Kannattaako sitten käyttää ihan liikaa energiaa sen suremiseen, että on vain riisiä tarjolla vai suunnata ajatuksensa ja mielenkiintonsa muualle?
No pelkän riisin syöminen tarkoittaa kirjaimellisesti hidasta kuolemaa erinäisiin puutostauteihin, eli kyllä sitä vähän ehkä sopii surra :D
Samalla tavalla ihmiset joita ei kosketeta ja jotka eivät saa läheisyyttä, kuolevat aiemmin. Tämä on ihan tieteellisesti tutkittu asia.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 61:lle:
En kyllä koe olevani mitenkään samalla viivalla ystävättäreni kanssa.
Samaan aikaan kun minut on torjuttu poikkeuksetta jokaisten treffien jälkeen, on ystäväni tapaillut useita mukavia miehiä viime vuosina, jopa matkustellut ulkomailla muutaman kanssa, eikä hänen tarvitse vastaanottaa jatkuvasti näitä torjuntoja, jotka ovat käytännössä jo tuhonneet itsetuntoni.
Ja ystäväsi on sinkku edelleen?
Kuule, kateus vie kalatkin vedestä.
Kyllä minun mielestäni jos parisuhteen oikeasti haluaa niin täytyy olla itsekin aktiivinen, niin naisten kuin miestenkin. Nykyään jos suoraan haluaa parisuhteeseen, niin neittideittailu on se ylivoimaisesti suosituin tapa. Baareissa voi myös olla hyväksyttävää kohteliaasti lähestyä, mutta yleensä se lähestyvä mieshenkilö ei ehkä ole ihan parisuhdemateriaalia. Tavalliset, kohteliaat miehet hakee parisuhdetta juuri netistä, koska eivät halua vaivaannuttaa naista. Torjutuksi tuleminen sattuu myös paljon vähemmän.
Jos välttämättä haluat parisuhteen "irl", jonkun mahdollisesti normaalin miehen kanssa ja et uskalla suoraan pyytää yhteystietoja tai ehdottaa tapaamista, kannattaa itse mennä juttelemaan tai antaa muuta merkkiä että voisit olla kiinnostunut. Tällöin kynnys aloitteen tekemiselle on miehelle matalampi. Ei kukaan halua tulla torjutuksi, täytyy olla edes pieni toivo tunteiden vastavuoroisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus 74:lle:
"Siinä tapauksessa ÄLÄ etsi samasta paikasta kuin ystäväsi."
No ystäväni tapaili pitkään ex-kollegaansa, ja eräs toinen hänen miesystävä löytyi kaveripiirimme kautta. Lisäksi hän käyttää Tinderiä, ja tapaa sitä kautta miehiä.
Mun kaikki treffit tuli Tinderin kautta. Kerran pyysin puolituttua miestä ulos, mutta hän ei ollut kiinnostunut.
Ohiksena: mulla on puolituttu nainen jonka kanssa sattumalta jouduin juhannuksen pari päivää mökillä viettää. Tuo nainen käänsi kaiken negatiiviseksi, mikään ei ollut hyvin, oli erittäin raskasta seuraa. Olipa harvinaisen rasittava juhannus ja emännälle totesinkin että ei toiste tätä.
Vaikutat samantyyliselle. Mikään ei ole koskaan hyvin vaikka mitään syytä valittaa ei ole.
Mitä itse haluat? Uskotko että onni sinulle tarjoillaan poikakaverin toimesta kunhan vaan pääset toisille treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Ei se että haluaa kovasti jotain tarkoita sitä, että saa sen.
Monilla, jotka on pitkissä suhteissa on aivan epärealistinen kuva siitä, mitä on olla sinkku neli-viiskymppisenä. He muistelee omia nuoruusaikojaan.
Joillekin käy hyvin ja he löytävät uuden hyvän kumppanin mutta ei sitä kannata pitää itsestäänselvyytenä. Ennemminkin kannattaa valmistautua siihen että on valmis tsrvittaessa elämään yksinkin tyytyväisenä.
Ei kukaan parisuhdetta toivova elä vuosikymmeniä yksin *tyytyväisenä* ja on kohtuutonta sitä edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ystäväni tapaili pitkään ex-kollegaansa, ja eräs toinen hänen miesystävä löytyi kaveripiirimme kautta. Lisäksi hän käyttää Tinderiä, ja tapaa sitä kautta miehiä.
