Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla

Vierailija
13.07.2024 |

Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.

Kommentit (353)

Vierailija
81/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seksissä tehdään paljonkin asioita siksi, että toinen tykkää. En esim. itse kiihotu siitä, että annan toiselle käsi- tai suuseksiä, mutta teen sen mielelläni, koska haluan tuottaa hänelle nautintoa. Samoin jos toinen tykkää vaikka niskan suutelemisesta, sen voi tehdä ihan vain siksi, että toinen kiihottuu siitä. Ei se mitenkään epämiellyttävää ole laittaa vaikka stay up:it sen takia, että tietää toisen kiihottuvan niistä.

Luettelemasi asiat ovat täysin normaaleja. Kyse on siitä, ettei miestä kiinnosta seksi muuten kuin, jos nainen pitää kumppaneita sängyssä. Silloinhan naisella ei ole mitään väliä, kuka siinä on ja nauttiiko hän.

Kaverillani oli jonkun aikaa mies, joka kiihottuu ainoastaan, jos tämä nainen piti Nokian pitkävartiset kumpparit jalassaan, ei muuten. Piti lopulta olla saunassakin niissä. Siihen loppui naisen kärsivällisyys ja hyväksikäyttö. Ystäväni lähti eikä taakseen katsonut.

Vierailija
82/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki fetissit ei ole nahkaa ja ruoskaa. Joku nainen jo kertoi että sukkahousuista pitävä mies on liikaa.

No se nainen ei varmaan itse pidä sukkahousuista eikä halua niitä käyttää. Ei kai siinä mitään kummallista ole. Jos mies pukee sukkahousut, niin se on jo vähän erikoista ja varmasti on ok vielä vähemmälle määrälle naisia. Jokainen saa päättää mikä se liika on itselle, mitä suostuu katselemaan. Ei ole pakko hyväksyä kaikkea tai edes mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaan bioon niin ei tule turhia matcheja 

Vierailija
84/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#21 jatkaa sen verran, että minusta vaatefetissit on yleisesti ottaen aika "harmittomia" ja vähän sellaisia, että niihin on helppo lähteä mukaan, vaikka itsellä ei kyseistä fetissiä olisikaan. Ei se nyt ole iso asia pukeutua makkariin toista miellyttääkseen niihin sukkahousuihin tai vaikka kumisaappaisiin jos ne toista kiihottaa. Eri asia sitten sellaiset fetissit, jotka kokee lähtökohtaisesti no-no:ksi ja omat rajat ylittäväksi. Mutta niistä nyt voi olla ehkä hyvä muutenkin keskustella alkuvaiheessa tapailua JOS tuntuu, että homma voisi mennä fyysiseksi ja toinen kiinnostaa.

Eivät ne ole harmittomia eikä fetissejä tule noudattaa vain toisen mieliksi. Mulla ainakin menis halut, jos makkarissa pitäis olla sukkikset jalassa ja vielä kumpparit! Sitten toinen vielä huohottaa noille varusteilla ja minä olisin vain niiden pitelijäväline, ei muuta,

Olet taas naisen logiikalla ymmärtänyt asiat jotenkin päin 🤣. 

Vierailija
85/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on mitä kummallisempia fetissejä ja joillekin käy kaikki kummallisuudet. Ehdottomastl ennen tapaamista täytyy tietää. En halua mitään "kaikki käy" miestä vaikka seksi onkin itselläni estotonta niin rajansa kaikella. 

Vierailija
86/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#21 jatkaa sen verran, että minusta vaatefetissit on yleisesti ottaen aika "harmittomia" ja vähän sellaisia, että niihin on helppo lähteä mukaan, vaikka itsellä ei kyseistä fetissiä olisikaan. Ei se nyt ole iso asia pukeutua makkariin toista miellyttääkseen niihin sukkahousuihin tai vaikka kumisaappaisiin jos ne toista kiihottaa. Eri asia sitten sellaiset fetissit, jotka kokee lähtökohtaisesti no-no:ksi ja omat rajat ylittäväksi. Mutta niistä nyt voi olla ehkä hyvä muutenkin keskustella alkuvaiheessa tapailua JOS tuntuu, että homma voisi mennä fyysiseksi ja toinen kiinnostaa.

Eivät ne ole harmittomia eikä fetissejä tule noudattaa vain toisen mieliksi. Mulla ainakin menis halut, jos makkarissa pitäis olla sukkikset jalassa ja vielä kumpparit! Sitten toinen vielä huohottaa noille varusteilla ja minä olisin vain niiden pitelijäväl

Siinä yksi joka tajusi juonen toisin kuin palstamammat. Palstamammojen seksielämä on kokonaan kuollut koska ULIULIULIULI VALIVALIVALI.

Vierailija
87/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole harmittomia eikä fetissejä tule noudattaa vain toisen mieliksi. Mulla ainakin menis halut, jos makkarissa pitäis olla sukkikset jalassa ja vielä kumpparit! Sitten toinen vielä huohottaa noille varusteilla ja minä olisin vain niiden pitelijäväl

Kyllähän seksissä tehdään paljonkin asioita siksi, että toinen tykkää. En esim. itse kiihotu siitä, että annan toiselle käsi- tai suuseksiä, mutta teen sen mielelläni, koska haluan tuottaa hänelle nautintoa. Samoin jos toinen tykkää vaikka niskan suutelemisesta, sen voi tehdä ihan vain siksi, että toinen kiihottuu siitä. Ei se mitenkään epämiellyttävää ole laittaa vaikka stay up:it sen takia, että tietää toisen kiihottuvan niistä.

Voin suudella kumppanin niskaa vaikka joka kerta. Aivan joka kerta en haluaisi kuitenkaan pukea esim. kumisaappaita, vaikka toinen kuinka nauttisi. 

Siksi näistä on hyvä keskustella. 

Vierailija
88/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä. 

Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.

Onko sinulla todettu kehitysvamma tai muu älyllinen vajavaisuus?

Ei tietääkseni ja mielummin olen hullu kuin mies joka ei pysty tyydyttämään naista.

Vierailija
89/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, joten en kaipaa seksuaalista mielenkiintoa heiltä. Olen normaalin, ihanan ja rakastavan miehen kanssa ollut naimisissa jo yli 20 v. Eiköhän tämä kerro sinulle kaiken tarpeellisen. En todellakaan pilkkaan sinua millään tavalla. Asenteeni on, että antaa kaikkien kukkien kukkia, kunhan ei vahingoiteta toista.

Kuitenkin toinen vahingoittuu siitä, jos et pysty hänen toivomaansa seksiä harrastaa ilman kinky-juttuja vaan hänen on pakko alistua sinun tahtoosi, mikäli haluaa kanssasi olla. Jos tuo nainen rakastaa sinua oikeasti, niin särjet hänen sydämen itsekkyytesi takia, koska ainoa vaihtoehto hänelle on lähteä suhteesta pois vaikka on aivan murtunut.

Ymmärrätkö nyt, miksi sinun pitää hakea vain ja ainoastaan kaltaisiasi naista?

Vierailija
90/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap käyttää naisten pikkuhousuja. 

Varma tieto. 

Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.

Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan. 

Siitä sentään saa vähän hupia, että provosoidut noin helposti :)

Vierailija
91/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä. 

Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.

Onko sinulla todettu kehitysvamma tai muu älyllinen vajavaisuus?

Ei tietääkseni ja mielummin olen hullu kuin mies joka ei pysty tyydyttämään naista.

Ihmisten fetissit ovat vain heitä itseään varten, heidän nautinnokseen, siitä toisesta viis, ei tarvitse olla edes ihminen. Miehillä ne sadistisimmat fetissit on, eikä ne ole naisen tyydyttämistä varten vaan nöyryyttämistä. 

