Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menettänyt elämänilon huonon parisuhteen vuoksi

Vierailija
12.07.2024 |

Vinkkejä? Olen kuitenkin edelleen rakastunut niin vaikea erota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on joskus tuntunut, että olisin menettänyt elämän iloni kun en ole saanut mahdollisuutta edetä kenenkään kanssa parisuhteeseen. Pitäisikö nyt taouttaa itseäni selkäön ja onnitella, että olen välttynut, josta olisi hyvin vaikeaa enää päästä irti kun kerran on olisi antanut ja saanut mahdollisuuden; arvaamatta mihin se lopulta johtaisi.

Vierailija
2/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kannattaa erota jos tuntuu siltä että oma elämä valuu hukkaan, eikä pysty toisen kanssa elämään edes sellaista elämää kuin silloin jos eläisi yksin. Voin luvata että huonossa suhteessa se "rakkaus" kyllä tunteena haihtuu ajan myötä ja silloin näet toisen sellaisena kuin tämä oikeasti on. Siinä kohtaa olet valmis eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken kilon makaronilaatikkoa ja nyt on huono olo

Vierailija
4/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ryhdy psyykeen ja terveyteni kustannuksella parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa voin huonosti. 

Meinaan se oli helvettiä. Psyykkinen vankila. Siinä meni moni asia vinoon ja kesti pitkään saada oma elämä tasapainoon. En voi suositella muuta kuin eroamaan. Minäkin luulin, että en pääse eroon mutta pääsin onneksi ja nyt kaduttaa etten tehnyt sitä jo silloin kun tuntui, että tukehdun hänen lähellään. 

Vierailija
5/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et edes ole suhteessa. Hae apua harhoihin!

Vierailija
6/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Vaikka onkin vaikeaa. Itse olen lähtenyt kahdesta suhteesta niin, ettei rakkaus ole loppunut, mutta oma hyvinvointi on pitänyt laittaa edelle. Sattuu, mutta on mahdollista. Tsemppiä! 

Vierailija
7/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa ettei rakkaus aina riitä. Toimivaan parisuhteeseen tarvitaan paljon muutakin. Se että rakastaa toista ei ole hyvä syy jäädä huonoon suhteeseen. Jos voit suhteessa huonosti niin kannattaa tutkailla asiaa ja miettiä johtuuko se huono olo parisuhteesta vai itsestä. Jos parisuhde muuttuisi niin olisiko sinun oikeasti parempi olla vai kuvitteletko vain. Jos pohdinnan jälkeenkin kaikki viittaa parisuhteeseen niin eiköhän se ollut siinä.

Vierailija
8/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla suhde on huono? Voisiko sitä parantaa jotenkin?