Tatskat ja tarina, kerro omasi, kaikkia varmasti kiinnostaa
Kommentit (23)
Mulla on kaula täynnä tatskoja ja kyynel silmäkulmassa, olen tosi kova ja kuolematon äijjjjjjjjjjjjjjä
Tulee hieman kouvvvvvvvvvolan tuoksua...
Haisee sossutoimistolta ja mielenterveysongelmalta. Samalla vähän tuoksuu mari...
Yököttää kun käyn kaupassa ja 150-kiloinen nainen on edessä hikisenä näine "tarinoineen"
Mun Tatskoilla on mulle "Syvällinen merkitys". Khihiihiii...
Vierailija kirjoitti:
Mun Tatskoilla on mulle "Syvällinen merkitys". Khihiihiii...
Joo, niissä on suuri tarina, joka kiinnostaa jokaista vastaantulijaa!
Luen mieluummin ihan oikeita kirjoja.
Kerron tarinani. Olin hirveässä pöllyssä ja naapurin Reiska hakkas ruusun mun hanurii. On muuten tosi taitava tyyppi. Koulussakii oli kuvikses kasi !
Sai palkaks kolme Xtra olutta.
Mun koko suku kuoli lento onnettomuudessa. Tatuoin kaikkien kuvat itseeni. Samalla tatuoin myös yhden supikoiran koska ajoin vahingossa autolla sen päälle.
Kyllä minä katson että olen ansainnut jokaisen tatuointini. Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä. Mutta ette kuitenkaan tiedä mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä katson että olen ansainnut jokaisen tatuointini. Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä. Mutta ette kuitenkaan tiedä mistä puhun.
Niin ja ketä se kiinnostaisikaan?
Näin kerran kaupassa miehen jolla luki niskassa "äiti". Meinasin nauraa ääneen.
Matalan koulutuksen tyypeillä näitä piirroksia. En tunne yhtään korkeasti kouluttautunutta, jolla olisi yhtään piirrosta. Pas*sakkia, joten eipä heidän tarinat voisikaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kaupassa miehen jolla luki niskassa "äiti". Meinasin nauraa ääneen.
Wallu valpiolla sama lukee rinnassa
Vierailija kirjoitti:
Vau! Kaikki varmasti haluavat tietää, menee jopa yöunet!
Olin viikon taimaalla ja kännissä koko ajan. Tatska muistuttaa tuosta reissusta ja jäihän siitä kroppaan muutakin muistoa, kumi olis pitänyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Tatskat kuuluu white trashiin.
Olet täys juntti!
osaan uida