Hämmentää miksi nuoret kuuntelevat iskelmää?
Jotain tyyliin Anneli Mattila, Yölintu ja Tarja Lunnas? Eihän se pahaksi tee, mutta...miksi lattea iskelmä 2023 kun on syntynyt vuoden 1995 jälkeen?
Naku.
Kommentit (11)
Kuuntelevatko tosissaan, vai ironisessa mielessä?
Olin joskus tampereen mustassa lahdessa kake randelin keikalla, hänellä on oma nuoriso fanijoukko
No ei nyky paskaa suomipöppiä kuuntele erkkikään.
Eikö se ole tarpeeksi katu-uskottavaa, ns. kovisten musiikkia? LOL.
Ihmettelin sitä jo 90-luvulla. =D Se on muka muotia tai coolia.
Itse ainakin tykkään iskelmälaulajien lauluäänestä enemmän kuin nykylaulajien. Etenkin naisilla on nykyään tapa laulaa todella nasaalisti. Ennen laulettiin niin että se ääni tulee syvältä ja kuulostaa kauniilta. Anneli Mattila on tästä itseasiassa hyvä esimerkki. Hänen äänialakin on upea! Diandra taitaa olla nykyisistä "pop" laulajista melki ainoa, jonka ääni on oikeasti miellyttävää kuunneltavaa.
Kaikki kevyt musiikki tuntuisi olevan nykyään lähinnä iskelmää. Ei varsinaista vaaran tuntua. Kai se sitten on sama kuunnella ihan rehellistä humppaa.
Omat vanhemmat kuuntelivat noita ja siitä jäänyt lapsuuteen muistoja. Nostalgisessa mielessä iskelmää on kiva kuunnella, joten en näe miksei joku muukin voisi tehdä niin.
Ei ole ollenkaan ihmeellistä. Musiikkimakuja on monia ikään katsomatta. Muistan, kuinka eräs lähes kolmekymppinen nainen kuunteli Smurffeja. Oli ihan suosikki ja mielestään parasta musiikkia. Outoa oli se, että hänen mielestään keski-ikäinen ihminen, joka kuunteli heviä oli jämähtänyt. Ja hän itse kuunteli Smurffeja. :D
Miksi, miksi, miksi, miksi.... Siksi, siksi, siksi, siksi.. Huohhhhh.