Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että en enää löydä parisuhdetta

Vierailija
13.07.2024 |

Olen eronnut reilu vuosi sitten enkä mä nyt välttämättä juuri nyt halua parisuhdetta, mutta haluan sellaisen tulevaisuudessa. Tinderissä ja Badoossa olen ollut, mutta ihan turhia paikkoja. Ei ole vain mun juttu tuollainen nettideittailu. Irl ei miehet lähesty. En taida kelvata enää kenellekään.

Olen 45v enkä vielä haluaisi jäädä ilman parisuhdetta. Olen kaiken lisäksi ylipainoinen. Sille asialle olen kuitenkin koko ajan tekemässä jotakin eli suunta on kohti normaalipainoa, mutta tuskin siltikään kelpaan miehille. Enkä etsi mitään miesmallia tms. joten sellaisista vänkyttämiset voi jättää väliin. Ihan tavallista suomalaista miestä etsin, mutta enpä mä heille kelpaa.

Olisi ihana kun olisi joka rakastaisi mua ja välittäisi musta. Suutelisi, halaisi, olisi läheisyyttä ja seksiä. Tehtäisiin asioita yhdessä. Ihan tavallista arkea. 

Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä ja tuntuu pahalta katsoa kun välillä niihin tulee ihmisiltä ilmoituksia, että poistuvat kun löysivät jonkun. Facekavereita menee kihloihin, naimisiin, saavat lapsia jne. Mä olen sen sijaan yksin. Nytkin alkoi itkettää kun kirjoitan tätä.

Olen mä toki ollut parisuhteissa ja on yksi aikuinen lapsi. Olen viimeisen vuoden vaikean eron jälkeen kasannut itseäni ja käynyt läpi erotuskaa. Siinä tuskan keskellä menin ihastumaan mieheen jota en voi saada omakseni. Sekin tuonut lisää tuskaa ja ihan ahdistusta. Vaikea edes ajatella, että voisin olla kenenkään muun kanssa kun on tunteita tätä yhtä kohtaan. Pitäisi siis saada ihastus loppumaan, mutta vaikealta sekin tuntuu.

Yksinäistä on ja tuntuu pahalta ajatella, että yksinkö jään loppuelämäksi.

N45

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus 74:lle:

"Siinä tapauksessa ÄLÄ etsi samasta paikasta kuin ystäväsi."

No ystäväni tapaili pitkään ex-kollegaansa, ja eräs toinen hänen miesystävä löytyi kaveripiirimme kautta. Lisäksi hän käyttää Tinderiä, ja tapaa sitä kautta miehiä.

Mun kaikki treffit tuli Tinderin kautta. Kerran pyysin puolituttua miestä ulos, mutta hän ei ollut kiinnostunut.

Ohiksena: mulla on puolituttu nainen jonka kanssa sattumalta jouduin juhannuksen pari päivää mökillä viettää. Tuo nainen käänsi kaiken negatiiviseksi, mikään ei ollut hyvin, oli erittäin raskasta seuraa. Olipa harvinaisen rasittava juhannus ja emännälle totesinkin että ei toiste tätä.

Vaikutat samantyyliselle. Mikään ei ole koskaan hyvin vaikka mitään syytä valittaa ei ole.

Mitä itse haluat? Usko

Minä olen hiljattain treffannut tinderin kautta useita miehiä. Yksikään heistä ei halunnut tavata minua uudelleen. Ja myönnän, että se tuntuu minusta pahalta. Jos sinua ei tällainen tilanne hetkauttaisi yhtään, niin onnittelen, olet minua henkisesti kestävämpi ihminen. 

Ja joo, nyt ihan ensi alkuun haluaisin käydä edes yksillä treffeillä, joiden jälkeen mies haluaisi tavata minut uudelleen. Se antaisi edes vähän toivoa. 

Joku tuossa aiemmin sanoi että olen kateellinen ystävälleni jolla on vientiä. No niin olenkin! En minä sitä häpeä myöntää. 

Minun ystävistäni kaksi on löytänyt miesystävänsä netistä. Ei tarvinnut kahlata edes läpi kovinkaan montaa ja suhteet kestäneet jo vuosikaudet. Mutta eivät todellakaan mistään Tinderistä. Mene jonnekin asialliseen deittisovellukseen tuon panoappin sijaan. Ole kiitollinen, etteivät halunneet alkaa rikkoa sinua. 

Vierailija
122/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan edes seurustellut. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Mietipä sitä.

N38

Minun kaveri aloitti ensimmäisen suhteen 37 vuotiaana. JA hän on siis ihan aidosti kaunis nainen. Hänen ongelma oli se, että kukaan mies ei lähestynyt häntä sen takia, koska kaikki oletti, että onhan tolla naisella top 10 mies kauneutensa takia, joten miksi edes lähestyä.. Kun hän itse yritti lähestyä, niin oli jotenkin kömpelö siinä jutussa, että miehiä ei kiinnostanut. Hän jopa kysyi minun mieheltä, että mitä pitäs tehdä, että ei ole niin avuton hölmö. Oltiin kerran ulkona syömässä ja parilla drinkillä, niin mieheni sanoi hänelle, että olisko toi mitään. Et voi tietää onko sinkku, mutta meet sanomaan näin ja näin. Siitä se lähtee, jos lähtee. Ensiksi se mies katseli ympärille ja ajatteli onko joku vitsi tai piil

No, useimmilla syy huonoon parisuhdemenestykseen  ei ole se että on poikkeuksellisen hyvännäköinen. Varmaan tuo kaverisikin tiesi ihan itsekin olevansa kaunis, ettei se minään yllätyksenä tullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, aitoa erittäin aitoa suomalaisuutta todistamme taas, se on aina hienoa seurata kansalaisen ongelmia. Surkea,surkea pieni körttiläisyydestä kärsivä kansa. Erittäin surkea.

Vierailija
124/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, aitoa erittäin aitoa suomalaisuutta todistamme taas, se on aina hienoa seurata kansalaisen ongelmia. Surkea,surkea pieni körttiläisyydestä kärsivä kansa. Erittäin surkea.

Oletko sinä itse surkea? Vai ovatko vain kaikki muut suomalaiset surkeita, mutta sinä et?

Vierailija
125/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua vähän nuorempi ja olen ollut sinkku kohta 20 vuotta. Siis ei edes mitään romansseja tai sutinoita tuossa välissä.

Toivon silti joku päivä vielä löytäväni puolison ja olevani naimisissa. Kannattaa luovuttaa vasta, kun kupsahtaa.

Vierailija
126/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus numerolla 121: 

No ei se Tinder ainakaan minulle mikään "panoappi" ollut, sillä yksikään tapaamani mies ei todellakaan tehnyt mitään aloitetta seksiin kanssani.

Vierailija
127/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään jokaisessa parisuhteessa ei saa tyydytettyä henkistä ja fyysistä läheisyydentarvettaan. Aika ruusunpunaisesti kuvaillaan täällä ideaalia parisuhdetta. Joo, sitä ei ole löytänyt moni parisuhteessa olevistakaan. 

Miksi olla tälläisessä suhteessa? Sehän on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
128/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi

Ei yksin saa samalla tavalla fyysisiä tarpeita tyydytettyä eikä läheisyyden tarvetta.

Olen eri, mutta kommentoin:

Olen kanssasi samaa mieltä. En minä ainakaan saa.

Mutta jotkut kommentoijat ilmeisesti saavat nuo tarpeet tyydytettyä yksinkin, tai heillä ei tuollaisia tarpeita ole ollenkaan 🤷

Pakkohan se on opetella pärjäämään, kun ei niitä parisuhteita ole tarjolla. 

Mutta kyllä se seksin ja läheisyyden puute kurjistaa elämän aivan äärimmilleen.

Vierailija
129/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän varoitin että MGTOW tulee voittamaan!

Vierailija
130/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi

Ei yksin saa samalla tavalla fyysisiä tarpeita tyydytettyä eikä läheisyyden tarvetta.

Mutta jotkut kommentoijat ilmeisesti saavat nuo tarpeet tyydytettyä yksinkin, tai heillä ei tuollaisia tarpeita ole ollenkaan 🤷

Mutta kyllä se seksin ja läheisyyden puute

Se on asennekysymys. 

Vierailija
131/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista Face, jos siitä on sulle noin paljon harmia.

Ei hyvää päivää. No en todellakaan poista. Se nyt on vain yksi asia mun elämässä. Ei ne ajatukset siitä miksikään muutu vaikka Facen poistaisin.

N45

Muuttuu ne. Tutkitusti. Kokeile vaikka kuukausi. 

Huomaat, että on paljon mukavampaa elää kuin kytätä toisten elämää. 

Noin muuten, olen saman ikäinen kuin sinä, ja voin vakuuttaa että et tosiaan kelpaa miehille. Tässä iässä ne alkaa odottaa että nainen on kypsä ja aikuinen, ei heittopussi joka roikkuu facessa ja "ihastuu" tuohon ja tähän kuin teini. 

Tässä iässä pitäisi ymmärtää ihastumiset siksi, mitä ne on: viihdettä. Hupia tuottavaa fwromonikutkutusta. Panetusta. Niistä voi nauttia, muttei niitä pidä vakavasti ottaa. 

Ihmiset iästä riippumatta pitää ruikutusta ja huonoa itsetuntoa luotaantyöntävinä piirteinä. 

Vierailija
132/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus lähtee itsestään, kukaan toinen ihminen ei tuo sinulle onnea. Mitä jos alkaisit itse rakentamaan elämästäsi mieleistä?

Todella typerää kuvitella, että mun elämässä ei ole mitään mieleistä. On paljonkin, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että haluaisin vielä löytää oman rakkaan. Miksi tätä on niin vaikea tajuta? Miksi mun pitäisi tyytyä elämään yksin vuosikymmeniä? Miksi mä en saisi saada parisuhdeonnea?

N45

Koska et osaa olla onnellinen yksin, joten. Sinulla ei ole mitään annettavaa muille.

Vierailija
133/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, vaan lisää tutkitusti erilaisten sairauksienkin riskiä ja lyhentää elinikää. Toki nämä on siinä mielessä siunauksia, että se kärsimys loppuu aiemmin. 

Vierailija
134/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus lähtee itsestään, kukaan toinen ihminen ei tuo sinulle onnea. Mitä jos alkaisit itse rakentamaan elämästäsi mieleistä?

Todella typerää kuvitella, että mun elämässä ei ole mitään mieleistä. On paljonkin, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että haluaisin vielä löytää oman rakkaan. Miksi tätä on niin vaikea tajuta? Miksi mun pitäisi tyytyä elämään yksin vuosikymmeniä? Miksi mä en saisi saada parisuhdeonnea?

N45

Koska et osaa olla onnellinen yksin, joten. Sinulla ei ole mitään annettavaa muille.

Useimmat ihmiset ei ole onnellisia yksin ja heillä on silti parisuhteita toisensa perään. Yksi tuttu nainen ei edes ole ollut yksin sen jälkeen kun täytti 15 v vaan on aina vaihtanut parisuhteesta toiseen viimeiset 30 v. Tod näk hän ei edes osaisi olla yksin muttei se estä häntä saamasta hyviä pitkiä parisuhteita. Hän saa niitä suhteuta koska on kaunis ja älykäs, ei siksi että olisi onnellinen yksin. 

Vierailija
135/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään saanut kokea rakkautta ja saanut lapsenkin, monella ei ole sitäkään onnea elämänsä aikana. Mutta tuohon sinkkuuteen liittyen, ehkä vaikutat liian epätoivoiselta? Itse ainakin saan sen kuvan, että haluan miehen vain siksi että olisi joku. Tuo on ihan normaali tunnetila eron jälkeen, mutta se kannattaisi käsitellä. Paranna itsetuntoasi ja opi nauttimaan omasta seurastasi.

Vierailija
136/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo mieleinen elämä kokonaan muuten, mutta se toinen ihminen puuttuu. Miten korvaan rakkaudenpuutteen aiheuttaman tyhjän tilan, kuolettamalla tunteet?

Voithan sinä rakastaa sydämesi kyllyydestä mitä vaan ikinä haluat. 

Jos taas rakkaus on sinulle jotain mitä joku toinen kaataa sisälläsi olevaan tyhjyyteen, niin tiedoksi, se ei ole minkäänlaista rakkautta, vaan läheisriippuvuutta. 

Vierailija
137/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ollut tosiaan sinkku sen 20 vuotta, enkä kärsi mistään komplekseista tai riu'u täällä läheisyyden ja kosketuksen ja seksin puutteeseen, kuten nuo tutkimukset väittävät. Jos löydän jonkun kivan ihmisen, hyvä, ja jos en löydä ketään, niin sitten elämä meni näin. Ja ei, ei ole lapsia tai lemmikkejä halikavereina.

Vanhempani taas eivät osaa olla yksin hetkeäkään. Vaihtavat vaan lennosta toiseen, pääasia, että on joku.

Mikään ei pidä paikkaansa kaikkiin maailman ihmisiin 100% mistään tutkimuksista riippumatta, paitsi se, että me kaikki kuollaan jossain vaiheessa. Ei edes se, että keski-ikäisenä ja sitä vanhempana ei voi enää löytää hyvää suhdetta, vaan kaikki ovat nyt 100% varmuudella tuomittu joko yksinäisyyteen tai huonoihin suhteisiin.

Vierailija
138/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan edes seurustellut. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Mietipä sitä.

N38

Minun kaveri aloitti ensimmäisen suhteen 37 vuotiaana. JA hän on siis ihan aidosti kaunis nainen. Hänen ongelma oli se, että kukaan mies ei lähestynyt häntä sen takia, koska kaikki oletti, että onhan tolla naisella top 10 mies kauneutensa takia, joten miksi edes lähestyä.. Kun hän itse yritti lähestyä, niin oli jotenkin kömpelö siinä jutussa, että miehiä ei kiinnostanut. Hän jopa kysyi minun mieheltä, että mitä pitäs tehdä, että ei ole niin avuton hölmö. Oltiin kerran ulkona syömässä ja parilla drinkillä, niin mieheni sanoi hänelle, että olisko toi mitään. Et voi tietää onko sinkku, mutta meet sanomaan näin ja näin. Siitä se lähtee, jos lähtee. Ensiksi se mies katseli ympärille ja ajatteli onko joku vitsi tai piil

Tämä on ihana tarina. Itsellä vähän samanlainen. En kyllä ole kaunis mielestäni, pelkästään hyvännäköinen, mutta miehet selvästi piti minua jotenkin niin puhtoisena, että ei sovi yrirtää. Se oli hassua, kun näki että ne piti näkemästään jne mutta ei. Ihan kuin olisin jollain jalustalla. 

Nykyään olen keski-ikäinen ja ollut pitkään naimisissa, mutta suhtautuminen on edelleen sama. 

Kaverit lopulta järjesti ja petasi minulle parisuhteen. Silti piti olla hyvin aloitteellinen, mieheni on myöhemmin sanonut että kyllä hän oli kiinnostunut, muttei tullut mieleenkään että olisi mitään saumaa!

Vierailija
139/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ap lopettaa ensimmäisenä tuon ruikuttamisen, epätoivoista ihmistä ei kukaan halua. Sitten lopetat ne facebookin sinkku ryhmissä hengailun ja rupeat seuraamaan somessa vain feministejä. Unohdat ne miehet ja keskityt itseesi. Ainakin hetkeksi aikaa.

Muutaman kuukauden päästä voit sit ruveta taas miettimään deitti juttuja, mutta jatkuva pään hakkaaminen seinään nyt ei auta mitään.

Tauko tekee hyvää.

Mietit tässä tauolla myös, että minkälaisen miehen sit haluaisit vai kelpaako kuka vaan..?

Vierailija
140/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shocking Blue yhtyeen (mm. Venus  ja Send Me A Postcard, joita on coveroitu paljon) solisti Mariska Veres kertoi haastattelussa että nuorena hän oli kaunis nukke jota ei voinut kukaan lähestyä.  Siitä heräsi ajatus että kauniillakin ihmisellä voi olla vakava ongelma parisuhteen muodostamista ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan