Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että en enää löydä parisuhdetta

Vierailija
13.07.2024 |

Olen eronnut reilu vuosi sitten enkä mä nyt välttämättä juuri nyt halua parisuhdetta, mutta haluan sellaisen tulevaisuudessa. Tinderissä ja Badoossa olen ollut, mutta ihan turhia paikkoja. Ei ole vain mun juttu tuollainen nettideittailu. Irl ei miehet lähesty. En taida kelvata enää kenellekään.

Olen 45v enkä vielä haluaisi jäädä ilman parisuhdetta. Olen kaiken lisäksi ylipainoinen. Sille asialle olen kuitenkin koko ajan tekemässä jotakin eli suunta on kohti normaalipainoa, mutta tuskin siltikään kelpaan miehille. Enkä etsi mitään miesmallia tms. joten sellaisista vänkyttämiset voi jättää väliin. Ihan tavallista suomalaista miestä etsin, mutta enpä mä heille kelpaa.

Olisi ihana kun olisi joka rakastaisi mua ja välittäisi musta. Suutelisi, halaisi, olisi läheisyyttä ja seksiä. Tehtäisiin asioita yhdessä. Ihan tavallista arkea. 

Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä ja tuntuu pahalta katsoa kun välillä niihin tulee ihmisiltä ilmoituksia, että poistuvat kun löysivät jonkun. Facekavereita menee kihloihin, naimisiin, saavat lapsia jne. Mä olen sen sijaan yksin. Nytkin alkoi itkettää kun kirjoitan tätä.

Olen mä toki ollut parisuhteissa ja on yksi aikuinen lapsi. Olen viimeisen vuoden vaikean eron jälkeen kasannut itseäni ja käynyt läpi erotuskaa. Siinä tuskan keskellä menin ihastumaan mieheen jota en voi saada omakseni. Sekin tuonut lisää tuskaa ja ihan ahdistusta. Vaikea edes ajatella, että voisin olla kenenkään muun kanssa kun on tunteita tätä yhtä kohtaan. Pitäisi siis saada ihastus loppumaan, mutta vaikealta sekin tuntuu.

Yksinäistä on ja tuntuu pahalta ajatella, että yksinkö jään loppuelämäksi.

N45

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää pelkää että en enää saa parisuhdetta.

Mä nimittäin TIEDÄN, että en tule enää saamaan parisuhdetta. Se on käynyt todella selväksi viimeisen parin vuoden aikana. Pystyn vastaanottamaan vain tietyn määrän "en tuntenut kipinää" viestejä, jonka jälkeen yksinkertaisesti vain luovutin. 

N40

Älä nyt viitsi. Sehän on ihan todennäköistä, että jos kaksi vierasta ihmistä laitetaan samaan tilaan, ei mitään kipinää ole. Se saattaa vielä tulla vastaan joku pv. Mutta en itsekään altistaisi itseäni liukuhihnatreffailulle. 

Niin, se on vaan jännä että itse sain kerta toisensa jälkeen pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen, kukaan ei edes yrittänyt sänkyyn kanssani (en toki olisi mennytkään jos olisi seksiä tarjottu).

Samaan aikaan kauniin ystävän

Eivät ne miehet halua ystävääsi persoonana. He haluavat kauniin saaliin tai panon. Sinkkuja olette molemmat, että siinä mielessä samalla viivalla. 

Vierailija
62/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten "kipinä" = nainen on pantavan näköinen tai muuten sen oloinen, että irtoaa helposti

Ehkä kannattaa etsiä ihmistä, joka ei etsi kipinää vaan yhteensopivuutta ja hyvää oloa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten "kipinä" = nainen on pantavan näköinen tai muuten sen oloinen, että irtoaa helposti

Ehkä kannattaa etsiä ihmistä, joka ei etsi kipinää vaan yhteensopivuutta ja hyvää oloa yhdessä.

Haluaisitko sinä kumppanin, joka ei tunne mitään seksuaalista kipinää sinua kohtaan?

Itse ainakin voin sanoa, että en todellakaan halua. Olen ollut joitain vuosia "dead bedroom" suhteessa, enkä halua enää koskaan takaisin sellaiseen.

Vierailija
64/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nimittäin TIEDÄN, että en tule enää saamaan parisuhdetta. Se on käynyt todella selväksi viimeisen parin vuoden aikana. Pystyn vastaanottamaan vain tietyn määrän "en tuntenut kipinää" viestejä, jonka jälkeen yksinkertaisesti vain luovutin. 

N40

Ihan oma päätös, ja aika tyhmä. Hyvät asiat harvalle tippuu vaan taivaasta, sitä puolisoa voi joutua etsiskelemään. Luovuttamalla ei saa koskaan mitään.

Vierailija
65/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sinä kumppanin, joka ei tunne mitään seksuaalista kipinää sinua kohtaan?

Itse ainakin voin sanoa, että en todellakaan halua. Olen ollut joitain vuosia "dead bedroom" suhteessa, enkä halua enää koskaan takaisin sellaiseen.

En tietenkään. Mutta en silti usko, että itselläni syntyisi seksuaalista halua mieheen, joka etsii "kipinää". Pikemmin sellaista, että vau, tuon ihmisen kanssa haluan olla enemmänkin ja oppia hänestä lisää. 

Vierailija
66/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nro 61:lle:

En kyllä koe olevani mitenkään samalla viivalla ystävättäreni kanssa.

Samaan aikaan kun minut on torjuttu poikkeuksetta jokaisten treffien jälkeen, on ystäväni tapaillut useita mukavia miehiä viime vuosina, jopa matkustellut ulkomailla muutaman kanssa, eikä hänen tarvitse vastaanottaa jatkuvasti näitä torjuntoja, jotka ovat käytännössä jo tuhonneet itsetuntoni. 

Vierailija
67/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan kun minut on torjuttu poikkeuksetta jokaisten treffien jälkeen, on ystäväni tapaillut useita mukavia miehiä viime vuosina, jopa matkustellut ulkomailla muutaman kanssa, eikä hänen tarvitse vastaanottaa jatkuvasti näitä torjuntoja, jotka ovat käytännössä jo tuhonneet itsetuntoni. 

Etsit väärästä paikasta. 

Vierailija
68/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Mutta en silti usko, että itselläni syntyisi seksuaalista halua mieheen, joka etsii "kipinää". Pikemmin sellaista, että vau, tuon ihmisen kanssa haluan olla enemmänkin ja oppia hänestä lisää. 

Niin eli haluatko sinä siis miehen joka tuntee seksuaalista kipinää sinua kohtaan, vai et? Aika yksinkertainen kyllä/ei kysymys.

Vierailija
69/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Ihan oma päätös, ja aika tyhmä. Hyvät asiat harvalle tippuu vaan taivaasta, sitä puolisoa voi joutua etsiskelemään. Luovuttamalla ei saa koskaan mitään.

Kyse ei niinkään ole päätöksestä, en vaan kirjaimellisesti pysty jatkamaan. Egoni ei enää kestä näitä torjuntoja, jatkaminen sattuu liikaa.

Vierailija
70/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko luonteeltasi sellainen, että haluaisit treffailla kevyesti ja matkustella puolivieraan miehen piikiin? Jos olet niin sitten pitäisi vähän skarpata ja alkaa elää oman luonteensa mukaista elämää, Minä taas veikkaan, että olet tasaisempi ja rauhallisempi tapaus, etkä oikeasti edes haluaisi lentää miehestä toiseen, koska jos niin on niiin niitä siipiä on pakko räpyttää (opetella kevyttä, flirttailevaa käytöstä, olla iloinen ja nauraa miehen jutuille, laittaa itsensä kauniiksi). 

Vierailija
71/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsit väärästä paikasta. 

Ok.

Vierailija
72/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko luonteeltasi sellainen, että haluaisit treffailla kevyesti ja matkustella puolivieraan miehen piikiin? Jos olet niin sitten pitäisi vähän skarpata ja alkaa elää oman luonteensa mukaista elämää, Minä taas veikkaan, että olet tasaisempi ja rauhallisempi tapaus, etkä oikeasti edes haluaisi lentää miehestä toiseen, koska jos niin on niiin niitä siipiä on pakko räpyttää (opetella kevyttä, flirttailevaa käytöstä, olla iloinen ja nauraa miehen jutuille, laittaa it

En haluaisi lentää miehestä toiseen. Haluaisin nyt ihan ensi alkuun käydä edes YKSILLÄ treffeillä, joiden jälkeen mies haluaisi nähdä minut uudelleen. 

Vierailija
73/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli haluatko sinä siis miehen joka tuntee seksuaalista kipinää sinua k

Totta kai haluan, että mies haluaa, mutta pidän täysin jurpona miestä, joka painottaa tuota kipinää noin, joten minä en tunne kipinää häneen. 

Vierailija
74/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko luonteeltasi sellainen, että haluaisit treffailla kevyesti ja matkustella puolivieraan miehen piikiin? Jos olet niin sitten pitäisi vähän skarpata ja alkaa elää oman luonteensa mukaista elämää, Minä taas veikkaan, että olet tasaisempi ja rauhallisempi tapaus, etkä oikeasti edes haluaisi lentää miehestä toiseen, koska jos niin on niiin niitä siipiä on pakko räpyttää (opetella kevyttä, flirttailevaa käytöstä

En haluaisi lentää miehestä toiseen. Haluaisin nyt ihan ensi alkuun käydä edes YKSILLÄ treffeillä, joiden jälkeen mies haluaisi nähdä minut uudelleen. 

Siinä tapauksessa ÄLÄ etsi samasta paikasta kuin ystäväsi. 

Vierailija
75/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet rasittava. Korjaa asenteesi ja kommunikointi tapasi, niin saattaa se suhde löytyä. Kyllä tässä ne sun läskit on ihan toissijainen asia. 

Itse aloitte soittamaan suutanne ja tekemään typeriä ja lapsellisia oletuksia. Mulla on täysin oikeus vastata teidän suunsoittoon. Mun ei todellakaan tarvitse teitä mielistellä. Sä et tunne mua joten pääsi kiinni. Mä olen ollut parisuhteissa ja osaan kyllä kohdella toisia kunnioittavasti jos mua kohdellaan oikein. 

N45

Vierailija
76/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi

Älä nyt höpötä. Se parisuhde on muutakin kuin yksittäinen rakkaudentunne, se on esim jokapäiväistä juttuseuraa jonkun sellaisen kanssa joka oikeasti välittää juuri sinusta, vs joku työpaikan kahvihuonekeskustelu. 

Vierailija
77/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi

Älä nyt höpötä. Se parisuhde on muutakin kuin yksittäinen rakkaudentunne, se on esim jokapäiväistä juttuseuraa jonkun sellaisen kanssa joka oikeasti välittää juuri sinusta, vs joku työpaikan kahvihuonekeskustelu. 

Sitä voi olla muuallakin kuin parisuhteessa. Sinä et voi muuttua parisuhteeksi, mutta voit etsiä seuraa. 

Vierailija
78/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista Face, jos siitä on sulle noin paljon harmia.

Ei hyvää päivää. No en todellakaan poista. Se nyt on vain yksi asia mun elämässä. Ei ne ajatukset siitä miksikään muutu vaikka Facen poistaisin.

N45

Kyllä ne ajatukset tutkitusti muuttuvat. Some pahentaa yksinäisyyttä/ masennusta jne. 

Sinä et voi vaikuttaa siihen, löydätkö koskaan ketään, joka aidosti rakastaisi sinua ja välittäisi sinusta. Vapaat miehet ovat valtaosin roskaa ja moni keski-ikäinenkin elää uutta nuoruuttaan sarajapanijana. 

Tulet vain onnettomaksi, jos keskität ajatuksesi asiaan, joka on toisen käsissä. 

Ja jos laihdutat, laihduta itsesi vuoksi etkä siksi, että KELPAISIT. Psykologisesti todella huono lähtöasetelma suhteelle. Siedät sitten muutakin paskaa, koska haluat kelvata?

Ja siinä jälleen kerran yksi joka olettaa musta kaikkea sontaa. Mä en todellakaan laihduta sen vuoksi, että kelpaisin. Missään en kirjoittanut niin. Mä laihdutan itseni vuoksi ja ihan turha alkaa jankuttamaan muuta. En myöskään todellakaan hyväksy huonoa käytöstä mua kohtaan. Mä en huoli ketä tahansa vaikka te niin pienessä mielessänne kuvittelette.  

Ja mikä hel vetti saa teidät jotkut kuvittelemaan, että tee mitään muuta kuin etsin epätoivoisesti miestä??? En edes etsi ketään nyt kun ei vain jaksa, deittisovellukset on täyttä sontaa. Mä kirjoitin hyvin selkeästi, että jossakin kohtaa haluaisin parisuhteen. Mulla on kuitenkin elämässä vaikka mitä enkä todellakaan istu kotona itkemässä. Kyllä mä elän elämääni. Haloo.

N45

Vierailija
79/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 74:lle:

"Siinä tapauksessa ÄLÄ etsi samasta paikasta kuin ystäväsi."

No ystäväni tapaili pitkään ex-kollegaansa, ja eräs toinen hänen miesystävä löytyi kaveripiirimme kautta. Lisäksi hän käyttää Tinderiä, ja tapaa sitä kautta miehiä.

Mun kaikki treffit tuli Tinderin kautta. Kerran pyysin puolituttua miestä ulos, mutta hän ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
80/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on 4 kaverin wa -ryhmä ja sinne muut parisuhteessa olevat postailee kuvia reissuiltaan ja illanvietoistaan puolisoidensa kanssa. Ärsyttävää!

Ihan kun näyttäisivät mulle keskaria kun olen ainoa sinkku, jonka illat ja vklt menee yleensä aina yksin. 

No miksi ne menevät yksin? Onko se puoliso ainoa ihmiskontakti elämässä? Vähän liian painava taakka antaa kumppanille.

Näin, puolison löytävät ne joilla on mielekästä tekemistä ilmankin puolisoa. Kukaan ei kiinnostu perässävedettävästä tyypistä. 

Äly hoi älä jätä. Kyllä mulla on paljon mielekästä tekemistä eikä mua tarvitse kenenkään vetää perässä. Mikä hel vetti saa teidät jotkut kuvittelemaan, että en tee elämässäni mitään???

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän