Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla

Vierailija
13.07.2024 |

Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.

Kommentit (353)

Vierailija
261/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin että tuomitsen mitä jyrkimmin kaiken ,enkä taatusti tule nyt  hyväksymään mitään , pienintäkään, vähänkään poikkeavaa poikkeamaa seksuaalikäyttäytymisen  kaavoissa  ja preferensseistä. 

(Seksi kun on jo ihan sinänsäkin niin hävettävää, että huh,huh...)

terv. Pönttölän Iisakki

Ai aloittajaa edelleen korpeaa, kun palstan kaikki naiset eivät ole kilvan kuorossa suostumassa hänen voi, niin salaisen fetissinsä toteuttajaksi :D

Vierailija
262/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin että tuomitsen mitä jyrkimmin kaiken ,enkä taatusti tule nyt  hyväksymään mitään , pienintäkään, vähänkään poikkeavaa poikkeamaa seksuaalikäyttäytymisen  kaavoissa  ja preferensseistä. 

terv. Pönttölän Iisakki

Niin, kenenkään ei tarvitse hyväksyä yhtään mitään seksuaalisia poikkeavuuksia parisuhteeseensa. Jotkut hyväksyvät. Jotkut tykkäävät ja harrastavat itsekin. Jokaiselle vaan tarvitaan se sopiva, samoin ajatteleva kumppani. Sen etsintä lienee koko ketjun idea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Pönttölän Iisakki

Ai aloittajaa edelleen korpeaa, kun palstan kaikki naiset eivät ole kilvan kuorossa suostumassa hänen voi, niin salaisen fetissinsä toteuttajaksi :D

Eilen ainakin vaikutti siltä, että aloittajalle koko fetissijuttu on vain ilmoitusluontoinen asia ja se treffikumppani suostuu oitis. Ei hänellä käynyt mielessä, että se tapailukumppani lopettaisi fetissin takia tapailun tai kieltäytyisi ottamasta koskaan osaa siihen fetissiin. 

Vierailija
264/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Pönttölän Iisakki

Eilen ainakin vaikutti siltä, että aloittajalle koko fetissijuttu on vain ilmoitusluontoinen asia ja se treffikumppani suostuu oitis. Ei hänellä käynyt mielessä, että se tapailukumppani lopettaisi fetissin takia tapailun tai kieltäytyisi ottamasta koskaan osaa siihen fetissiin. 

Pieni osa miehistä ei ymmärrä ollenkaan suostumuksen merkitystä. Kuvitellaan että kun vain onnistutaan saamaan kumppani niin seksiasiat on sitten sillä hoidettu loppuelämäksi, koska tokihan se kumppani automaattisesti tekee kanssasi makuuhuoneessa juuri sitä ja niin usein kuin SINÄ haluat. Kumppanin omalla mielipiteellä ei väliä. 

Vierailija
265/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle edes yksikin nainen joka ymmärtäisi niin yhtäkään fetissiä, niin näytän sulle valehtelijan. Ei mahdollista! Ei edes sinne päin. Ja en tarkoita pissa/kakka -juttuja, vaan ihan vaikka että tykkäät pukeutua naisten kenkiin tai mitä nyt ikinä hyvänsä. Naisten eka ja vika reaktio on AINA, että hyi. Jos näytät mulle naisen joka sanoo muuta, niin näytän lentävän kiraffin. Eli älä sano fetisseistä (mistään) yhtään mitään. Ne sitten ajallaan. 

Eli sitoutetaan nainen, ettei se pääse karkuun, ja sitten tiputetaan fetissipommi ja oletetaan naisen vaan hyväksyvän sen ja liittyvän mukaan siihen. Todella kieroa. Muistakaa nyt, että toisen ihmisen ei ole pakko toteuttaa sitä fetissiänne, jos hän ei halua sitä tehdä. Siihen ei myöskään manipuloida ja painosteta. Joku voi innostua, joku voi jotenkin sietää,

Ihan yhtä tökeröä ja loukkaavaa on lykätä tälläisten asioiden kertomista. Nauraisin todellakin oikein paskaisesti päin naamaa jos tälläisen kohteeksi joutuisin. Voi voi, sattuuko pientä.

Jos on selkeästi havaittavissa, että toinen on johtanut harhaan tahallaan lukitakseen jonkun fetissiesineekseen, niin tylyys on ihan odotettavissa ja oikeutettuakin. On varmasti myös ihmisiä, joille se oman fetissin kertominen on iso juttu, pelottava, ja he ovat ihan vilpittömiä. Heille ei soisi naurettavan. 

Vierailija
266/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki fetissit on todellinen turn off. Valitettavasti nyk kumppanini sukkahousufetissi paljastui vasta 7 kk jälkeen kun olin ehtinyt jo rakastua. Jos olisin tiennyt alussa, en olisi alkanut suhteeseen. Parempi kertoa reilusti ja asiallisesti alkuvaiheessa, niin toinen on vielä vapaa tekemään omat ratkaisut.

Sukkahousufetissi on sinun mielestä paha:) Fiksu nainen vetäisi sukkahousut jalkaan ja käskisi miehen pesemään uunin. Jos toista rakastaa niin sekö jäi sukkahousuista kiinni?

Rakastan seksiä, mut tää olis vaan niin turn off.

Se mikä kiihottaa sitä jolla on se fetissi, voi viedä halut kokonaan joltain muulta. Eihän se toimi eikä ole kummankaan vika, sitten vaan eri teille. 

Vierailija
267/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja löysi taas multipeukkunappulan, aawww. 

Ei se tee fetissisi salaamisesta yhtään sen parempaa strategiaa. 

Vierailija
268/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo kysyi minulta voisinko viedä roskat. Yäk. Täysi Turn off.

Vierailija
269/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Vaimosi ei voi painostaa sinua tuollaiseen mistä et itse pidä. Itse ottaisin samantien eron.

Vierailija
270/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan hän sen salata, mutta salatkoon sitten hautaan asti. 

Vierailija
271/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Vaimosi ei voi painostaa sinua tuollaiseen mistä et itse pidä. Itse ottaisin samantien eron.

No ette te nyt voi rinnastaa tavallisia joka kodissa tehtäviä kotiaskareita johonkin seksuaaliseen perversioon. Haloo nyt. 

Vierailija
272/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Pönttölän Iisakki

Niinpä. Koetetaan syyllistää näiden kestometodilla: vika on ainoastaan teissä, ei minun ontoissa pervoiluissani. Tätä paukutetaan sitten niin kauan kunnes naula uppoaa.

Vierailija
273/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei, kun sehän sairastuttaa! Eikä esimerkiksi sähköiskuleikeissä tai kevyessä kuristelussa ole mitään kummallista. Ette vaan tiedä mistä jäätte paitsi! 😑

Vierailija
274/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Pönttölän Iisakki

Niinpä. Koetetaan syyllistää näiden kestometodilla: vika on ainoastaan teissä, ei minun ontoissa pervoiluissani. Tätä paukutetaan sitten niin kauan kunnes naula uppoaa.

Itse aloitushan kuulostaa ihan asialliselta pohdiskelulta, että missä kohtaa uudelle treffikumppanille olisi hyvä kertoa fetissistään. Juttu muuttui kuitenkin fetisseistä kiinnostumattomien tai niistä kieltäytyvien haukkumiseksi. Ei se ole muiden vika, jos he eivät halua seurustella fetissityypin kanssa. Luulisi sen fetissityypinkin haluavan sellaisen kumppanin, joka myös nauttii hänen fetissistään, eikä vain alistu siihen puolipakolla. Vähän kuin homoseksuaali valittaisi, kuinka heterot eivät suostu hänen kanssaan suhteeseen tai hetero valittaisi, miksei homoseksuaalit hänen kanssaan. 

Vierailija
275/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei, kun sehän sairastuttaa! Eikä esimerkiksi sähköiskuleikeissä tai kevyessä kuristelussa ole mitään kummallista. Ette vaan tiedä mistä jäätte paitsi! 😑

No sitten sähköaitakuristaja vaan etsii sellaisen partnerin, joka tykkää samoista leikeistä. Yksinkertaista. 

Vierailija
276/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa vain haukutaan miehiä. Ei paljoa huvita olla tällä palstalla, kun kaikki ketjut ovat niin miesvastaisi. Vähänkin jos mies sanoo jotakin, niin ei yläpeukuteta. Alapeukutetaan vain. Ja haukutaan. Mutta kerta täällä on tällainen käytäntö naisilla, niin en mene. Ihan tahallani pyörin palstalla.

Minulla on myös vaatefetissejä, mutta koska miesvihaajat haukkuisivat pedofiiliksi kumminkin, niin en kerro enempää. Hah.

Vierailija
277/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa vain haukutaan miehiä. Ei paljoa huvita olla tällä palstalla, kun kaikki ketjut ovat niin miesvastaisi. Vähänkin jos mies sanoo jotakin, niin ei yläpeukuteta. Alapeukutetaan vain. Ja haukutaan. Mutta kerta täällä on tällainen käytäntö naisilla, niin en mene. Ihan tahallani pyörin palstalla.

Minulla on myös vaatefetissejä, mutta koska miesvihaajat haukkuisivat pedofiiliksi kumminkin, niin en kerro enempää. Hah.

Vaatefetissien lisäksi taidat myös olla masokisti. 

Vierailija
278/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Pönttölän Iisakki

Eilen ainakin vaikutti siltä, että aloittajalle koko fetissijuttu on vain ilmoitusluontoinen asia ja se treffikumppani suostuu oitis. Ei hänellä käynyt mielessä, että se tapailukumppani lopettaisi fetissin takia tapailun tai kieltäytyisi ottamasta

Ei kai näitä kovin montaa ole? 🥴

Vierailija
279/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olisi halunnut sinut kieriskelemään jätteissä? Sanonut että näytät kuumalta sillä tavalla?

Vierailija
280/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sukupuolineutraalisti on monessa kommentissa todettu, että jos seksuaaliset mieltymykset eivät kohtaa, niin ei pidä jatkaa tapailua, ja kukaan ei ole velvollinen toteuttamaan toisen fetissejä, jos ne ovat itselle ehdoton ei.