Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen omanketjun huoli-ilmoituksista. Mitä mieltä olette?? Oliko tämä aiheellinen

Vierailija
12.07.2024 |

Eli tässä kommenttini edellisessä ketjussa!! Oli niin pitkällä ettei kukaan enää lue nopeasti eli mulla on tällanen tilanne, kyyläävä naspuri:

Ihana kuulla, että täällä on muitakin, minäkin olen joutunut yhden kyylänaapurin kohteeksi. Olen leimaantunut hulluksi, taloyhtiössämme, vaikka en mikään todellinen hullu kyllä ole, pientä järjestyshäiriötä tullut vaikeissa elämäntilanteissa. 

Viime kerralla taphtui näin, kun seisoin keväällä keskellä kerrostalon pihaa huutelemassa ilman kenkiä ja housuja, pelkkä t paita ja alushousut päällä. Tietenkin minut silmätikuksi ottanut naapuri osui paikalle ja sanoi, että mikä ikinä minulla onkaan menossa niin voinko lopettaa tuon. Lähdin mitään sanomatta pois ja menin sisälle. Tähän tilanteeseen oli järkevä selitys, vieraani lähtivät suuttuneina ja juoksin heidän perään, he olivat ehtineet jo häipyä näkökentästä. En selittänyt tätä naapurille, koska mielestäni tämä ei kuulu hänelle. Viikko pari siitä tuli huoli-ilmoitus postissa. 

Kyllä ihmiset todellakin laittavat näitä aika kevyin perustein.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt toisella paikkakunnalla asuvasta ystävästäni huoli-ilmoituksen, kun hän itse soitti ja pyysi tekemään. Myöhemmin, vielä sekaisempana, hän soitteli ja uhkaili, että kuka tällaisia on tehnyt, hän tappaa... Sanoin, että minä teim, kun rakastan sinua ja itse soitit ja pyysit. Tällä tiellä ollaan. Toivon, että häb saa apua. Minulle rakas ihminen.

Älkää pelätkö. Ottakaa apua vastaan. Harva sitä saa. Jos kyseessä on väärinkäsitys, eipä se mitään haittaa. Jos oikeinkäsitys, syynä hoitoon viemiselle on ollut uhka joko omalle, taikka toisen hengelle taikka terveydelle. Eli tosi vakava uhka ja aihe.

Älkää leikkikö. 

Vierailija
22/23 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uppailet omaa ketjuasi? Se nousee kyllä, edellyttäen että aihe on muiden mielestä kiinnostava. Jos ei nouse, se ei sitä ole. Niin se vain on.

Uppailu täällä johtuu siitä että tänne tulee niin paljon aloituksia ettei kaikki ehdi huomata kuin murto-osan niistä, jos ei nosta. En ole AP.

Uppailu on nolompaa kuin vasun pois ottaminen.

Mä aina uppaan ylläpidolle upit uppit ja nostot, aivan turhaa puuhaa koko uppailu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet ollut puoli alasti vieraidesi nähden? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme