Missä teitä yksinäisiä sinkkunaisia oikein kohtaisi?
Iältään 35-40-vuotiaita mutta tästä voi joustaa kumpaankin suuntaan. Kyselee yksinäinen 38-vuotias mies.
Kommentit (220)
Minut löytää kotoa tai töistä. Käytännössä siis Tinderin kautta.
N40
Ei oikeasti yksinäisiä naisia olekaan . Niillä mukamas yksinäisillä naisilla on kymmenen panokaveria tyydyttämässä joten ei mitään yksinäisyyttä ole nähnytkään .
Minut löytää kirjastosta, kaupasta, museosta tai näyttelystä, kuntosalilta, kahvilasta, rannalta, torilta, kirpputorilta. Hymyillään kun tavataan!
T. N42
Ei kenstään tiä päälepäin onko hää neitsyt vai pannut. ja panneen vokottelu olisi noloa ja neitseelle ehdottelu ahdistelua. Täytyis palkata joku luotettava kyylä ottamaan ottamaan etukäteen selvää kekkä on mitähi siviilisäädyiltään; muuta neuvoa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona. Ei kai sitä kukaan luuhaa kaupungilla yksinäisenä naisena iltaisin. Tosin en sinun ikäluokkaasi edes ole. Mutta samaa epäilen sinunkin ikätovereillasi, että kotoa he löytyvät.
Kannattaa olla arjessa aktiivinen, vaikka ihan kaupungilla tai kaupassa yms., jos näkee jonkun kiinnostavan yksin olijan, vaikka hymyilee hänelle.
Onnistuisi arjessa vaan kohtaamaan yksin olijan, näkee arjessa pelkästään pariskuntia, lapsiperheitä, kaveriporukoita. Tuntuu vähän että olen ainut yksin liikkeellä oleva. Pitäisi onnistua osumaan samaan aikaan muiden yksin olijoiden kanssa samaan paikkaan. ap
Taidat nähdä vain ne varatut ja perheellistyneet (naiset) koska itse näen aina paljon yksinolevia, mutta tietenkään kenestäkään ei voi sen perusteella sanoa ovatko he yksinäisiä/sinkkuja/perheettömiä vaiko vain yksinään esim ruokakaupassa. Lisäksi näen koiranulkoiluttajia, lenkkeilijöitä ja ulkoilijoita jotka ovat yksin (tai siis just sen koiran/koiriensa kanssa) ja näistä enemmistö ainakin näillä kulmilla tuntuu olevan eri ikäisiä naisia mutta on miehiäkin etenkin fillarilla liikenteessä näin kesäaikaan.
Silti ehkä tuollaisen satunnaisen vastaantulijan kanssa on vähän hankala alkaa juttusille eli tutustumisen pitäisi olla luontevaa ehkä jonkun yhteisen harrastuksen kautta. Ja sekin siis ihan ilman mitään taka-ajatuksia parisuhteesta eli ihan vain tutustumista ajan kanssa.
Olen neitsyt 45v 188cm ja 80kg urheilullinen karvainen tiimalasipirkko. Missä tavattaisi?
Tule soittamaan ovikelloani. Täällä minä odotan😋
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeasti yksinäisiä naisia olekaan . Niillä mukamas yksinäisillä naisilla on kymmenen panokaveria tyydyttämässä joten ei mitään yksinäisyyttä ole nähnytkään .
Missä todellisuudessa yksinäisyys ja seksittömyys on synonyymeja? Tai jonkun satunnaisen kertapanoksi pääseminen poistaa yksinäisyyden ja luo *naps vaan* normaalin sosiaalisen elämän?
Kotoa tavoittaa ja sosiaalisesta mediasta. Kaupungilta lähes mistä tahansa, lenkkipolulta, tutkimusmatkoilta luonnosta, kaikista paikoista joissa ihminen saattaa käydä. Aikalailla näin. Samaa ikäluokkaa.
Oon 40+-ikäinen nainen. Käyn välillä sinkkumiiteissä, joissa on kyllä enemmistö naisia. Kirjastossakin käyn, mutta olisinko avoin, jos joku tulisi jotain juttua heittämään. Riippuu ihan tilanteesta ja millä mielellä.
Eilen olin paikaillisella ulkoilualueella/uimarannalla yksin lukemassa kirjaa. Tykkään liikkua välillä yksin, omien ajatusten kanssa, vaikka elämä on välillä sitten yksinäistäkin.
Pitäisi nähdä päälepäin kuka on neitsyt muttei aseksuaali tai uskon takia naimaton ja iältään 30-40
Sieltä missä sinä et ole. Töissä, kuskaamassa lapset harrastuksiin, lenkillä, kotitöiden parissa ja ihan vaan uupuneena kotona.
Mä käyn jumpassa pari kertaa viikossa. Toisella tunnilla on joitakin miehiä mukana, toisella ei yhtään. Ja ulkokuntosalilla näin kesällä. Olen 36v ,lapset on onneksi jo niin isoja että pärjäävät hetken kahdestaan.
Harrastuksissa ja töissä. Hae paikkoihin joissa on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen neitsyt 45v 188cm ja 80kg urheilullinen karvainen tiimalasipirkko. Missä tavattaisi?
Sori. Ei kiinnosta. Et ole naisellinen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona. Ei kai sitä kukaan luuhaa kaupungilla yksinäisenä naisena iltaisin. Tosin en sinun ikäluokkaasi edes ole. Mutta samaa epäilen sinunkin ikätovereillasi, että kotoa he löytyvät.
Kannattaa olla arjessa aktiivinen, vaikka ihan kaupungilla tai kaupassa yms., jos näkee jonkun kiinnostavan yksin olijan, vaikka hymyilee hänelle.
Onnistuisi arjessa vaan kohtaamaan yksin olijan, näkee arjessa pelkästään pariskuntia, lapsiperheitä, kaveriporukoita. Tuntuu vähän että olen ainut yksin liikkeellä oleva. Pitäisi onnistua osumaan samaan aikaan muiden yksin olijoiden kanssa samaan paikkaan. ap
Töissä ja harrastuksissa pariskunnat ovat melko harvinaisia. Paritanssissa voi nähdä pareja mutta yksilö- tai joukkuelajeissa varmaan enemmän yksin tai kavereiden kanssa menneitä. Mitä tahansa joka viikko harrastamalla luulisi näkevän ihmisiä.
Junassa, kesäkuussa, pääsin ekaa kertaa vuosiin juttelemaan jonkun ehkä siäiseni tai hintsusti vanhemman naisen kanssa kun ei siinä viitsinyt sentään puoltatosita tuntia istua hiljaa valveilla sen vieressä. Vaan eipä meillä siti tullut edes nimejämme vaihdettua eikä tietoa toisen sivarisäädystä. Se oli joku tanssipedagogi käsittääkseni joka harrasti ja ihannoi myös maalaiselämää ja luonnonmukaisuutta. oli iloinen ja välitön enkä ymmärtääkseni vaikuttannut burgerilta hänen seurassaan, tai sitten ehkä näyttelin sosiaalista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Ei kiinnosta. Et ole naisellinen. 😁
Itseäni ainakin viehättäisi ajatus tuollaisesta, t 171cm heikko ja ruma burgerineitsytpoika
Vierailija kirjoitti:
Juurikin kaupassa, kadulla kävellessä, kirjastossa... näissä törmää enkä pistä pahakseni, jos joku asiallisesti keskustelun aloittaa :)
Sinä et, mutta ne 10 muuta pistäisi. Suurin osa ei kaipaa lähestymistä normiarjessa.
Minut voi kohdata kulttuuritapahtumista ja luontopoluilta.