Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla

Vierailija
13.07.2024 |

Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.

Kommentit (353)

Vierailija
241/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ei suostu pukeutumaan japanilaiseen koulupukuun tai japanilaiseen koulu-uimapukuun. Heti ovat solvaamassa pedofiiliksi. Mutta japanilaiset maksulliset JA MYÖS TINDER-PANOT suostuvat pukeutumaan noihin, koska ne ovat Japanissa erittäin, ERITTÄIN yleinen fetissi ja naiset ymmärtävät sen. M28

Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Hear, hear! M28

Itse olin 3 vuotta opiskelijavaihdossa Etelä-Koreassa ja matkustelen monta kertaa vuodessa Japanissa. Nuo kaksi maata ovat meille sinkkumiehille kuin Valhalla. ~Mies26

Valhallassa ollaan kuolleita. 

Vierailija
242/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ei suostu pukeutumaan japanilaiseen koulupukuun tai japanilaiseen koulu-uimapukuun. Heti ovat solvaamassa pedofiiliksi. Mutta japanilaiset maksulliset JA MYÖS TINDER-PANOT suostuvat pukeutumaan noihin, koska ne ovat Japanissa erittäin, ERITTÄIN yleinen fetissi ja naiset ymmärtävät sen. M28

Hear, hear! M28

Itse olin 3 vuotta opiskelijavaihdossa Etelä-Koreassa ja matkustelen monta kertaa vuodessa Japanissa. Nuo kaksi maata ovat meille sinkkumiehille kuin Valhalla. ~Mies26

Eikö se ole viikinkien taivas? Noh, nuo kaksi maata ovat meille sinkkumiehille kuin taivas. Noin. ~Mies26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet sen itselles tärkeäks/isoksi jutuiksi niin kannattaa se ilmottaa. 

Vierailija
244/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaali ei ole vaniljaa, se on exit only. Pers-seksi on homoille. Kakkalootaa vinkuvat miehet voivat hankkia miesystävän tai pyllistää itse.

Aivan sama, onko peppuseksi vaniljaa vai ei, se on joka tapauksessa suostumuskysymys kuten kaikki muukin seksissä. 

Ei ole olemassa mitään vaniljalistaa, mihin kaikkien olisi pakko sitoutua suostumaan. 

Tämä. Anaaliseksiä ei pidä normalisoida sellaiseksi, että kaikkien sitä tulisi harrastaa, muuten on "rajoittunut". Tuosta syystä ihmiset reagoivat siitä mainitsemiseen. 

Vierailija
245/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan fettarimiehet levittävät täällä homofobiaa ja naisvihaa, halventavat seksuaalisesti aktiivisia naisia ja samaan aikaan olettavat, että heidän omiin fetisseihinsä suhtaudutaan niin ymmärtäväisesti, ettei niitä tarvitse uudelle kumppanille edes ilmoittaa, kunhan vain alkaa toteuttaa. 

Just joo. 

N45

Vierailija
246/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko toteuttaa fetissiäsi, jos hän ei sitä halua. Eikö se nyt ole ihan selvä asia. 

Vierailija
247/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi palkanlaskija. Mitäpä Nurnekseen kuuluu?

Miksi jankutat jokaisessa ketjussa Nurmeksesta? Olen nähnyt sinut aikaisemminkin jankuttavan Nurmeksesta M22:lle, M25:lle, M28:lle, M32:lle ja M36:lle. Olen ilmiantanut jokaisen kommenttisi. ~Mies26

😂

Etkö osaa muuta kuin trollata, suomiakka?

Pitkältämäeltä vai Salokylältä?

Vierailija
248/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaali ei ole vaniljaa, se on exit only. Pers-seksi on homoille. Kakkalootaa vinkuvat miehet voivat hankkia miesystävän tai pyllistää itse.

Persereikä ei edelleenkään ole sukupuolielin !!!!!!

Paska tulee perseestä.

Itse asiassa miehen eturauhasorgasmi onnistuu vain anaalin kautta kiihottamalla.