Mun kaikki treffit tuli Tinderin kautta. Kerran pyysin puolituttua miestä ulos, mutta hän ei ollut kiinnostunut.
Ohiksena: mulla on puolituttu nainen jonka kanssa sattumalta jouduin juhannuksen pari päivää mökillä viettää. Tuo nainen käänsi kaiken negatiiviseksi, mikään ei ollut hyvin, oli erittäin raskasta seuraa. Olipa harvinaisen rasittava juhannus ja emännälle totesinkin että ei toiste tätä.
Vaikutat samantyyliselle. Mikään ei ole koskaan hyvin vaikka mitään syytä valittaa ei ole.
Mitä itse haluat? Uskotko että onni sinulle tarjoillaan poikakaverin toim
Minä olen hiljattain treffannut tinderin kautta useita miehiä. Yksikään heistä ei halunnut tavata minua uudelleen. Ja myönnän, että se tuntuu minusta pahalta. Jos sinua ei tällainen tilanne hetkauttaisi yhtään, niin onnittelen, olet minua henkisesti kestävämpi ihminen.
Ja joo, nyt ihan ensi alkuun haluaisin käydä edes yksillä treffeillä, joiden jälkeen mies haluaisi tavata minut uudelleen. Se antaisi edes vähän toivoa.
Joku tuossa aiemmin sanoi että olen kateellinen ystävälleni jolla on vientiä. No niin olenkin! En minä sitä häpeä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse haluat? Usko
Joo, ihan normaaleja tuntemuksia. Ihmiset vaan ei ajattele enää omilla aivoillaan vaan toistaa jääkaappimagneeteista opittuja viisauksia.
Sama juttu kuin jos on pitkään työtön, ja vaikka mitä tekisi niin tulee aina vain ei kiitos-viesti, kaikki ymmärtäisi että masentaa ja ahdistaa, ja että olisi kade helposti työllistyvälle ystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on opetella pärjäämään, kun ei niitä parisuhteita ole tarjolla. <
No pelkän riisin syöminen tarkoittaa kirjaimellisesti hidasta kuolemaa erinäisiin puutostauteihin, eli kyllä sitä vähän ehkä sopii surra :D
Samalla tavalla ihmiset joita ei kosketeta ja jotka eivät saa läheisyyttä, kuolevat aiemmin. Tämä on ihan tieteellisesti tutkittu asia.
Se sureminen kyllä nopeuttaa sitä kuolemaa entisestään ja tekee vielä kurjemmaksi sen lyhyen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan edes seurustellut. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Mietipä sitä.
N38
Minun kaveri aloitti ensimmäisen suhteen 37 vuotiaana. JA hän on siis ihan aidosti kaunis nainen. Hänen ongelma oli se, että kukaan mies ei lähestynyt häntä sen takia, koska kaikki oletti, että onhan tolla naisella top 10 mies kauneutensa takia, joten miksi edes lähestyä.. Kun hän itse yritti lähestyä, niin oli jotenkin kömpelö siinä jutussa, että miehiä ei kiinnostanut. Hän jopa kysyi minun mieheltä, että mitä pitäs tehdä, että ei ole niin avuton hölmö. Oltiin kerran ulkona syömässä ja parilla drinkillä, niin mieheni sanoi hänelle, että olisko toi mitään. Et voi tietää onko sinkku, mutta meet sanomaan näin ja näin. Siitä se lähtee, jos lähtee. Ensiksi se mies katseli ympärille ja ajatteli onko joku vitsi tai piilokamera tyyliin. Koska kaveri on kaunis jne. Sitten se mies oikein nousi tuolilta ja pyysi istumaan. Mieheni näytti peukkua ja lähdettiin toiseen baariin ja jätettiin ne tutustumaan.
Mieheni sanoi minulle, että ajatteles sitä, jos niiden juttu etenee ja se tyyppi sa tietää, että on ensimmäinen mies ketä pääsee paneskelemaan.. Mitähän se ajattelee. Totta, onhan se varmaan ollut aikamoinen ihmetys ja varmaan samalla iloa täynnä. Nyt he ovat naimissa. Ovat olleett 10v yhdessä.
Älä sinäkään menetä toivoa.
Tän takia en ole missään facebookissa tms. Ne on pelkkiä leuhkimispaikkoja. Kun vain keskittyy omaan elämäänsä, voi olla edes ajoittain tyytyväinen.