Uskotteko edellisiin elämiin?
Ja siihen että niissä tapaamanne tärkeät ihmiset kohdalle osuessaan tässä elämässä tuntuvat tutuilta ja hyvin tärkeiltä ennenkuin kunnolla edes tunnette?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.
Siitä ei todellakaan ole minkäänlaisia todisteita, koska se on ihan täyttä hevonpaskaa.
On vaikka kuinka paljon todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se ei ole uskoa, vaan tietoa. Ollaan täällä monta kertaa.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Siitä on myös jonkinlaisia todisteita, ei ole pelkästään uskon asia. On kirjoitettu paljon jälleensyntymismuistoista. Ihmiset ovat kyenneet kertomaan tarkkoja yksityiskohtia jotka ovat voitu vahvistaa. Lasten jälleensyntymismuistot ovat kiinnostavia, samoin esimerkiksi Shanti Devin tapaus. Edgar Caycen kuvaukset ym. Hypnoosissa ihmiset ovat saattaneet osata täydellisesti vierasta kieltä ja kertoneet tarkasti entisen elämänsä, ovat tienneet kaikkia harvinaisia sen ajan sanoja ym.
Ilmiölle voi olla useita selityksiä. Muistojen periytymistä geeneissä tutkitaan. Aivojen välisestä kommunikaatiosta ei tiedetä kaikkea.
Tuolle joka vähän viittasi, että "hengentieteen" väitteille täytyis olla todisteita, niin ei niitä tule. Voidakseen todistaa jotain, siitä jostain tarvis olla jotain fyysistä todisteeksi. Hengenasioissa on kyse materiattomista asioista, jolloin todisteaineistokin puuttuu. Se että uskoo tai ei usko materiattoman olemassaoloon on kumpikin uskomuksia
Miten muistellaan edellisiä elämiä turvallisesti? Vinkit kehiin ja tarkat ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiölle voi olla useita selityksiä. Muistojen periytymistä geeneissä tutkitaan. Aivojen välisestä kommunikaatiosta ei tiedetä kaikkea.
Läheskään kaikkea ei voi selittää noilla geeneillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten muistellaan edellisiä elämiä turvallisesti? Vinkit kehiin ja tarkat ohjeet.
Rukoilet Jeesusta Kristusta etkä lähde mukaan näihin saatanan huijauksiin.
Edelliset elämät on todistettu ja niistä on kirjoitettu kirjoja. Kukaan ei vaan viitsi perehtyä. Koska huuhaa
Vierailija kirjoitti:
En kiellä sitä mahdollisuutta, mutta en näe mitään hyötyä uskoa tuollaiseen uskomukseen.
Karma seuraa elämästä toiseen, joten jos ei elä ihmisiksi niin saa kärsiä seuraavassa elämässä. Tästä tiedosta on paljonkin hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolle joka vähän viittasi, että "hengentieteen" väitteille täytyis olla todisteita, niin ei niitä tule. Voidakseen todistaa jotain, siitä jostain tarvis olla jotain fyysistä todisteeksi. Hengenasioissa on kyse materiattomista asioista, jolloin todisteaineistokin puuttuu. Se että uskoo tai ei usko materiattoman olemassaoloon on kumpikin uskomuksia
Ei ole. Tämä on se ihmeellinen ja sitkeä uskovaisten hokema. Jos minä sanon, että Huiskispuiskishirmuinenmörkö tekee punatukkaiset hulluksi täyden kuun aikaan, niin sinun ei tarvitse siihen uskoa. Se, että et usko, ei ole mikään "uskomus". Minä taas en voi sössöttää, että sinä kuitenkin olet jonkin sortin uskovainen, kun viittaat kintaalla minun fantasioihini.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mitenkään miten sellainen olisi mahdollista. Miten tämä toimisi? Sielu menee jonnekin ja sitten syntyy uudelleen. Mihin se sielu menisi ja miten. Mitä sielu olisi, miten se rakentuu. Miten se voisi sisältää minuuden jne. On ihan liian utopista ja epärealistista mielestäni.
Eikö ylipäätään koko olemassaolo ja tietoisuus ole aika utopistista ja käsittämätontä? Että jos siihen vertaa, niin uskomattomuudessaan ja ihan samaa luokkaa.
Jos ei usko mihinkään, niin estää itseltään henkisen kasvun mahdollisuuden. No eipä siitä muuta seuraa kuin joutuu uusintakierrokselle, vähän kuin luokalle jäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoilet Jeesusta Kristusta etkä lähde mukaan näihin saatanan huijauksiin.
Meneekö sulla muuten hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tämä on se ihmeellinen ja sitkeä uskovaisten hokema. Jos minä sanon, että Huiskispuiskishirmuinenmörkö tekee punatukkaiset hulluksi täyden kuun aikaan, niin sinun ei tarvitse siihen uskoa. Se, että et usko, ei ole mikään "uskomus". Minä taas en voi sössöttää, että sinä kuitenkin olet jonkin sortin uskovainen, kun viittaat kintaalla minun fantasioihini.
Sun kommentti on yhtä tyhjän kanssa.
Luin, että "edullisiin eläimiin". Kissa ei tule kalliiksi, jos pysyy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Edelliset elämät on todistettu ja niistä on kirjoitettu kirjoja. Kukaan ei vaan viitsi perehtyä. Koska huuhaa
Ei voida todistaa. Näiden ihmisten sielut on voinut napata "informaatiopaketin" mukaansa eetteristä ennen tänne syntymää. Sitten he kertovat niitä asioita, kuin olisivat itse kokeneet, vaikka siitä ei välttämättä ole kyse. Sama kuin jos lukisin Harry potterin ja jostain syystä pitäisin sitä oman elämäni tarinana, uskoisin aidosti olleeni Harry potter jne. Tietäisin "yksityiskohtia" koska olisin lukenut kirjan.
Jospa osa ei synny enää kovin raskaisiin energioihin. Mutta on joku maapalloversio. Riippuu.
Minulla ei ole ollut kokemuksia entisistä elämistä, mutta monta muuta yliluonnollista asiaa olen kokenut.
Minulla on 4 lasta, joista yhden kohdalla olen ihan syntymästä lähtien tiennyt että hän on ihmiskuntamme kannalta jotenkin tärkeässä asemassa. Hän parantaa jotain. Tuli kylmät väreet kun lapsi kertoi hakevansa opiskelemaan biokemiaa, sillä haluaisi tutkia tiettyä sairautta ja etsiä siihen hoitokeinoa. Nyt hän opiskelee juurikin tätä oppiainetta toista vuotta.
Olen joskus ennen mieheni tapaamista nähnyt hänestä unta. Tuntui ihmeelliseltä sitten lopulta tavata ja huomata miten paljon yhteistä meillä on.
En usko. Liikaa ihmisen olemisen kokemusta on sidottu kehon kokemukseen, niin että se voisi toistua missään sellaisenaan, niin isona pakettina, että voitaisiin puhua inkarnaatiosta. Osia voi tietysti ollakin ja en minä sitä kiellä jos jollain on vahva kokemus inkarnaatiosta. Me koetaan elämää hyvin erilailla ja tämä on vain yksi lukuisista esimerkeistä.
Viisaat sanoo, että me puhutaan aina pelkästä illuusiosta eikä muusta.
Ja nyt siis olen ahdasmielinen kristitty persu vaan, eli joskus voi taantua näiden elämien välillä.