Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Pitäisi ehdottomasti.
Myös löysästä pillusta ja siitä, kuinka aktiivinen on seksuaalisella rintamalla olisi hyvä raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ehdottomasti.
Myös löysästä pillusta ja siitä, kuinka aktiivinen on seksuaalisella rintamalla olisi hyvä raportoida.
Veikkaus että olisit silti yksin?
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Jos haluaa saada paljon vastauksia, ei varmaankaan kannata heti treffi-ilmoituksessa kertoa kaikkia omituisuuksiaan. Olivat ne sitten fetissejä tai jotain muuta. Jos taas haluaa saada mahdollisimman vähän vastauksia, niin sitten se voi olla hyvä idea.
Jos haluat kumppanisi toteuttavan sitä fetissiäsi, niin kerro siitä vaikka tapailun alkuvaiheessa, jos on puhetta seksistä. Et voi kuitenkaan koskaan odottaa toisen siihen fetissiisi suostuvan, muista se. Jos asia on tärkeä, niin siirry seuraavan tapailuun ja toivo että hänen kanssaan menee mieltymykset yksiin.
Kaikesta seksistä ja seksuaalisuudesta kuten kaikesta muusta on hyvä puhua melkein heti.
Itse olen nainen ja tykkään suuseksistä, saada ja antaa. Ja en ikinä enää ala suhteeseen tai hukkaa minuuttiakaan aikaa ihmiseen jolle tämä asia on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa saada paljon vastauksia, ei varmaankaan kannata heti treffi-ilmoituksessa kertoa kaikkia omituisuuksiaan. Olivat ne sitten fetissejä tai jotain muuta. Jos taas haluaa saada mahdollisimman vähän vastauksia, niin sitten se voi olla hyvä idea.
Että rehellinen mies ei kannata olla?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hakenut keskustelua tekopyhien ihmisten kanssa, joiden mielestä seksi on lasten tekemistä. Suomessa alastomuus on normaalia ja sen maustaminen vaatii joskus jotain. Minihame joka nykäistään ylös ja se ei kiihota ketään, ei naisia tai miehiä?
Sori vaan, jos mulle joku noin tekisi siis mies tulisi eteeni nykäisis minihameen ylös, nauraisin vedet silmistä roiskuen lopun elämääni. Olen normaali nainen ja pidän normaaleista miehekkäistä miehistä.
Jos se määrittää suhteen ja seksin sisällön , siitä voi mielestäni mainita kyllä. Tai sitten etsii seuran alan harrastajien forumilta tms.
Mutta jos taas fetissi ei vaikuta suhteen arkeen eikä ole pakollinen seksiseuralainen, niin kertoo sitten kun hyvältä tuntuu ja suhde etenee.
Itse en torppaa fetissejä ja joissain varmasti voin olla mukanakin , mutta luultavasti mulla ei ole sitä samaa varsinkaan niin isossa roolissa, että se olisi arjessa mukana, joten en halua sitä varsinkaan joka kerta seksipuuhiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta seksistä ja seksuaalisuudesta kuten kaikesta muusta on hyvä puhua melkein heti.
Itse olen nainen ja tykkään suuseksistä, saada ja antaa. Ja en ikinä enää ala suhteeseen tai hukkaa minuuttiakaan aikaa ihmiseen jolle tämä asia on ehdoton ei.
Tämä on totta, jos ehdottamat ei:t ja kyllä:t menee ihan ristiin, niin eihän siitä suhteesta mitään tule, ajanhukkaa vain. Itse esim en suostu mitenkään anaaliseksiin, se on ehdoton ei huutomerkillä, eli tuollainen mieltymys olisi toisesta hyvä tietää, niin en tuhlaa aikaani.
Missä vaiheessa sä ap itse otat puheeksi omat seksuaaliset mieltymyksesi? Ei vaniljoillakaan kaikki välttämättä mene yksyhteen, mutta harva vaatii, että vaniljoiden pitäisi kirjoittaa bioon, kuinka usein keskimäärin haluavat seksiä ja millaisista jutuista tykkäävät. Itse ajattelen, että näistä on luontevinta jutella sitten, kun ollaan huomattu, että toinen kiinnostaa ihmisenä ja persoonana ja että kemiaa on sen verran, että halutaan jatkaa tutustumista. En nyt tiedä, mikä olisi luontevin ajankohta - ehkä vaikka tokat tai kolmannet treffit? Olisiko suunnilleen niihin aikoihin, milloin vaniljatkin juttelevat siitä, millaista seksiä haluavat?
Itse olen kevyen BDSM:n ystävä enkä halua vaniljaseuraa. En kuitenkaan tykkää laittaa yksityiskohtaista tietoa mieltymyksistäni bioon, joten biossa keskityn kertomaan arvomaailmasta, harrastuksista, elämäntilanteesta, jne. Kaikkea ei kuitenkaan voi siihen mahduttaa, ja aikuisten on osattava tulla toimeen sen asian kanssa, että ekoilla tai tokilla treffeillä voi muutenkin tulla esiin jokin asia, joka on itselle turn off tai deal breaker - jollekin muulle se on ehkä se, että toinen aikoo ottaa koiran, tai erilaiset lapsitoiveet. Tai sitten erilaiset seksimieltymykset.
N46
Ap käyttää naisten pikkuhousuja.
Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama
Ja kuinkahan kauan teillä kestää älytä, että olette homoseksuaaleja? Naisia ei kiinnosta perversiot ja häiriintynyt kaiken-kanssa-parittelu. Mies parittelee peräaukon, piirakan ja sukan kanssa. Herätkää jo ja järjestäkää nämä perverssit suhteet toistenne kanssa
Jos kuuman suihkun jälkeen nuolen vaimon peräreikää tai vaimo nuolee minun peräreikää. Kuinka kauan sinulla kestää tajuta että olemme heteroita ja sinun kauhistelu naurattaa meitä?
Eri, ei huvita saada vatsatautia miehensä peräreiän nuolemisesta enkä kaipaa kenenkään nuolevan omaani. Oletteko jääneet alkulapsuuden pissa- ja kakkaleikkeihin jumiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että rehellinen mies ei kannata olla?
Rehellisenä saa niiltä vastauksia, joilla on sama fetissi tai se ei haittaa heitä. Sehän on koko jutun idea, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kirjoittaisi bioon pitäväni bdsm:sta, mutta toisaalta varmaan siinä kohden, kun tapailu on edennyt sille tasolle, että petipuuhat alkaisi olla ajankohtaisia, niin toisin asian jotenkin esille.
Mä arvostan tosi paljon niitä jotka kirjoittavat jo profiiliin tai edes laittavat asiasta kertovia emojeita (näitä on ainakin miehissä paljon), koska tuo on oikeasti sen verran iso juttu. Karmea pettymys kun on jo tapailun aikana ehtinyt ihastumaan, ja sitten toinen pudottaakin tuollaisen pommin. Oikeasti ihmiset, miettikää sitä toistakin osapuolta ja kertokaa heti. Eikö itsellennekin olisi helpompaa kun saisi heti suodatettua pois ihmiset jotka hakevat eri asiaa? Vai onko ongelmana ettei enää tulekaan niin paljon hyviä mätseä? No, ne mätsit jotka tulevat ovat niitä jotka teille kuuluu, piste.
Onko itselläsi biossa maininta, että tykkäät vaniljasta?
Vierailija kirjoitti:
#21 jatkaa sen verran, että minusta vaatefetissit on yleisesti ottaen aika "harmittomia" ja vähän sellaisia, että niihin on helppo lähteä mukaan, vaikka itsellä ei kyseistä fetissiä olisikaan. Ei se nyt ole iso asia pukeutua makkariin toista miellyttääkseen niihin sukkahousuihin tai vaikka kumisaappaisiin jos ne toista kiihottaa. Eri asia sitten sellaiset fetissit, jotka kokee lähtökohtaisesti no-no:ksi ja omat rajat ylittäväksi. Mutta niistä nyt voi olla ehkä hyvä muutenkin keskustella alkuvaiheessa tapailua JOS tuntuu, että homma voisi mennä fyysiseksi ja toinen kiinnostaa.
Eivät ne ole harmittomia eikä fetissejä tule noudattaa vain toisen mieliksi. Mulla ainakin menis halut, jos makkarissa pitäis olla sukkikset jalassa ja vielä kumpparit! Sitten toinen vielä huohottaa noille varusteilla ja minä olisin vain niiden pitelijäväline, ei muuta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.
Onko sinulla todettu kehitysvamma tai muu älyllinen vajavaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa mistään fantasioista puhuttiin? Kaikilla on fantasioita ja preferenssejä, mutta läheskään kaikilla niistä ei muodostu fetissejä.
Ap. kuten sanoin, en arvostele toisten fetissejä. Mutta voitko ulostaa jossain muussa keskustelussa?