Vierailija
92/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei onnistu, mutta sille, joka kirjoitti kaverinsa ex-miehen kumisaapasfetissistä: On ihan ok, ettö kaverisi erosi tuon takia, mutta ei ole ollenkaan ok, että hän juoruili kaveripiirilleen miehen seksimieltymyksistä. Tuollainen toisen asioiden vuotaminen muille on täysin asiatonta. Kyllä noista kahdesta se kaverisi oli vastenmielinen.

Vierailija
93/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.

Miksi pitäisi keksiä itselleen jokin pervous tai suostua jonkun toisen pervouksiin?

Vierailija
94/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto. 

Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.

Ei tosiaan ole mitään pahaa näteissä tyttöjen pikkareissa, mutta siinä on, että vastaat todella rumasti ihmisille, jotka eivät ole fetisseihin päin kallellaan. 

Helppo provosoitua jos provosoidaan? Enkä mielestäni ole provosoitunut vielä kertaakaan? Ei minun maailma romahda jos

pistän naisten pikkarit jalkaan ja se ei vaikuta mitenkään minun seksuaalisuuteen. Minun miehisyys kestää pukea naisten pikkuhousut. Miksi keskusteluun osallistuu ihmisiä jotka tuntuu vihaavan seksiä ja fetissejä? Minun aloitus koski fetissejä ja totuutta parisuhteissa, miksi sinä länkytät täällä?

Vierailija
95/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei onnistu, mutta sille, joka kirjoitti kaverinsa ex-miehen kumisaapasfetissistä: On ihan ok, ettö kaverisi erosi tuon takia, mutta ei ole ollenkaan ok, että hän juoruili kaveripiirilleen miehen seksimieltymyksistä. Tuollainen toisen asioiden vuotaminen muille on täysin asiatonta. Kyllä noista kahdesta se kaverisi oli vastenmielinen.

Hän kertoi, koska olemme läheisiä lapsuuden ystäviä. Minulle hän halusi mielipahansa purkaa. Näinhän me naiset toimitaan ystävien kesken. Tuossa ei ole mitään vastenmielistä muuta kuin se, että aletaan pakottamaan toista osapuolta siihen, mitä hån ei halua. Edelleen se mies on se vastenmielinen.

Kyllä miehetkin kertovat entisistä naisistaan siinä, missä nykyisistä. Kaatojen määrä, oliko hyvä sängyssä jne.

Vierailija
96/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, parempi yllätys sitten kun paljastuu, että tykkäät piehtaroida sianpaskassa ja paritella karjun kanssa deitin katsellessa ja lyödessä rummulla tahtia.

Vierailija
97/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto. 

Helppo provosoitua jos provosoidaan? Enkä mielestäni ole provosoitunut vielä kertaakaan? Ei minun maailma romahda jos

pistän naisten pikkarit jalkaan ja se ei vaikuta mitenkään minun seks

Eri, mutta kysyit ilmoittaako fetissit deittiprofiilissa ja milloin ottaa ne puheeksi. Sinulle on vastattu, että kannattaa kertoa hyvin aikaisessa vaiheessa ja profiilissa kertomalla asian saisit yhteydenottoja niiltä, joita ko fetissi kiinnostaa. Tottakai keskusteluun osallistuu myös ihmisiä, joilla fetissejä ei ole tai eivät pidä niistä. Hekin haluavat tietää ajoissa, jos jollakin on fetissi, niin he voivat päättää, jatkaako sen henkilön tapailua. 

Vierailija
98/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy omat forumit jokaiselle fetissille. Sieltä löytää samankaltaista seuraa.

Vierailija
99/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, parempi yllätys sitten kun paljastuu, että tykkäät piehtaroida sianpaskassa ja paritella karjun kanssa deitin katsellessa ja lyödessä rummulla tahtia.

:D

Vierailija
100/353 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.

Miksi pitäisi keksiä itselleen jokin pervous tai suostua jonkun toisen pervouksiin?

Kuka sanoi että sinä olet normaali?