Vierailija
249/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankutat jokaisessa ketjussa Nurmeksesta? Olen nähnyt sinut aikaisemminkin jankuttavan Nurmeksesta M22:lle, M25:lle, M28:lle, M32:lle ja M36:lle. Olen ilmiantanut jokaisen kommenttisi. ~Mies26

😂

Ei se osaa

Porokylältä?

Vierailija
250/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear! M28

Niinhän nuo ulit ovatkin. Peräkammarien eläviäkuolleita.

Vierailija
251/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Pitkältä

?

Vierailija
252/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Kuopiossa. Voitko nyt vihdoinkin lopettaa tuon Burmeksesta jankuttamisen? Minä haluaisin tavata sinut. M28

Vierailija
253/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi kaikkea outoa ei kerrota heti alussa, vaan vasta sitten kun toinen on oppinut tuntemaan ne hyvätkin puolet ja voi punnita realistisemmin, painavatko huonot puolet vaa'assa niin paljon että kannattaa lopettaa koko juttu.

Outo ajattelutapa. Käytännössähän tuossa sen "oudon" puolen omaava kärsii enemmän, koska jos toinen on vaikkapa vanilja, ei vaan itse pysty hänen kanssaan toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Sama sitten olla kertomatta vaikka ollenkaan. En ainakaan itse haluaisi, että joku vanilja kelpuuttaisi minut kinky-taipumuksistani huolimatta vain siksi, että hyvät puoleni painavat vaakakupissa niin paljon - koska itsellenihän se tarkoittaisi vain, että minut kelpuutet

Tuotako suhteet ovat nykyään? Kusetetaan toinen pokkana johonkin fetissin välineeksi? Paheksutaan toisen seksikielteisyyttä ja ahdasta mieltä kun ei nappaa? Vai mikä estää estämästä ihan erityisiltä saiteilta varmasti samasta kiinnostuneita, avoimin kortein? Eikö kiihota yhtä paljon? 

Joillakin tuntuu olevan tuollainen ajattelutapa, että odotetaan toisen rakastumista ja sitten aletaan painostaa fetissinsä välineeksi. 

Ymmärrettävää on myös se, että fetissin ollessa kovin erikoinen, haluaa sitä luottamusta suhteessa, että uskaltaa kertoa. Silti on hyväksyttävä se, ettei toisen reaktio välttämättä ole asialle myötämielinen. 

Vierailija
254/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear! M28

Eikö se ole viikinkien taivas?

Jos teillä on niin ihanaa Japanissa, mikä pitää teidät täällä palstalla itkemässä?

Vierailija
255/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo fetissi on Japanissa erittäin yleinen, niin ei kai sitä tarvitse ihmetellä, jos monella naisellakin siellä on se fetissi. Duh. Kulttuurisidonnaistahan tuo on myös. 

Vierailija
256/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Kuopiossa. Voitko nyt vihdoinkin lopettaa tuon Burmeksesta jankuttamisen? Minä haluaisin tavata sinut. M28

Ai sä muutit nyt Kuopioon. Vaihdoitko saman firman toiseen pisteeseen?

Vierailija
257/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo fetissi on Japanissa erittäin yleinen, niin ei kai sitä tarvitse ihmetellä, jos monella naisellakin siellä on se fetissi. Duh. Kulttuurisidonnaistahan tuo on myös. 

Tyyppi käy Japsi huo rissa ja arvostelee suomalaisia naisia 😂

Vierailija
258/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos asia on hyvin merkittävä, kannattaa mainita, muuten ei. 

Vierailija
259/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi käy Japsi huo rissa ja arvostelee suomalaisia naisia 😂

Fiksu fetissi-ihminen ei hauku kanssaihmisiä siitä, jos ei löydä omaa fetissiään jakavaa (seksi)kumppania. 

Vierailija
260/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin että tuomitsen mitä jyrkimmin kaiken ,enkä taatusti tule nyt  hyväksymään mitään , pienintäkään, vähänkään poikkeavaa poikkeamaa seksuaalikäyttäytymisen  kaavoissa  ja preferensseistä. 

(Seksi kun on jo ihan sinänsäkin niin hävettävää, että huh,huh...)

terv. Pönttölän Iisakki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän