Aloitin juuri 6 keskustelua Tinderissä, vaikka kukaan ei niin hirveästi kiinnosta
Eli käytännössä tein kuten täällä aina neuvotaan, laskin rimaa.
Mut pakko jotain koittaa tehdä sen eteen että joskus joku löytyisi. Eipä noissa profiileissa vielä juuri mitään infoa ole, nii saattaahan sieltä joku ihan yllättää positiivisestikin.
Tähän mennessä yksi on vastannut yhdellä harvasanaisella viestillä, ja muut on vaan hiljaa. Katotaan kuin muijan käy, veikkaan et tuttua sooloilua on luvassa koko viikonlopuksi 😂
Eilen oli kiihkeää viestittelyä yhden miehen kanssa, mut hänkin hiljeni kuin iskusta. Siksi päätin nyt pistää isommin verkkoja vesille.
Onko kukaan yllättynyt positiivisesti, kun on ns antanut mahdollisuuden tilanteen kehittymiselle vaikka profiili ei ole herättänyt aivan suunnatonta kiinnostusta?
N42
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan kyllästynyt Tinderiin, mistään ei tule ikinä mitään.
Miksi miehet on ihan siellä ihan tuppisuita?? Just toi mitä itsekin sanoit, useimmat ei vastaa ja joku ehkä muutamalla sanalla. Ja sitten miehet kitisee koko ajan, että naiset ei koskaan aloita keskusteluja eivätkä vastaa. Kyllä se on mun kokemuksella ihan toisinpäin.
Eipä pääse edes demonstroimaan tuppisuuttomuutta (kirjoitinkohan oikein?) kun ei tule mätsejä. Suomalaiset naiset on ihan mahdottomia lähestyä olipa sitten kyse Tinderistä tai muusta väylästä tahi tavasta. Että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi tämä positiivinen yllättyminen! Mitä suuremmissa määrin. Ohitin miehen kun tuli tinderissä vastaan. Muistan että mietin vähän aikaa, katsoin kuvat ja luin bion tarkkaan ja pähkäilin. Oli jotain ihan kiinnostavaa, mutta jotenkin tuli tunne että ei ole minua varten, vaikuttaako liian sekavalta tai jotain, ei oman tyyliseltä ihmiseltä. Ohi siis. Mutta olin ostanut Tinder Goldin ja myöhemmin sieltä näin että tämä mies oli laittanut minulle supertykkäyksen. Sitten mietinkin uudelleen ja tykkäsinkin takas. Loppu onkin historiaa. Maailman ihanin ihminen, kenen kanssa olen ollut yhdessä nyt kolme vuotta ja en tiennyt että tällaista onnea on olemassakaan.
Ai että, onpa ihana kuulla!! 😍 Oliko heti ensitreffeillä sellainen olo että Hän se on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on ihan siellä ihan tuppisuita?? Just toi mitä itsekin sanoit, useimmat ei vastaa ja joku ehkä muutamalla sanalla. Ja sitten miehet kitisee koko ajan, että naiset ei koskaan aloita keskusteluja eivätkä vastaa. Kyllä se on mun kokemuksella ihan toisinpäin.
Välimerkkien käyttö indikoi tiettyjä asioita. Minulla oli kerran naisystävä joka saattoi latoa viisikin huutomerkkiä peräkkäin. Ei oltu kauaa yhdessä, oli mahdoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi lyhyesti vastaavat on niin ärsyttäviä!! Itse kirjoitat jonkun romaanin ja vastaukseksi tulee kolmen sanan viesti. Siinähän sitten ihmettelee kun lopetan keskustelun kokonaan.
Mua taas ahdistaa nää romaanin kirjoittajat.
No, jokaiselle jotakin. Mä taas koen että niiden kautta tutustuu toiseen parhaiten. Jos laittaa jotain lyhyitä viestejä, keskustelu etenee paljon hitaammin, koska ainakaan mul
Mä taas tykkään siitä, että chattaillaan reaaliaikaisesti eikä lähetetä kerran päivässä pitkää kirjettä, joka sisältää monta kysymystä eri aiheista ja vaikka mitä kertomuksia, jotka tulisi kaikki noteerata jollain tavalla.
Mutta onneksi aika nopeasti selviää se, että sopiiko kommunikointitavat ollenkaan yhteen.
Toiset on esimerkiksi töissä, jossa chattaily ei onnistu eikä aina edes virka-aikaan. Aikaa ja kiinnostusta voi löytyä silti hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on esimerkiksi töissä, jossa chattaily ei onnistu eikä aina edes virka-aikaan. Aikaa ja kiinnostusta voi löytyä silti hyvinkin.
Miten voi olla aikaa parisuhteelle, jos ei ole koskaan aikaa edes viestitellä?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa selitys on että vedätte niitä samoja top 1% profiilejä oikealle kuin kaikki muutkin naiset.
Ei mun kaverit vaan saa mitään mätchejä tinderissä joten ei olisi ollenkaan varaa olla puhumatta jos sellainen tulisi.
Ja joojoo, tiedän että teillä jokaisella on eri mielipiteet tuosta mitkä on ne top 1% mutta kaikki ne miehet on kuitenkin sen top 10% sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miten siellä menee?
En tiedä keneltä kysyit, mut mä ap vastaan, että aloitin vielä kaksi keskustelua. Ei mitään keneltäkään, toki viimeisisistä ei edes kauaa. Laitan saunan lämpeneen ja kaljat pakkaseen, ihana ilta tulossa silti 🤓
Mitäpä sanoo raati, pitäisikö kokeilla jututtaa tuollaista 36-vuotiasta? Kun oli näköjään tykännyt. Kääk, tuntuu ihan sakkolihalta tämän ikäisen näkökulmasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi tämä positiivinen yllättyminen! Mitä suuremmissa määrin. Ohitin miehen kun tuli tinderissä vastaan. Muistan että mietin vähän aikaa, katsoin kuvat ja luin bion tarkkaan ja pähkäilin. Oli jotain ihan kiinnostavaa, mutta jotenkin tuli tunne että ei ole minua varten, vaikuttaako liian sekavalta tai jotain, ei oman tyyliseltä ihmiseltä. Ohi siis. Mutta olin ostanut Tinder Goldin ja myöhemmin sieltä näin että tämä mies oli laittanut minulle supertykkäyksen. Sitten mietinkin uudelleen ja tykkäsinkin takas. Loppu onkin historiaa. Maailman ihanin ihminen, kenen kanssa olen ollut yhdessä nyt kolme vuotta ja en tiennyt että tällaista onnea on olemassakaan.
Joojoo suolaa haavoihin vaan meille muille. Haista sä iso paska.
Ei ole välttämättä koska tahansa. Suhde on eri asia kuin viestittely. Kuten sanoin, aikaa ja kiinnostusta löytyy hyvinkin. Mulle on muutamakin (vieras) mies suuttunut, kun en ole heti vastannut viestiin esim. myöhään illalla tai yöllä.
Monet vaatii mahdottomia vierailta ihmisiltä, joilla on omakin elämä. Tietysti pitää tutustua, mutta olen jo liikaakin hukannut elämääni huonosti käyttäytyviin nettimiehiin, että muistan jo rajat. Jos normaali hyvä käytös on liikaa odotettu, parempi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miten siellä menee?
En tiedä keneltä kysyit, mut mä ap vastaan, että aloitin vielä kaksi keskustelua. Ei mitään keneltäkään, toki viimeisisistä ei edes kauaa. Laitan saunan lämpeneen ja kaljat pakkaseen, ihana ilta tulossa silti 🤓
Mitäpä sanoo raati, pitäisikö kokeilla jututtaa tuollaista 36-vuotiasta? Kun oli näköjään tykännyt. Kääk, tuntuu ihan sakkolihalta tämän ikäisen näkökulmasta 😂
Kerro miten noin paljon vanhempana ja viisaampana pidät kokonaiset 6 vuotta nuorempaa aivan vauvana niin keskustelu tyrehtyy välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miten siellä menee?
Kenen näkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi lyhyesti vastaavat on niin ärsyttäviä!! Itse kirjoitat jonkun romaanin ja vastaukseksi tulee kolmen sanan viesti. Siinähän sitten ihmettelee kun lopetan keskustelun kokonaan.
Mua taas ahdistaa nää romaanin kirjoittajat.
No, jokaiselle jotakin. Mä taas koen että niiden kautta tutustuu toiseen parhaiten. Jos laittaa jotain lyhyitä viestejä, ke
Toi on niin tapauskohtaista ainakin itselläni. Usean kanssa ollaan kirjoiteltu myös niitä pitkiä viestejä ns chat tahtiin puolin ja toisin aivan sormet sauhuten, sit ekat treffit ja kupla on puhjennut 😅
Mä en luovuta! 💃
Ap
Naiset ei osaa keskutella. Se on yleensä ollut nainen joka hiljenee äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä koska tahansa. Suhde on eri asia kuin viestittely. Kuten sanoin, aikaa ja kiinnostusta löytyy hyvinkin. Mulle on muutamakin (vieras) mies suuttunut, kun en ole heti vastannut viestiin esim. myöhään illalla tai yöllä.
Monet vaatii mahdottomia vierailta ihmisiltä, joilla on omakin elämä. Tietysti pitää tutustua, mutta olen jo liikaakin hukannut elämääni huonosti käyttäytyviin nettimiehiin, että muistan jo rajat. Jos normaali hyvä käytös on liikaa odotettu, parempi yksin.
Jos ei viestittelyyn ole aikaa, niin ei sitä suhdettakaan tule. Jos lähtökohtaisesti ei ole aikaa, niin miten sitä yhtäkkiä olisi enemmän tapailulle tai suhteelle.
Mä en myöskään usko,ettei ole aikaa viestiä tai muutamaa laittaa päivässä. Kenelläkään ei ole niin paljoa ohjelmaa ,eikä joka päivä.
Mulla on aikaa juuri niille asioille mihin haluan aikaa käyttää ja on ollut aina. Vastaan viesteihin ja ilmoitan hyvien käytöstapojen mukaisesti,jos minulla on jotain juuri sillä hetkellä. Silloin toinen tietää,että palaan. Monet naiset eivät näin tee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa keskutella. Se on yleensä ollut nainen joka hiljenee äkkiä.
Vastailetko lyhyesti etkä kysele mitään? Jos näin on, katse peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miten siellä menee?
Kerro miten noin paljon vanhempana ja viisaampana pidät kokonaiset 6 vuotta nuorempaa aivan vauvana niin keskustelu tyrehtyy välittömästi.
No viisaudesta ei puhunut kukaan mitään, en kyllä väitä viisaampi olevani sitte yhtään 😂 Tuntuu vaan hullulta että mitä hän mussa näkisi, mut kaipa sit sen verran että on tykkäyksen laittanut. Jonka merkityksen kaikki tiedämme 😅 Komea jannu, kokeilen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, onpa ihana kuulla!! 😍 Oliko heti ensitreffeillä sellainen olo että Hän se on?
Ap
Kyllä se heti ekoilla treffeillä oli selvä homma. Tavattiin hyvin pian keskustelun alettua minusta se on hyvä tapa.
Minä lähdin tinderöintiin muutenkin hyvin avoimin mielin, valmiina tutustumaan monenlaisiin ihmisiin ja olematta kovin poissulkeva. Pidin vaan muutaman selkeän kriteerin. Se näköjään toimi hyvin :)