Aloitin juuri 6 keskustelua Tinderissä, vaikka kukaan ei niin hirveästi kiinnosta
Eli käytännössä tein kuten täällä aina neuvotaan, laskin rimaa.
Mut pakko jotain koittaa tehdä sen eteen että joskus joku löytyisi. Eipä noissa profiileissa vielä juuri mitään infoa ole, nii saattaahan sieltä joku ihan yllättää positiivisestikin.
Tähän mennessä yksi on vastannut yhdellä harvasanaisella viestillä, ja muut on vaan hiljaa. Katotaan kuin muijan käy, veikkaan et tuttua sooloilua on luvassa koko viikonlopuksi 😂
Eilen oli kiihkeää viestittelyä yhden miehen kanssa, mut hänkin hiljeni kuin iskusta. Siksi päätin nyt pistää isommin verkkoja vesille.
Onko kukaan yllättynyt positiivisesti, kun on ns antanut mahdollisuuden tilanteen kehittymiselle vaikka profiili ei ole herättänyt aivan suunnatonta kiinnostusta?
N42
Kommentit (60)
No mistä keskustelit miesten kanssa?
Naisen ei tule ikinä laskea rimaa, päinvastoin. Tavismies pettää heti jos siihen tulee mahdollisuus ja tavismies todennäköisesti tavoittelee koko ajan parempaa. Komea mies on tottunut huomioon ja kerännyt kokemuksia, hän pysyy todennäköisimmin uskollisena ja tietää mitä haluaa.
Jos kuitenkin tuo komeakin pettää ja jättää, ei ole niin typerä olo. Kun ei tosiaan laskenut rimaa.
Ei mitään kädenlämpöistä tyytymistä. Vaan oikeaa tunnetta ja kiihkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tule ikinä laskea rimaa, päinvastoin. Tavismies pettää heti jos siihen tulee mahdollisuus ja tavismies todennäköisesti tavoittelee koko ajan parempaa. Komea mies on tottunut huomioon ja kerännyt kokemuksia, hän pysyy todennäköisimmin uskollisena ja tietää mitä haluaa.
Jos kuitenkin tuo komeakin pettää ja jättää, ei ole niin typerä olo. Kun ei tosiaan laskenut rimaa.
Ei mitään kädenlämpöistä tyytymistä. Vaan oikeaa tunnetta ja kiihkeyttä.
Mielenkiintoinen näkökulma. Ei mulla todellakaan ole aikomus tunteesta tinkiä, lähinnä siitä kenen kanssa lähden kokeileen olisiko sitä tunnetta. Mut nyt saattaa olla niin että pää on jäämässä vetävän käteen, kun mua ei huoli enää kukaan edes jutulle 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mistä keskustelit miesten kanssa?
En mistään, kukaan ei vastaa 🙈
Mistä sä haluisit jutella naisten kanssa? Hassua, oletin heti että olet mies.
Ap
Viikonloppuna aloitetut ei kanna pitkälle.
Christiiina kirjoitti:
Silloin kun mä olen käynyt ensitreffeillä niiden ei-suosittujen Tinder-miesten kanssa, eivät he kuitenkaan ole halunneet tavata uudelleen .
Oli siellä niitäkin, joille sä annoit pakit.
Positiivisia yllätyksiä? Joo ei. Olen kokeillut seuraavia jokaista kymmeniä kertoja, aina samalla lopputuloksella:
- Keskustelun aloitusta miehelle joka ei itse aloita sitä = miestä ei juuri kiinnosta, jättää kaiken keskustelun edistämisen minulle. Pahimmillaan luulee että nyt tuli helppoa pilua.
- vastaaminen Moi tai Mitäkuuluu - miehille = eivät osaa keskustella, viestit on parisanaisia ja enintään tykittävät alakoulun ystäväkirjan kysymyksiä yksi toisensa perään vastauksista välittämättä
- ei juuri osaa keskustella mutta lähden silti treffeille = ei osaa puhua myöskään livenä
- ei ole aloitteellinen mutta ehdotan itse treffejä = täysin aloitekyvytön myös jatkon suhteen
Ja tästä oppineena en aloita enää itse keskustelua, en vastaa heimitäkuuluihin, lopetan keskustelun lyhyeen jos se ei suju, enkä itse ehdota enkä järjestä treffejä.
Tilannepäivitys, kaks herraa on vastannut parilla sanalla. Ei mitään tynkääkään keskustelun jatkamiseen. Mut mäpä kokeilen jatkaa!
Ap
Hiljaista on tinderissä, olen havainnut samaa. Kuvittelin että kesällä porukka olis hulluna säpinää vailla, mut ei! Tai sitten kaikilla siis on jo sitä säpinää.
Kaltaiseni fiksu setämies herätellään juuri pitkillä viesteillä. Älkää ihanat pitkiä viestejä kirjoittavat taipuko ympäristön kuvitteellisiin vaatimuksiin.
terveisin pitkästi viestivä viisikymppinen mies
Hei, voihan nyt..! Kolme miestä alkoi jutteleen, kaksi jaksoi parin viestin verran. Mutta yksi heistä, aivan ihana! Meni pitkälle yöhön ja jatkui heti aamusta, voi tää antaa niin toivoa...! 😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, voihan nyt..! Kolme miestä alkoi jutteleen, kaksi jaksoi parin viestin verran. Mutta yksi heistä, aivan ihana! Meni pitkälle yöhön ja jatkui heti aamusta, voi tää antaa niin toivoa...! 😍
Ap
Vau, kiva! Ilmeisesti kannatti laskea rimaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vau, kiva! Ilmeisesti kannatti laskea rimaa!
No, hassua mut tää kyseinen herra onkin sitten osoittautunut jo monella tapaa ihan next level tyypiksi 😍
Ap
Mä olen laskenut rimaa ja joka kerta vaan pettynyt karvaasti. En enää ikinä, vaikka olisin koko elämäni yksin, aaargh...!
Mitä noi teidän rimat sitten oikein on?
M41, toivon että naiselta löytyy pulssi
Vierailija kirjoitti:
Kiva asenne, näkyy pelkistä kuvistakin. Riittävän pitkä tai sitten oikeesti riittävän roteva, eikä tartte olla mikään salimake vaan möhömahakin saa olla. Jonkinlainen älykkyys. Siinäpä ne. Moni pelaa noista itsensä ulos jo parilla kuvalla ja yhdellä lauseella.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva asenne, näkyy pelkistä kuvistakin. Riittävän pitkä tai sitten oikeesti riittävän roteva, eikä tartte olla mikään salimake vaan möhömahakin saa olla. Jonkinlainen älykkyys. Siinäpä ne. Moni pelaa noista itsensä ulos jo parilla kuvalla ja yhdellä lauseella.
N45
Oikeestaan melkein sanasta sanaan mun "kriteerit". Paitsi jollain tasolla liikunnasta tykkäävä pitäisi olla myös, ois kiva jakaa se harrastus edes tunteen tasolla vaikka laji olis kummallakin oma ja eri.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan kyllästynyt Tinderiin, mistään ei tule ikinä mitään.
Miksi miehet on ihan siellä ihan tuppisuita?? Just toi mitä itsekin sanoit, useimmat ei vastaa ja joku ehkä muutamalla sanalla. Ja sitten miehet kitisee koko ajan, että naiset ei koskaan aloita keskusteluja eivätkä vastaa. Kyllä se on mun kokemuksella ihan toisinpäin.
Naiset on tuppisuita. Mä aloitan matchin jälkeen nopeasti keskustelun . Osa vastaa,osa päivän viiveellä, osa ei ikinä. Sit vastanneista osa vastaa lyhyesti , harva pidempiä viestejä. Suurin osa ei kysy ikinä mitään eikä ole aloitteellinen. Minä yritän saada keskustelua rullaamaan, mutta kaatuu usein siihen, että naiset häipyvät kesken viestittelyn ilman mitään syytä. Osa palaa samana päivänä takaisin, osa ei edes muutamaan päivään. Miten siinä kehenkään voi tutustua ja päästä treffeille.
No ei kannata viikkoon odottaa naiselta vastausta. Voi olla esim 100 matchiä ja parikyt laittaa yhtäaikaa viestiä. Ei siinä kerkee tai huvita kaikille vastailla.
Mitä ne sun kriteerit oli? Ohis