Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla
Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Ap käyttää naisten pikkuhousuja.
Varma tieto.
Ap. Olisiko ne parempia kuin black horsen hiostavat mikromuovi bokserit, jotka on liian tiukat joka paikasta. Ei ole mitään väärää käyttää naisten pikkuhousuja, mutta vaihda (varmaa) tietotoimistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#21 jatkaa sen verran, että minusta vaatefetissit on yleisesti ottaen aika "harmittomia" ja vähän sellaisia, että niihin on helppo lähteä mukaan, vaikka itsellä ei kyseistä fetissiä olisikaan. Ei se nyt ole iso asia pukeutua makkariin toista miellyttääkseen niihin sukkahousuihin tai vaikka kumisaappaisiin jos ne toista kiihottaa. Eri asia sitten sellaiset fetissit, jotka kokee lähtökohtaisesti no-no:ksi ja omat rajat ylittäväksi. Mutta niistä nyt voi olla ehkä hyvä muutenkin keskustella alkuvaiheessa tapailua JOS tuntuu, että homma voisi mennä fyysiseksi ja toinen kiinnostaa.
Eivät ne ole harmittomia eikä fetissejä tule noudattaa vain toisen mieliksi. Mulla ainakin menis halut, jos makkarissa pitäis olla sukkikset jalassa ja vielä kumpparit! Sitten toinen vielä huohottaa noille varusteilla ja minä olisin vain niiden pitelijäväline, ei muuta,
Kyllähän seksissä tehdään paljonkin asioita siksi, että toinen tykkää. En esim. itse kiihotu siitä, että annan toiselle käsi- tai suuseksiä, mutta teen sen mielelläni, koska haluan tuottaa hänelle nautintoa. Samoin jos toinen tykkää vaikka niskan suutelemisesta, sen voi tehdä ihan vain siksi, että toinen kiihottuu siitä. Ei se mitenkään epämiellyttävää ole laittaa vaikka stay up:it sen takia, että tietää toisen kiihottuvan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.
Ei minulla ole fetissejä, eikä liiemmin fantasioitakaan, sillä en juurikaan ajattele seksiä. Seksi on ihan kivaa ihmisen kanssa, jota rakastaa, mutta en näe järkeä miksi siitä pitäisi väen väkisin tehdä jotenkin monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin aika nopeasti tietää fetisseistä, ennen kuin ehtisin rakastua, jos suhde niin pitkälle etenee. Helpompi erota, kun tunteet eivät ole niin syviä vielä. Ei, en rupea toteuttamaan fetissejä, jos koen ne vähänkään epämukaviksi. Sitä ei minulta voi kukaan vaatia. Itselläni ei ole fetissejä.
Ap. Kiitos asiallisesta vastauksesta. En kuitenkaan usko etteikö sinulla ole fetissejä ja fantasioita, mutta se on minun mielipide.
Ei minulla ole fetissejä, eikä liiemmin fantasioitakaan, sillä en juurikaan ajattele seksiä. Seksi on ihan kivaa ihmisen kanssa, jota rakastaa, mutta en näe järkeä miksi siitä pitäisi väen väkisin tehdä jotenkin monimutkaista.
Ei pidäkään. Ei seksiin ole mitään sääntöjä. Jokainen saa lain puitteissa harrastaa sitä ihan miten tahtoo. On täysin ok, että ei halua "mitään monimutkaista". Moni muu taas tykkää juuri siitä, ja kokee sen "monimutkaisuuden" tekevän seksistä kiehtovampaa. Niin joo, ja aika moni ajattelee sitä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään. Ei seksiin ole mitään sääntöjä. Jokainen
Niin ja lisään siis, että tuo "monimutkaisuus" on yhtä lailla täysin ok. Kaikkien ei tarvitse mukautua yhteen muottiin.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. keskustelenko vajaiden uskovaisten kanssa? Sukkahousut on pahasta ja "pikkulapsen hyväksikäyttö on jeesuksen siunaama tapahtuma"?
Kerro nyt vain, mikä se oma fetissisi on 😇
En kerro ja se ei teille kuulu. Sen voin kertoa että pari naista piti siitä ja ajatuksesta että minut sai sillä kuumaksi.
No, jos noin kävi niin, missä ne naiset nyt ovat, kun eivät ole kanssasi? Et tainnutkaan saada heitä pitämään siitä. Ennemmin pitivät sinua pilkkanaan ja nauravat kertoen kavereilleen.
Ap. No siellä nauravat ja nauttivat uusista miehistään. Saavat varmaan siellä parempaa miestä kuin minä. Ja kyllä yksi nainen piti minua pilkkanaan jopa viisi vuotta. Onko kukaan nainen pitänyt sinua edes pilkkanaan? Eikö kukaan ole ikinä välittänyt sinusta edes huumorilla?
90-luvulla väitettiin, että kaikilla on joku fetissi. Telkkarissa kyseltiin kaikilta fetissejä ja kaikkien piti vastata. Kuulemma kaikilla on jokin, ja on ahdasmielinen /ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa, jos ei muka ole. Pitää olla jotain, kumi, nahka tms.
Valitus on turhaa, koska kaikilla ei vaan ole. Uskokaa, kierot. Ihmisen nahkan hiplaus ja silmämunien tuijotus riittää.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla väitettiin, että kaikilla on joku fetissi. Telkkarissa kyseltiin kaikilta fetissejä ja kaikkien piti vastata. Kuulemma kaikilla on jokin, ja on ahdasmielinen /ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa, jos ei muka ole. Pitää olla jotain, kumi, nahka tms.
Valitus on turhaa, koska kaikilla ei vaan ole. Uskokaa, kierot. Ihmisen nahkan hiplaus ja silmämunien tuijotus riittää.
Elävän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi sitä onnen miestä joka sinut saa.
Joo laittakaa mielellään ne nahkahanska- ja kuristusfantasianne näkysälle niin tiedämme väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkä
Niin ja lisään siis, että tuo "monimutkaisuus" on yhtä lailla täysin ok. Kaikkien ei tarvitse mukautua yhteen muottiin.
t. sama
Tärkeä juttuhan on se, että löytää sellaisen ihmisen joka ajattelee seksistä samoilla linjoilla. Eri "muoteissa" olevat eivät sovi yhteen.
Ainakin julkisella sektorilla työskentely, mukaan luettuna akuankkayhtiöt joissa G on osakkaana, tulee näkyä heti. Samoin vihervasemmistolainen asenne tulee tehdä heti selväksi. Nämä nyt niitä pahimpia turn offeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävän!
:D
Vierailija kirjoitti:
Joo laittakaa mielellään ne nahkahanska- ja kuristusfantasianne näkysälle niin tiedämme väistää.
Myös jonnekin muualle kuin jonneketjuun ylilaudalle, ne kun on nimettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.
Hauska trollaus taas. Jokaisella nyt on omat toiveensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.
Hauska trollaus taas. Jokaisella nyt on omat toiveensa.
Miksi muka on trollausta, jos joku ei halua suhteeseen sellaisen kanssa jolla on jokin fetissi? Se on yksi preferenssi vain parinvalinnassa.
Kaikki fetissit ei ole nahkaa ja ruoskaa. Joku nainen jo kertoi että sukkahousuista pitävä mies on liikaa.
No ite olen laittanut omaan profiilini pienen piiloviittauksen omiin taipumuksiin. Sen verran rohkea.
Miksei sitä voi sanoa heti, niin löytää oikeaa seuraa?
Muutenkin mitä rehellisempi on, niin koen, että se nopeuttaa ja yksinkertaistaa parinhakua. Sopimattomat eivät joudu toisilleen.
No siis ite kiinnostaa bdsm. Lisäksi muita fetissejä. Esim. Musta pitkä tukka miehellä. Jotkut asusteet ym.
Ja mullekin sopii jos miehellä on jotain juttuja. Jos ne eivät ole liian outoja tai ällöttäviä. Jos ne sopii omaan makuun niin voisin esim. Pukeutua seksihepeniin tai vastaavaa.
Eräällä seksipalstalla jatkuvasti toistuu fantasiat kumisaappaista. En tiedä onko tuo joku vitsi, mutta en osaisi ottaa vakavasti Jos toinen haluaisi minun pukeutuvan kumisaappaisiin.
Jos on jotain tosi outoa, niin en olisi sellaisen kanssa. Esim. Sukkahousufetissiä en ymmärrä. Itse olen koko elämäni vihannut sukkahousuja ja miltä ne tuntuu haaroissa, niin en tykkäisi pitää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinulla fetissi. Se on varmaan kerran viikossa saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Hyi että 🤮 Parempi kertoa tuo etukäteen ettei mies aja miinaan.
No, jos noin kävi niin, missä ne naiset nyt ovat, kun eivät ole kanssasi? Et tainnutkaan saada heitä pitämään siitä. Ennemmin pitivät sinua pilkkanaan ja nauravat kertoen kavereilleen.