Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä on jo virikehoidon huipentuma!

Vierailija
09.09.2008 |

Kaverini meinaa pitää poikansa hoidossa kun vauva syntyy. Poika on 1v5kk kun vauvan pitäisi tulla. Kuulemma siksi että äiti saa hengähtääkkin välillä ja kun poika vain tylsistyisi kotona.

Uskomatonta, ja sanoin sen ihan suoraankin hänelle.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 9.9.2008 17:31 (ID 681345)

jos meille olisi tullut lapsia 1,5 vuoden välein, niin taatusti olisin vienyt hoitoon

Justiinsa, joo. Mä olen kyllä sitä mieltä, että ei niitä lapsi niin vain tule, kyllä se on aavistuksen itsestäänkin kiinni. Ja jos tuntuu, että ei jaksa tuota ikäeroa, ei kai niitä ole niin tiheään pakko hommata?? Meillä on 1,5 vuotta ikäeroa. Nyt tulee seuraavaan jo pari vuotta, mutta eipä tulis mieleenkään oman jaksamisen takia laittaa lapsia hoitoon?? Vanhin käy kerhossa 2krt vk.ssa 3h tuntia, siinä on mun mielestä ihan tarpeeksi virikettä 3,5 vuotiaalle. Surullista, ettei ihmiset jaksa olla omien lastensa kanssa, kun ne ovat pieniä :( Tarkoitan siis ap.n kuvaileman kaltaisia ihmisiä, en niitä, jotka töiden takia laittavat lapsensa hoitoon.

Vierailija
62/62 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa minunkin puolestani kunhan maksaa lystin itse. Jos taas minä olen avustamassa verojen muodossa, niin sittenhän saanen mielipiteeni esittää ja toivoa,että kun kerran jaksaa synnyttää liukuhihnalta niin jaksanee sitten hoitaakin. Katsos meitä on niitäkin jotka miettivät näitä asioita etukäteen, että mitä jaksaa, pystyy, rahat riittää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla